دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰ با طرح های دلبرانه و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

تصاویری از انواع مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰ زنانه و دخترانه با انواع طرح های ساده و گلدار را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

با نزدیک شدن به فصل بهار اغلب خانم ها به فکر تهیه مانتوی بهاری می افتند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است در پوشش خود از انواع مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰ استفاده نمایید تا شیک پوش و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰ شیک و زیبا

تاثیر مانتو روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا عیب های موجود در فرم اندام تان کمتر به نظر برسند.

مانتوی طرحدار 1400

طرح مانتوی بهاری در سال ۱۴۰۰

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در سال جدید ظاهری به روز و متفاوت داشته باشید بهتر است از مانتوهای ۱۴۰۰ در پوشش خود استفاده نمایید.

برای دوخت مانتوهای بهاری از پارچه های ساده و گلدار و طرحدار استفاده می شود و اغلب افراد تمایل دارند در روزهای زیبا بهاری از مانتوها با رنگ روشن و شاد در پوشش خود استفاده کنند. مانتوهای بهاره همچنین در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و شما می توانید با توجه به اندازه قد و سلیقه شخصی تان از بین آن ها مانتو با اندازه ای مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتوی بهاره را می توانید از بین طرح های اسپرت و ساده و مجلسی انتخاب نمایید که مدل مانتوی اسپرت برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری اسپرت داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین شما می توانید از مانتوهای ساده برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید. مانتوهای مجلسی نیز جزء طرح های پرطرفدار و محبوب به شمار می روند و شما می توانید این مانتوها را برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف بپوشید.

مدل مانتو بهاره 1400  مانتو بلند 1400 طرح مانتو بهاره 1400 مانتو طرحدار 1400 مدل مانتو بهاره 1400 مانتو بلند 1400 مانتوی کوتاه 1400 مانتوی بلند 1400 مدل مانتو بهاره 1400 مانتو بلند 1400

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای داشتن استایلی جذاب می توانید مانتوی بهاره را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست کنید که در این صورت طرح و رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند.

اگر تمایل دارید از مانتوی بهاری اسپرت در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است طرح سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را اسپرت انتخاب کنید همچنین برای داشتن استایلی جذاب تر بهتر است از مانتوی مجلسی یا ساده را با کفش پاشنه بلند در پوشش خود ست نمایید.

مانتوهای بهاره در انواع طرح های جلوباز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری امروزی داشته باشید بهتر است مانتوی خود را جلوباز انتخاب کنید. مانتوهای دکمه دار و جلوبسته نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری آراسته داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مدل مانتو بهاره 1400 مانتوی طرحدار 1400 مانتو 1400 مانتو بلند بهاری مدل مانتو بهاری 1400 طرح مانتو بهاره 1400 مانتو طرحدار مدل مانتو بهاره 1400 مانتو طرحدار مانتو طرحدار 1400 مدل مانتوی سفید و طرح دار مدل مانتو زنانه بهاره 1400 طرح مانتوی بهاره

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های مانتوی بهاری ۱۴۰۰ زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتو با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *