دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر مدل مانتوهای هدیه تهرانی ساده اما جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتوهای هدیه تهرانی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد.

هدیه تهرانی از بازیگران جذاب ایرانی می باشد. وی در مکان های مختلف با ظاهر و استایلی آراسته و در عین حال ساده حضور پیدا می کند از این رو مدل مانتوهای هدیه تهرانی و سبک لباس پوشیدن این بازیگر اغلب مورد توجه خانم های ایرانی قرار می گیرد.

مدل مانتوهای هدیه تهرانی با طرح و رنگ زیبا

مانتوی بازیگران ایرانی همیشه مورد توجه خانم ها و دختران مدگرا قرار می گیرد و اگر شما نیز تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید می توانید از مدل مانتو نیکی کریمی و مدل مانتو ترانه علیدوستی و مدل مانتو هدیه تهرانی در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل مانتو هدیه تهرانی

طرح مانتو هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگری معروف است که سبک لباس پوشیدن مینیمال و ساده ای دارد از این رو انواع مانتویی که برای پوشیدن انتخاب می کند با سلیقه اغلب خانم ها مطابقت دارند.

این بازیگر در پوشش خود در سال های اخیر از مانتوها با اندازه قد بلند و متوسط استفاده می کند همچنین مانتوهایی که برای پوشیدن انتخاب می کند اغلب جلوباز هستند. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از الگوبرداری از مانتوهای این بازیگر ایرانی ابتدا به فرم اندام تان توجه داشته باشید سپس مانتویی مناسب را برای دوختن انتخاب نمایید.

این بازیگر در پوشش خود اغلب از مانتوهای ساده استفاده می کند که این مدل مانتوها برای حضور در مکان ها و مهمانی های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و علاوه بر این امروزه هر خانمی می تواند با پوشیدن مانتوهایی ساده در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نماید و شیک پوش و آراسته تر به نظر برسد.

مانتوی اسپرت هدیه تهرانی طرح مانتوی کوتاه هدیه تهرانی مانتوی زرد هدیه تهرانی مانتوهای ساده هدیه تهرانی مانتوی کوتاه هدیه تهرانی مانتوی کوتاه هدیه تهرانی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

هدیه تهرانی در انتخاب اکسسوری ها و سایر لباس هایش نیز هوشمندانه عمل می کند و اکسسوری هایی را انتخاب می کند که اغلب ساده و شیک هستند تا در استایلش تغییرات مثبتی ایجاد شود.  این بازیگر نسبتا قد بلند ایرانی از کفش های بدون پاشنه و راحتی استفاده می کند و اغلب رنگ کیف و کفش خود را ست می کند همچنین در مکان های مختلف با شال هایی رنگ روشن و خاص حضور پیدا می کند و به دلیل استایل ساده ای که دارد مدل موی جلوی سر خود را ساده تر انتخاب می کند و همین سادگی و متانتش باعث شده است که جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

 هدیه تهرانی به استایل مونوکروم علاقه زیادی دارد که در این سبک استایل از یک رنگ با توناژهای مختلف اش در استایل استفاده می شود و این بازیگر بارها با تیپی تک رنگ در مکان های مختلف دیده شده است همچنین رنگ مانتو و شلوارش را در تناژهایی نزدیک به یکدیگر انتخاب می کند.

مانتوی سبز هدیه تهرانی طرح مانتوی ساده هدیه تهرانی مانتوی سفید هدیه تهرانی مانتوی مشکی هدیه تهرانی طرح مانتوی سارافونی هدیه تهرانی مدل مانتوهای هدیه تهرانی با طرح و رنگ زیبا مدل مانتو شیک هدیه تهرانی

انواع مدل مانتوی هدیه تهرانی را در این مطلب پیش رو داشتید که امیدواریم طرح و رنگ مانتوهایی که این بازیگر ایرانی برای پوشیدن انتخاب می کند با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید همچنین اگر شما به ظاهر و تیپی ساده علاقه مند هستید می توانید از طرح های مانتوی این بازیگر ایرانی الگوبرداری نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *