دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی شاهین جمشیدی و آشنایی بیشتر با فعالیت های هنری وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شاهین جمشیدی مجری تلویزیون و گوینده رادیو معروف ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

شاهین جمشیدی مجری پرکار تلویزیون و گوینده رادیو معروف و توانا کشورمان می باشد. این هنرمند موفق فعالیت جدی خود را در زمینه روزنامه نگاری آغاز نمود و سپس در سال ۸۳ به عنوان گوینده رادیو مشغول بکار شد؛ در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی شاهین جمشیدی همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

شاهین جمشیدی مجری محبوب ایرانی + عکس

شاهین جمشیدی گوینده رادیو و مجری فعال تلویزیون دوست داشتنی و موفق ایرانی متولد ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۶۰ که هم اکنون وی ۳۹ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده اما اصالتا اهل لاریجان شهرستان آمل است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات می باشد، خوب است بدانید وی علاوه بر اجرا وارد عرصه بازیگری نیز شده است.

زندگینامه جالب شاهین جمشیدی

فعالیت در رادیو

شاهین جمشیدی از دوران نوجوانی کار خود را در رسانه از روزنامه اقتصاد پویا، سرزمین پویا و روزنامه های نظیر آن با بخش کشاورزی شروع کرد. سپس ایشان به عنوان روزنامه مشغول به کار شد و تقریبا از سال ۸۳ در سن ۲۳ سالگی به رادیو دعوت شد و در آنجا فعالیتش گسترش پیدا کرد.

زندگینامه کامل و خواندنی شاهین جمشیدی

جمشیدی در روز های اول حدود پنج- شش دقیقه به صورت تلفنی روی خط رادیو جوان حضور داشت و با اخبار هایی که در زمینه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تهیه و گردآوری می کرد، بخش ویژه خودش را اجرا می نمود. سرانجام وی فعالیت خود را در رادیو جوان گسترش داد و وارد استودیو رادیو جوان شد و بعد از اجرای برنامه هایی چون موج روز، شبکه برق، باشگاه دانشمندان جوان و … به عنوان مجری – گوینده اجرا کرد.

بیوگرافی شاهین جمشیدی + عکس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه شاهین جمشیدی و همسرش

عکس اینستاگرامی شاهین جمشیدی

بیوگرافی شاهین جمشیدی + تصاویر شخصی

مجری تلویزیون

تا اینکه پس از فعالیت موفق در رادیو جوان در سال ۸۷ در سن ۲۷ سالگی از سوی آقای علی زاهدی و احسان علیخانی برای اجرای برنامه ” محرمانه” به مناسبت دهه فجر دعوت شد. او بعد از این برنامه، به عنوان مجری برنامه ” گزینه جوان ” انتخاب شد. همچنین وی با برنامه ” سینما گلخانه” با زمینه های سیاسی، هنری، اجتماعی، ورزشی و …. شناخته شد.

در ادامه بیوگرافی شاهین جمشیدی آمده که وی در تاریخ ۷ تیر ماه سال ۹۹ به عنوان مجری برنامه سلام صبح بخیر دعوت شد که اکنون ساعت ۷ صبح از شبکه سه سینما پخش می شود.

شرح حال کامل شاهین جمشیدی

بیوگرافی شاهین جمشیدی و همسرش

عکس دونفره شاهین جمشیدی و بیژن بنفشه خواه

تاریخچه زندگی شاهین جمشیدی

فعالیت بازیگری

شاهین جمشیدی در سال ۱۳۹۶ در سن ۳۶ سالگی نخستین فعالیت تلویزیونی خود را با سریال ” سفر در خانه” به کارگردانی بهمن گودرزی آغاز نمود. در این سریال بازیگرانی همچون امیر نوری، حسن پورشیرازی، نسرین مقانلو، شهرزاد کمال زاده، خشایار راد، ماهان عبدی، بهنوش بختیاری و … حضور داشتند.

شرح حال کامل شاهین جمشیدی

زندگینامه جامع شاهین جمشیدی

ازدواج و همسر شاهین جمشیدی

شاهین جمشیدی سال ها پیش ازدواج کرده و در سال ۹۴ صاحب دختری به نام دیبا شده است.

زندگینامه شاهین جمشیدی + تصاویر جذاب

بیوگرافی شاهین جمشیدی + آلبوم

بیوگرافی شاهین جمشیدی + گالری جدید

زندگینامه کامل شاهین جمشیدی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی شاهین جمشیدی هنرپیشه، مجری تلویزیون و گوینده رادیو محبوب ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *