دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک تولد خانگی با ایده های جالب

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

کیک تولد یکی از انواع کیک هایی است که بیشتر کدبانوها به پختن و تزیین کردن آن علاقه مند هستند. در ادامه این مطلب تزیین کیک تولد خانگی با کمک روش ها و ایده های جالب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تزیینات مخصوص روی کیک یکی از کارهایی است که باید با خلاقیت و مهارت انجام شود شما می توانید کیک های خانگی را با روش های مختلف و زیبا دیزاین کنید کافی است کمی صبر و حوصله به خرج دهید. در این بخش انواع روش های تزیین کیک تولد خانگی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تزیینات کیک تولد در خانه با خامه و خمیر فوندانت و میوه و شکلات های رنگی و … امکان پذیر است.  تزیین کیک تولد هر چه زیباتر و متفاوت تر باشد نظر همه را بیشتر به سوی خود جلب می کند و علاوه بر این تزیینات زیبا و متفاوت برای کیک نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانه است.

     تزیی کیک با خمیر فوندانت با طرح گل

تزیین کیک تولد خانگی با روش های زیبا و جذاب

بیشتر خانم های هنرمند تمایل دارند که بعد از پختن کیک تولد آن را با سلیقه و مهارت خاصی تزئین کنند. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با مجموعه ای از ایده های دیزاین کیک تولد آشنا سازیم تا بتوانید تزیینات زیبایی را برای کیک در منزل داشته باشید.

تزیین ساده کیک با خمیر فوندانت تزیین کیک با خمیر فوندانت تزیین ساده کیک تزیین کیک با خمیر فوندانت به شکل ساده

تصاویر تزیینات کیک تولد خانگی با میوه

تزیین کیک با میوه یکی از روش های آسان و جالب است که معمولا برای تزیین کردن کیک تولد با کمک میوه می توانید از میوه های فصل استفاده کنید. برای تزیین کیک خانگی، با میوه می توانید میوه مورد نظر خود را به شکل های خاصی برش دهید و سپس برش های میوه را به زیبایی بر روی کیک قرار دهید.

تزیین کیک تولد با شکلات و میوه تزیین کردن کیک با طرح عروسکی تزیین ساده کیک با برش های میوه تزیین کیک با میوه عکس تزیین کیک تولد با میوه تزیین ساده کیک تزیین کیک تولد خانگی با کمک میوه و خامه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ایده های تزیین کردن کیک تولد خانگی با خامه فرم گرفته

بعد از پختن کیک اسفنجی و خامه فرم گرفته می توانید کیک را به زیبایی تزیین کنید برای تزیین کیک با خامه می توانید کیک را از وسط برش دهید و موادی مانند خامه و میوه های دلخواه خود را در لابه لای کیک در صورت تمایل قرار دهید و سپس برش دوم کیک را بر سر جای خودش قرار دهید و دور تا دور کیک را با کمک خامه بپوشانید و سپس کیک را با روش دلخواه و طرح های زیبا تزیین کنید. در ادامه تصاویر تزیین کیک تولد با خانه فرم گرفته را مشاهده خواهید کرد.

تزیین کیک با خامه تزیین کیک با خامه های رنگی تزیین کیک با خامه و شکلات های رنگی تزیین ساده کیک تولد با بادکنک تزیین ساده کیک با خامه و شکلات تزیین زیبا کیک با خامه تزیین کیک با کمک خامه و شکلات های رنگی تزیین کیک تولد خانگی با کمک خامه های رنگی

تزیین کیک تولد برای کودکان

تزئین کردن کیک برای کودکان یکی از کارهای جذاب و جالب است بهتر است در تزیینات کیک تولد برای بچه ها از طرح های عروسکی و گل و ماشین و انواع حیوانات دوست داشتنی استفاده کنید. می توانید در هنگام دیزایین کیک از کودک خود نیز کمک بگیرید و طرح های دلخواه او را بر روی کیک تولدش پیاده کنید.

تزیین زیبا کیک برای کودکان تزیین کیک تولد برای کودکان تزیین کیک با میوه تزیین کیک تولد خانگی با کمک خمیر فوندانت برای کودکان تزیین کردن کیک تولد تزیین کیک تولد خانگی با خمیر فوندانت برای بچه هاتزیین کیک تولد تزیین کیک برای بچه ها تزیین کردن کیک برای کودکان

تزیینات کیک تولد خانگی با خمیر فوندانت

همانگونه که در بالا مشاهده کردید برای دیزاین کیک تولد خانگی ایده های زیادی وجود دارد یکی از ایده های منحصر به فرد و پر طرفدار که امروزه برای تزیینات کیک تولد که بسیار مورد انتخاب قرار می گیرد، استفاده از خمیر فوندانت با رنگ های متنوع می باشد. در واقع مزیت تغییر شکل این خمیر به طرح های مورد دلخواه موجب این شده است که افراد برای زیبای کیک تولد خانگی به سراغ این روش تزیینی بروند. این مدل تزیینات بسیار متفاوت از روش های تزیینی بالا و همچنین روش تزیین کیک با ژله است که در مطالب گذشته آرگا با مدل های متنوع آن آشنا شدید.

علاقمندان به تزیینات کیک تولد می توانند به سادگی و با الگوبرداری از مدل های دیزاین کیک، بر روی کیک های ساده خانگی تزیینات ایده آلی را اعمال نمایند به همین منظور در ادامه این بخش چندین نمونه متنوع و زیبا از کیک تولد خانگی دیزاین شده با خمیر فوندات را به اشتراک گذاشته ایم که با مشاهده این مدل ها و انتخاب برترین طرح به شکلی زیبا کیک تولد خود را دیزاین نمایید.

تزیینات جدید کیک تولد خانگی

تزیینات قشنگ کیک تولد خانگی

تزیینات بی نظیر کیک تولد خانگی

تزیینات عالی کیک تولد خانگی

تزیینات دوست داشتنی کیک تولد خانگی

جدیدترین تزیین کیک تولد خانگی

قشنگ ترین تزیین کیک تولد خانگی

تزیینات دیدنی کیک تولد خانگی

تزیینات باحال کیک تولد خانگی

تزیینات فانتزی کیک تولد خانگی

 

تزیینات کیک تولد دخترانه خانگی

تزیینات کیک تولد خانگی با خمیر فوندانت

جذاب ترین تزیین کیک تولد خانگی

تزیینات کیک تولد خانگی با طرح جالب

تزیینات کیک تولد خانگی با طرح کفش

تزیینات کیک تولد خانگی با طرح به روز

تزیینات کیک تولد خانگی با طرح قلب

تزیینات کیک تولد خانگی با طرح ستاره

متنوع ترین تزیین کیک تولد خانگی

تزیینات کیک تولد خانگی با طرح بی نظیر

زیباترین ایده ها برای تزیینات کیک تولد را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم با راهنمایی این روش ها بتوانید کیک های تولد را به زیباترین شکل دیزاین نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تزیین کیک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *