دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۴ ایده برای تزیین اتاق عقد با خلاقیت های لاکچری

  • محدثه خاکشور
  • ۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

آرگا تصاویر شیک و زیبایی از تزیین اتاق عقد را با هدف آشنایی شما عزیزان در این مطلب به گلچین جمع آوری و به تصویر کشیده می شود؛ امیدواریم مورد توجه شما عروس خانم های گل و خوش سلیقه قرار بگیرد.

مراسم عقد و عروسی دارای برخی آیین می باشد که به نوبه ی خود دارای پیچیدگی ها و اصول است؛ چیدمان سفره ی عقد، تزیین جایگاه عروس و داماد و …. از مهمترین های این مراسم محسوب می شود، با توجه به گذشت زمان تزیینات مراسم عقد نیز متحول شده و مدرن تر و زیباتر شده است, در این مطلب با نگاهی کلی به این دیزاین پرداخته و ایده های جالبی از تزیین اتاق عقد را با تنوع زیاد به تصویر کشیده ایم.

ایده های زیبای دیزاین اتاق عقد

اتاق عقد سفره ی عقد، میز شام، جایگاه عروس و داماد و … را شامل می شود؛ برخی از تدارکات مانند لباس عروس و داماد، آرایش عروس و داماد حلقه و شام و …. همگی نیز به نوعی از مشمولات این مراسم به شمار می روند؛ زوجین جوان به خصوص عروس خانم های جوان با نزدیک شدن به زمان عقد و عروسی دچار دغدغه ی زیادی می شوند که کم آن طبیعی است، اما زیاد آن نشات گرفته از روی هم انبار شدن کارها قبل از عروسی یا مورد پسند نبودن یک جزء یا اجزایی از این مراسم دانست؛ برای رفع این نگرانی می توانید پیش از انتخاب و تصمیم گیری به خوبی تمامی ایده ها را مشاهده کرده و آشنایی کامل به دست آورید؛ این شناخت را می توانید با جستجو در سایت ها و مشاهده تصاویر شیک و زیبای ارائه شده نیز به دست آورید؛ درست آمده اید آرگا نمونه های کاربردی و بینظیری از تزیین اتاق عقد را به بند تصویر کشیده است.

ایده های شیک دیزاین اتاق عقد

تزیینات زیبا و رویایی اتاق عقد

ایده های به یاد ماندنی برای دیزاین اتاق عقد

 

ایده هایی ایده آل و ناب از تزیینات اتاق عقد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای عقد که لازمه ی شروع زندگی دو طرف عروس و داماد می باشد، گاهی در محضر پس از انجام آزمایشات لازم صورت می گیرد؛ اما در بیشتر مواقع عقد را در منزل پدر عروس همراه با برگزاری یک مراسم انجام می دهند. در این زمان است که رعایت برخی موارد مانند تهیه سفره عقد و تزیین و چیدمان آن، تزیین جایگاه عروس و داماد پیش روی شما قرار می گیرد؛ ممکن است کمی به نظر سخت و گیج کننده به نظر برسد اما اینطور نیست، داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با نکات لازم برای انجام تمامی مراحل آن کمک بزرگی به شما می کند و ما متوجه می شوید که بر خلاف تصور شما چقدر این کار آسان و البته لذت بخش بوده است. در ادامه آرگا مراحل و نکات لازم و کاربردی را لیست نموده، که مشاهده می کنید:

نمونه هایی دوست داشتنی ازتزیینات اتاق عقد

ایده هایی زیبا و جذاب از تزیین اتاق عقد

انتخاب محل مناسب

در مرحله ی نخست  باید مکان عقد را انتخاب کنید، به این منظور بزرگترین ضلع منزل را انتخاب کرده و با استفاده از پرده ی زیبا و مناسب آن را بپوشانید.

پس از آن مبل دو نفره شیکی و یا دو صندلی زیبا برای نشستن عروس و داماد در اتاق عقد مشخص شده بگذارید.

ایده هایی زیبا و منحصر به فرد از تزیین اتاق عقد

ایده هایی ناب و نفیس برای تزیینات اتاق عقد

نمونه هایی زیبا و دوست داشتنی دیزاین اتاق عقد

چیدمان و دیزاین سفره عقد

حالا نوبت یه پهن نمودن و چیدمان و تزیین سفره عقد می باشد؛ سفره ی عقد باید در مقابل مبل عروس و داماد قرار بگیرد؛ به این منظور می توانید از میز و یا تعدادی چهار پایه دارای ارتفاع متفاوت بهره برده و برای پوشاندن آنها از پارچه های مختلف از جمله ساتن استفاده نمایید. نکته: توجه داشته باشید که فاصله ی لازم میان سفره و مبل وجود داشته باشد.

سفره عقد شامل وسایل کوچک و بزرگی مانند آینه و شمعدان، جا حلقه ای و حلقه عروس و داماد، ظرف شیرینی و میوه، ظرف شکلات و نقل، رحل قرآن و ….. می باشد که با تزیینات زیبا و شیک بر روی آن قرار می گیرد.

الگوهایی کاربردی از تزیینات اتاق عقد

دیزاین جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد یکی از مهم ترین مراحل دیزاین اتاق عقد به حساب می آید که دیزاین دیوار پشت صندلی های عروس و داماد نخستین مورد به شمار رفته و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ برای این منظور می توانید از انواع متریال ها و همچنین ایده ها استفاده کنید، کاربرد گل، بادکنک، پارچه حریر و تور سهم زیادی را در این زیباسازی به خود اختصاص می دهند؛ گل های طبیعی و مصنوعی متنوع و متفاوتی با رنگ های شاد و احساسی می توانند برای این کاربرد انتخاب شوند؛ اما ایده ی بهره بردن از گل های کاغذی در رنگ های سفید، طلایی، صورتی و … نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

ایده های جالب برای تزیین اتاق عقد

نمونه هایی ایده آل و احساسی از تزیین اتاق عقد

ایده هایی زیبا و جذاب برای تزیین اتاق عقد

مجموعه ای شیک و رویایی از ایده های دیزاین اتاق عقد

تور و پارچه ی حریر با رنگ سفید را می توانید به روش های مختلفی مورد استفاده قرار دهید؛ به عنوان مثال مقداری از تور و یا پارچه ی حریر را به شکل هلالی از بالای سقف به طرف پایین بیاویزید، قرار دادن صندلی های عروس و داماد و یا همان مبل دو نفره در میان این هلال حریری ایده ای بکر و جذاب می باشد.

نمونه های جالب و منحصر به فرد تزیینات اتاق عقد

الگوهایی زیبا و خاص از طراحی اتاق عقد

برای دیزاین دیوار پشت عروس و داماد ایده های جالب دیگری مانند بادکنک ها وجود دارند؛ استفاده از بادکنک هایی با رنگ های شیری، صورتی، سفید و طلایی در کنار یکدیگر به طوری که شکلی زیبا را ایجاد نمایند می تواند گزینه ای ایده آل محسوب شود.

نمونه هایی فوق العاده و بینظیر از تزیین اتاق عقد

تزیینات خاص و منحصر به فرد اتاق عقد

نمونه هایی زیبا و جالب از تزیین اتاق عقد

علاوه بر متریال های کاربردی نامبرده، می توانید از انواع لامپ های مصنوعی (قلبی شکل، ستاره و ماه شکل )، ریسه های لامپی، ریسه های کاغذی و …. برای زیباسازی اتاق عقد و تزیین جایگاه عروس و داماد استفاده کنید.

ایده های زیبا و تو دل بروی طراحی اتاق عقد

ایجاد هارمونی

هماهنگی و همخوانی داشتن برای انجام هر دیزاین و طراحی الزامی است؛ نمی شود در دیزاینی که انجام می دهید هر بخش ساز خودش را کوک کند و هر طور که می خواهد شکیل شود؛ نظم و هماهنگی لازمه داشتن یک طراحی بی عیب و نقص و زیبا می باشد؛ افراط و تفریط در بکارگیری وسایل تزیینی و هنر زیباسازی نیز یکی از نکات قابل توجه است؛ شلوغی اصلا به معنی زیبا بودن نیست. بهتر است که لباس عروس با گل ها؛ گل های کاغذی، بادکنک ها و تور و پارچه هارمونی رنگی داشته باشد.

تزیینات زیبا و جذاب اتاق عقد

طرح هایی جالب و بینظیر برای دیزاین اتاق عقد

ایده های زیبا و شیک تزیین اتاق عقد

ایده های فوق العاده و متفاوت برای دیزاین اتاق عقد

ایده هایی کاربردی و زیبا برای تزیینات اتاق عقد

ایده های زیبا و جذابی برای تزیین اتاق عقد

تزیینات منحصر به فرد و دوست داشتنی برای اتاق عقد

الگوهایی ایده آل و خاص از تزیینات اتاق عقد

انواع ایده های زیبای تزیین اتاق عقد

ایده هایی زیبا و خاص از تزیین اتاق عقد تزیینات اتاق عقد با تور و حریر و گل

نمونه هایی بینظیر و ناب از چیدمان اتاق عقد

ایده های زیبا و شیک تزیینات اتاق عقد

تزیین اتاق عقد

تزیین اتاق عقد

تزیین اتاق عقد

تزیین اتاق عقد

تزیین اتاق عقد

انواع ایده های زیبا و به یاد ماندنی تزیینات اتاق عقد

انواع طرح های زیبای تزیینات اتاق عقد برای الگوبرداری

دیزاین و چیدمانسفره عقد و جایگاه عروس و داماد اتاق عقد

پس از انجام تمامی مراحل و رعایت نکات لازم اتاق عقد شما به شکلی شیک و رویایی تزیین شده است؛ قطعا خط مشی این زیباسازی نشات گرفته از هنر و سلیقه، و خلاقیت شما می باشد؛ که این موضوع لذت و جذابیت آن را چند برابر می کند؛ البته می توانید از طراحانی آشنا و مسلط به این کار نیز بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند و مسئولیت تمامی کارها بر عهده بگیرند، اما کار سختی نیست لذت تجربه ی آن را از خود دریغ نکنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *