دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین رنگینک با انواع روش های مجلسی و شیک در خانه

  • ندا خوشرو
  • ۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع روش ها برای تزیین رنگینک دسر خوشمزه و خوش طعم ایرانی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم این نوع دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

حلوای خشک یا رنگینک از انواع دسرهای سنتی جنوبی می باشد و شما می توانید این دسر را برای پذیرایی از مهمان هایتان در منزل به راحتی تهیه نمایید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید همچنین می توانید به تزیین رنگینک بپردازید تا علاوه بر داشتن طعمی بی نظیر این دسر ظاهری زیبا نیز داشته باشد.

ایده هایی برای تزیین رنگینک

اغلب کدبانوهای خوش سلیقه تمایل دارند بعد از تهیه دسر به دیزاین آن بپردازند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است کمی خلاقیت به خرج دهید و دسرهایی را که می پزید به زیبایی دیزاین کنید. در مطالب قبلی تزیینات حلوا و تزیینات شله زرد و تزیینات فرنی را مشاهده کردید در ادامه روش هایی برای تزیینات رنگینک را پیش رو خواهید داشت.

تزیین رنگینک

تزیینات رنگینک با روش های جالب

برای تهیه رنگینک می توانید از انواع روش های مختلف استفاده نمایید و شما می توانید این نوع دسر را به صورت رولتی یا معمولی تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. بعد از تهیه دسر بهتر است به کمک روش های خلاقانه و جالب به دیزاین آن بپردازید.

در تهیه رنگینک از گردو و خرما استفاده می شود به همین خاطر این دسر دارای طعم و مزه بی نظیری می باشد و شما می توانید آن را به راحتی در منزل تهیه نمایید.

برای دیزاین رنگینک از روش های مختلف استفاده می شود و اگر شما این نوع دسر را به صورت رولی تهیه کرده اید می توانید در ابعاد دلخواه خود برش بزنید سپس برش های رنگینک را درون ظرفی مناسب برای سرو قرار بدهید و به دیزاین آن بپردازید.

مدل تزیین جالب رنگینک دیزاین جالب رنگینک تزیین جالب رنگینک مدل دیزاین شیک رنگینک دیزاین ساده دسر رنگینک رنگینک رولی دیزاین جالب رنگینک دیزاین خلاقانه رنگینک ایده جالب برای تزیینات رنگینک دیزاین ساده برای دسر رنگینک تزیین جالب و خلاقانه رنگینک تزیین رنگینک رولی تزیینات جالب رنگینک مدل دیزاین رنگینک تزیین ساده رنگینک

  •  آرون گروپس

برای دیزاین رنگینک می توانید بعد از پخت ، آن را درون ظرفی مناسب بریزید و سطح دسر را صاف نمایید سپس پودر پسته و گردو و پودر نارگیل و ترافل رنگی و … را روی دسر بریزید که در این صورت دسر شما مجلسی و زیباتر به نظر می رسد. در صورت تمایل می توانید از ترکیب چند مواد خوراکی برای دیزاین رنگینک استفاده نمایید و روی سطح این دسر را به کمک آن ها بپوشانید که این روش یکی از ساده ترین روش ها می باشد.

اگر شما در مراحل اولیه کار دیزاین هستید و تبحر خاصی را در این زمینه ندارید می توانید از دیزاین های ساده استفاده نمایید همچنین اگر شما خوش ذوق و خوش سلیقه هستید می توانید با کمی تمرین و تکرار از روش های خلاقانه برای دیزاین دسر استفاده نمایید و هنر خود را به نمایش بگذارید.

دسر رنگینک را می توانید برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس افطاری بپزید که در این صورت بهتر است از روشی مناسب برای دیزاین این نوع دسر استفاده نمایید تا زینت بخش سفره شما باشد همچنین بهتر است برای تزیینات این نوع دسر از پودر مغزهای آجیل استفاده کنید تا دسر خوش طعم و خوشمزه تر شود.

تزیین رنگینک دیزاین رنگینک دیزاین رنگینک با روشی ساده تزیینات رنگینک تزیین ساده رنگینک دیزاین ساده رنگینک رنگینک قالبی تزیینات رنگینک مدل های تزیین رنگینک تزیین جالب رنگینک تزیین ساده دسر رنگینک دسر رنگینک

در این مطلب روش هایی جالب برای دیزاین رنگینک دسر بی نظیر و خوش طعم ایرانی را در اختیار شما کدبانوهای عزیز قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از مدل ها ، دیزاینی متفاوت را برای دسر رنگینک داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *