دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی جواد خواجوی بازیگر و دوبلور بامزه و محبوب

  • عاطفه میرزایی
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی جواد خواجوی دوبلور معروف اینستاگرامی کشورمان همراه با تصاویر خاص و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدورایم مورد پسندتان قرار بگیرد.

جواد خواجوی هنرپیشه و دوبلور سرشناس ایرانی می باشد که در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام فعالیت می کند. ایشان با صدا گذاری بر روی کلیپ ها به شدت شناخته شد و همچنین برای برنامه خندوانه رامبد جوان دعوت شده است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی جواد خواجوی همراه با تصاویر جذاب و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی جواد خواجوی همراه با تصاویر جذاب و زیبا وی

جواد خواجوی بازیگر و چهره معروف اینستاگرامی ایرانی متولد خرداد ماه سال ۱۳۷۱ که هم اکنون وی ۲۹ سال سن دارد و در شهر مشهد مقدس چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان دانشجوی انصرافی رشته سینما می باشد. خواجوی اکنون با این شهرت به عنوان مدیر برنامه نیز فعالیت دارد.

زندگینامه جامع جواد خواجوی

جواد خواجوی بزرگ شده شهر مشهد است، اما مادرش اهل تهران و پدرش هم از روستای های اطراف مشهد می باشد.

این هنرمند فعال فعالیت جدی خود را با تئاتر به عنوان کارگردان و نویسنده آغاز نمود و یک دوره از نویسندگان برنامه دیرین دیرین بود ولی بعد از رفتن به خدمت سربازی مدت ها در این عرصه فعالیت نداشت.

زندگینامه خواندنی جواد خواجوی

عکس های شخصی و باحال جواد خواجوی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی جواد خواجوی + تصاویر جذاب

شهرت اصلی وی در آبان ماه سال ۱۳۹۶ با صداگذاری بر روی کلیپ ها در اینستاگرام شروع شد، او با این کار طرفداران بی شماری را پیدا کرد و در حال حاضر نیز هواداران بسیاری دارد. جواد درباره هدف خود از این کار بیان نموده که:

هدف و انگیزه خود از این کلیپ های خنده دار را شاد کردن چند دقیقه ای مردم و همچنین آشنا کردن آنها با برخی از واژه ها و لغات مشهدی می داند.

زندگینامه خواندنی و کامل جواد خواجوی

تاریخچه زندگی جواد خواجوی

با درخشش بسیار در اینستاگرام موجب شد از طرف رامبد جوان برای برنامه خندوانه دعوت شود، بنابراین ایشان با امضا قرارداد چند کلیپ خنده دار فوتبالی در جام جهانی ۲۰۱۸ برای خندوانه صداگذاری کرد.

جواد خواجوی کم کم با این فعالیت ها حداقل روزانه درآمد میلیونی دارد و با جذب اسپانسر ها اکنون حدود سه میلیون نفر فالوور دارد. حتی در برخی از سایت ها گفته شده بود ایشان با بادیگارد رفت و آمد می کند.

زندگینامه جالب جواد خواجوی

ازدواج و همسر جواد خواجوی

جواد خواجوی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بازیگری

جواد خواجوی علاوه بر صداگذاری، به عنوان بازیگر در تئاتر حضور موفقی داشته، او در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در سریال ” محرمانه نوجوان” در کنار حسین رفیعی و افشین سنگ چاپ حضور داشته است.

همچنین ایشان در سال ۱۳۹۹ در سریال “سرباز” به کارگردانی هادی مقدم دوست به ایفای نقش پرداخت. در این سریال بازیگرانی همچون آرش مجیدی، رویا تیموریان، افسانه کمالی، علی هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، سیاوش خیرابی، پدرام شریفی، مهتاب ثروتی و …. حضور داشتند.

زندگینامه کامل جواد خواجوی

عکس اینستاگرامی جواد خواجوی

بیوگرافی جواد خواجوی و همسرش

خوب است بدانید که جواد خواجوی از هیچ گونه ابزاری برای صدا گذاری استفاده نمی کند و تنها با موبایلش انجام می دهد.

بیوگرافی جواد خواجوی + تصاویر زیبا

پیج اینستاگرامی جواد خواجوی

پیج اینستاگرامی جواد خواجوی به آدرس javadkhajaavi@ می باشد که در آن تمامی کلیپ های طنز خود را به اشتراک گذاشته است. او در حال حاضر نزدیک به سه و نیم میلیون نفر فالوور دارد.

زندگینامه جواد خواجوی و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی جواد خواجوی چهره معروف اینستاگرامی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهاست سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *