دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی آسیه اسدزاده و چند عکس جذاب از وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آسیه اسدزاده هنرپیشه مطرح و موفق سینما ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرام و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آسیه اسدزاده هنرپیشه تازه کار و توانا تئاتر و سینما ی ایرانی می باشد. این هنرمند فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۵ با فیلم سینمایی ” طاقباز” به کارگردانی برادرش شهرام اسدزاده در کنار شاهد احمدلو و نسیم ادبی آغاز نمود. وی علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان در فیلم سینمایی «گواهی امضاء» و «طاقباز» و کارگردانی ۱۶ فیلم کوتاه کارگاهی را برعهده داشته است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آسیه اسدزاده همراه با تصاویر اینستاگرامی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی آسیه اسدزاده + تصاویر شخصی وی

آسیه اسدزاده بازیگر بااستعداد و موفق تئاتر و سینما کشورمان متولد پاییز دهه شصت  و در تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران می باشد.

شرح حال آسیه اسدزاده هنرپیشه ایرانی

این هنرمند در یک خانواده ۴ نفره متولد شده که تنها یک برادر بزرگ تر به نام شهرام دارد.

زندگینامه جامع آسیه اسدزاده

عکس زیبا آسیه اسدزاده با شکوفه های سفید

بیوگرافی آسیه اسدزاده + تصاویر زیبا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خانم اسدزاده فعالیت هنری خود را از کلاس های بازیگری آقای سیروس الوند آغاز نمود و تا اینکه در سال ۱۳۹۵ با فیلم سینمایی ” طاقباز” به کارگردانی شهرام اسدزاده مقابل دوربین قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون شاهد احمدلو، نسیم ادبی، مهدی ماهانی، سارا خوئینی ها، سیدعلی صالحی و … حضور داشتند.

زندگینامه جالب آسیه اسدزاده

زندگینامه آسیه اسدزاده و همسرش

در سال ۱۳۹۸ در فیلم سینمایی ” گواهی امضا” به کارگردانی برادرش به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون امیر آقایی، هامون سیدی، نازنین صلح جو، علیرضا استادی، علیرضا مهران و … همبازی بود.

در سال ۱۳۹۹ در فیلم کوتاه “زمستان رقصش گرفت” به کارگردانی امیرعلی تقی زاده در کنار هامون سیدی حضور داشت.

زندگینامه کامل آسیه اسدزاده

سلفی زیبا آسیه اسدزاده

بیوگرافی آسیه اسدزاده و همسرش

حاشیه آسیه اسدزاده

چند وقت پس از فوت مرحوم علی انصاریان، خانم اسدزاده در پیج اینستاگرام خود بیان نمود که نزدیک به ۵ سال با انصاریان در ارتباط هستیم، اما خانواده انصاریان بر این ادعا واکنش جدی نشان دادند و آن را رد کردند.

پست آسیه اسدزاده برای زنده یاد علی انصاریان در اینستاگرام

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه…
به مو میرسه ولی… ولی این بار پاره شد
عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه…
تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه.روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با همتجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظهعمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه ،آخرین کلام ، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار ، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم وروح و روانم خواهد ماند.

عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد ،فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم.زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی خوام. از ته قلبم از خدا می خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم )ممنونم که لحظه های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.
خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.

خوب است بدانید که بعد از این اتفاق پیج اصلی او در اینستاگرام از دسترس خارج شد.

بیوگرافی آسیه اسدزاده بازیگر ایرانی

بیوگرافی آسیه اسدزاده و همسرش

عکس آسیه اسدزاده در کافی شاپ

شرح حال آسیه اسدزاده

کارنامه هنری آسیه اسدزاده

فیلم های سینمایی خانم اسدزاده 

  • طاقباز(۱۳۹۵)
  • گواهی امضاء (۱۳۹۸)
  • زمستان رقصش گرفت (۱۳۹۹)

زندگینامه کامل و خواندنی آسیه اسدزاده

شرح حال کامل و زیبا آسیه اسدزاده

بیوگرافی آسیه اسدزاده + تصاویر جالب

زندگینامه خواندنی آسیه اسدزاده

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آسیه اسدزاده هنرپیشه سینما ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی و تصاویر سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *