دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش عروس کره ای و راز و رمزهای آرایش صورت عروس در کره

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل آرایش عروس کره ای با جدیدترین متدهای میکاپ روز دنیا آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

میکاپ کره ای از انواع سبک های آرایش برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از انواع مدل آرایش عروس کره ای برای میکاپ صورت خود ایده بگیرید.

مدل های آرایش عروس کره ای با جدیدترین متدها

عروس ها می توانند برای میکاپ صورت خود از انواع مدل های میکاپ عروس اروپایی و میکاپ عروس ایرانی و میکاپ عروس کره ای و … استفاده کنند که هر یک از این مدل میکاپ ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

آرایش عروس کره ای

مدل های میکاپ عروس به سبک کره ای

میکاپ عروس کره ای در انواع مدل های میکاپ لایت و میکاپ ملایم و میکاپ حرفه ای و … موجود است و اگر شما تمایل دارید میکاپی امروزی داشته باشید بهتر است میکاپ خود را از بین مدل های لایت و ملایم انتخاب نمایید.

در این سبک آرایش عروس ابتدا پوست صورت به کمک کرم پودر و کانسیلر و فونداسیون پوشانده و گریم می شود و بعد از اینکه پوست یکدست شد برای عیب های موجود در صورت از گریم عروس به شیوه ای مناسب استفاده می گردد.

انتخاب مدلی مناسب برای آرایش چشم ها و آرایش ابروها از اهمیت زیادی برخوردار است و برای کشیدن سایه چشم اغلب از رنگ های مات و ملایم استفاده می شود و می توانید رنگ های مختلف سایه را برای آرایش چشم ها با یکدیگر ترکیب نمایید. مدل خط چشم را هم بهتر است از بین مدل های باریک و بدون دنباله انتخاب نمایید زیرا در میکاپ کره ای از این مدل خط چشم ها بیشتر استفاده می شود. برای فرم دادن به مژه ها نیز می توانید از ریمل استفاده کنید که بهتر است برای حرفه ای تر به نظر رسیدن میکاپ چشم ها از مژه مصنوعی استفاده شود.

برای پر کردن نقاط خالی ابروها می توانید از مداد ابرو و ریمل ابرو … استفاده نمایید و به ابروهای خود فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

میکاپ صورت عروس به سبک کره ای مدل میکاپ شیک عروس میکاپ زیبا برای عروس آرایش ملایم عروس کره ای میکاپ لایت عروس میکاپ کره ای و زیبا آرایش ملایم صورت عروس به سبک کره ای مدل آرایش صورت برای عروس آرایش صورت برای عروس مدل میکاپ زیبا برای عروس آرایش لایت عروس

آرایش گونه ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک رژگونه ای براق یا مات به گریم گونه ها بپردازید. در نهایت نیز برای تکمیل جذابیت ظاهری باید آرایش لب ها را انجام بدهید که بهتر است برای آرایش لب ها از رژلب با رنگی مناسب استفاده شود تا گریم لب ها حرفه ای و جذاب تر به نظر برسند.

همانطور که در تصاویر مشادهده می کنید در میکاپ عروس کره ای از رنگ های ملایم استفاده شده است از این رو بهتر است شما از به کار بردن رنگ های تیره و جیغ در میکاپ صورت خودداری نمایید.

آرایش صورت عروس آرایش عروس زیبا آرایش لایت برای عروس آرایش صورت عروس مدل های آرایش عروس به سبک کره ای مدل های آرایش عروس کره ای زیبا و خاص میکاپ لایت عروس کره ای آرایش عروس آرایش زیبا عروس کره ای آرایش عروس کره ای آرایش زیبا برای عروس آرایش عروس کره ای جدید میکاپ عروس کره ای زیبا

میکاپ عروس کره ای برای افرادی که تمایل دارند در جشن عروسی شان ظاهری آراسته و در عین حال ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و بهتر است شما قبل از انتخاب مدل میکاپ صورت خود با آرایشگری با تجربه و با مهارت کافی مشورت کنید تا بتوانید مدل میکاپی را انتخاب نمایید که با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *