دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی ناخن برای عید نوروز با دیزاین های زیبا و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل طراحی ناخن برای عید نوروز آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طراحی ناخن برای عید نوروز در انواع مدل های ساده و کار شده موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها دیزاینی متفاوت و خاص را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

طراحی ناخن برای عید نوروز با جدیدترین متدها

برای دیزاین ناخن بهاره ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و دورهمی های نوروزی استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل طرح ها استفاده نمایید.

طراحی ناخن برای عید نوروز

دیزاین ناخن نوروزی با ایده های جالب مخصوص خانم ها و دختران جوان

عید نوروز یکی از مهم ترین مناسبت ها برای ایرانیان به شمار می رود و با نزدیک شدن به عید خانم ها تمایل دارند در سبک پوشش و استایل خود تغییراتی مثبت را ایجاد نمایند.

طراحی ناخن مخصوص عید نوروز از انواع کارهایی است که در سال های اخیر توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و شما می توانید به کمک انواع طرح های بهاره نظیر شکوفه و برگ های درخت و گل و … طرح هایی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید روی سطح یکی از ناخن هایتان گل و شکوفه و … را طراحی نمایید و باقی مانده ناخن ها را به صورت ساده دیزاین کنید همچنین می توانید روی سطح همه ناخن هایتان طرح هایی جذاب و بی نظیر را ایجاد کنید. اگر تمایل دارید طرحی شلوغ را روی ناخن های خود طراحی نمایید بهتر است از دیزاین همه ناخن ها به کمک این طرح خودداری نمایید زیرا طرح ناخن هایتان شلوغ به نظر خواهد رسید.

 طراحی ناخن برای عید نوروز دیزاین ناخن برای عید نوروز دیزاین ناخن مخصوص عید نوروز طرح ناخن مخصوص عید نوروز دیزاین ناخن برای عید دیزاین ناخن بهاری طرح ناخن برای عید نوروز دیزاین ناخن مخصوص عید نوروز طرح لاک ناخن مخصوص عید دیزاین ناخن بهاری دیزاین ناخن مخصوص عید دیزاین ناخن مخصوص عید نوروز

  •  آرون گروپس

برای دیزاین ناخن ها مخصوص نوروز از رنگ های شاد و روشن استفاده می شود و شما می توانید رنگ های خاص را با یکدیگر ترکیب نمایید و دیزاینی خاص را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید همچنین می توانید برای کشیدن طرح گل از ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ ها استفاده نمایید که این مدل دیزاین ناخن جذابیت و زیبایی خیره کننده ای را به ناخن ها می بخشد.

توجه داشته باشید که بهتر است رنگ دیزاین ناخن هایتان را از بین رنگ هایی انتخاب نمایید که با رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشند تا جذاب تر به نظر برسید.

اگر تمایل دارید ظاهری آراسته و ساده در عید نوروز داشته باشید بهتر است از طرح های ساده برای دیزاین ناخن خود استفاده نمایید همچنین این طرح ها برای خانم هایی که در مراحل اولیه کار دیزاین ناخن هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. دیزاین ناخن گلدار و طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری متفاوت در دید و بازدیدهای نوروزی داشته باشند انتخابی مناسب می باشد.

طراحی ناخن برای عید طرح لاک ناخن مخصوص عید نوروز دیزاین ناخن شیک مخصوص عید نوروز دیزاین ناخن برای عید نوروز طرح لاک ناخن برای عید نوروز  مدل های طراحی ناخن برای عید نوروز دیزاین ناخن شیک و خلاقانه دیزاین بهاره دیزاین ناخن برای عید نوروز  طراحی ناخن برای عید نوروز مخصوص خانم ها طرح لاک ناخن مخصوص عید نوروز طراحی شیک ناخن مخصوص عید دیزاین ناخن دخترانه برای عید دیزاین ناخن دخترانه برای عید نوروز دیزاین ناخن مخصوص عید نوروز دیزاین ناخن شیک و خاص دیزاین ناخن مخصوص عید نوروز طرح لاک ناخن مخصوص عید نوروز طرح لاک ناخن مخصوص عید نوروز

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های ناخن مخصوص عید نوروز جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *