دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی

  • عاطفه میرزایی
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آنتونلا روکوزو مدل شناخته شده و محبوب اهل آرژانتین همراه با تصاویر زیبا و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آنتونلا روکوزو یکی دیگر از مدل های محبوب و زیبا اهل آرژانتین می باشد. ایشان همسر فوتبالیست برتر و ستاره جهان ” لیونل مسی” است که بیشتر بخاطر همسر این بازیکن شناخته شده است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آنتونلا روکوزو و همسرش لیونل مسی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی + تصاویر جذاب

آنتونلا روکوزو مدل دوست داشتنی و مطرح آرژانتین متولد ۲۶ فبروری ۱۹۸۸ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر شهر روزاریو چشم به جهان گشو.ده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته تغذیه تحصیل کرده است. خوب است بدانید که ایشان مربی ورزش یوگا و بوکس می باشد.

بیوگرافی آنتونلا روکوزو و همسرش مسی

آنتونلا روکوزو در یک خانواده با اصالت ۵ نفره متولد شده، پدرش خوزه روبن و مادرش هم پاتریکیا بلانکو می باشد. ایشان دو خواهر به نام های پائولا و کارلا دارد.

زندگینامه جامع آنتونلا روکوزو

ازدواج و همسر آنتونلا روکوزو

آنتونلا روکوزو در سال ۲۰۰۹ در سن ۲۱ سالگی با پسر همسایه قدیمی، یکی از بازیکنان اسطوره فوتبال بارسلونا و آرژانتین به نام ” لیونل مسی” وارد رابطه عاشقانه ای شد.

زندگینامه آنتونلا روکوزو

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس زیبا آنتونلا روکوزو و همسرش مسی

بیوگرافی آنتونلا روکوزو + عکس

آنها در سال ۲۰۱۲ صاحب یک پسر به نام تیاگو شدند. در سال ۲۰۱۵ دومین پسر آنها به نام ” متئو” به دنیا آمد.

تا اینکه این زوج عاشق در ۳۰ژوئن ۲۰۱۷ در یک تالار لوکس با ۲۶۰ مهمان رسما ازدواج کردند.

همچنین سومین فرزند پسرشان هم در سال ۲۰۱۸ به نام ” کیورو” متولد شد.

سرگذشت جالب آنتونلا روکوزو

شرح حال جالب آنتونلا روکوزو

عکس دیدنی و جالب از مسی و سه فرزند آنتونلا روکوزو

زندگینامه کامل آنتونلا روکوزو

ماجرای آشنایی این زوج ( آنتونلا روکوزو و مسی)

مسی و آنتونیا زمانی با هم آشنا شدند که ستاره آرژانتینی ۹ ساله بود و آنتونیا ۸ ساله. در آن زمان توجه مسی به این دختر کوچولو جلب شده بود ولی با انتقال او به بارسلونا، ارتباط آنها با هم قطع شد. سال ها بعد، یکی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت و در این میان لیونل که برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر کرده بود، برای همدردی و دلداری دادن به او دست به کار شد تا کمی از غم و اندوه دوست دوران کودکی اش بکاهد.

از آن زمان بود که ارتباط مسی و آنتونیا به رغم فاصله زیاد موجود (آنتونیا درآرژانتین مشغول به تحصیل بود و لئو در بارسا بازی می کرد)، افزایش یافت و آنها تبدیل به یک زوج جدایی ناپذیر شدند.

زندگینامه جذاب آنتونلا روکوزو

تاریخچه زندگی آنتونلا روکوزو

مختصری از بیوگرافی لیونل مسی

مسی فوتبالیست مشهور و ستاره جهان متولد ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ که هم اکنون وی ۳۴ سال سن دارد و در شهر روزاریو، کشور آرژانتین چشم به جهان گشوده است.

بیوگرافی آنتونلا روکوزو و مسی

مسی در یک خانواده ۶ نفره با اصالت متولد شده، پدرش کارگر کارخانه و مادرش نیز یک نظافت چی نیمه وقت بود. ایشان دو برادر بزرگتر از خود به نام های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سل دارد.

اکنون لیونل مسی برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در پست‌ مهاجم با شماره پیراهن ۱۰ با قد ۱۷۰ سانتی متر بازی می ‌کند.

بیوگرافی آنتونلا روکوزو + تصاویر جذاب و زیبا

بیوگرافی آنتونلا روکوزو + عکس زیبا

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آنتونلا روکوزو و همسرش لیونل مسی همچنین از تصاویر خانوادگی و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *