دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن کهکشانی شیک و خلاقانه با دیزاین های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های طراحی ناخن کهکشانی دخترانه و زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی ناخن کهکشانی از انواع دیزاین های خاص می باشد و شما می توانید برای جذابیت بیشتر ناخن های خود از این مدل ایده بگیرید و طرحی منحصر به فردی را روی سطح ناخن های تان ایجاد نمایید.

طراحی ناخن کهکشانی شیک و جدید

دیزاین ناخن ها امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز داشته باشید بهتر است از طرحی مناسب برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید.

دیزاین ناخن کهکشانی

دیزاین ناخن کهکشانی شیک زنانه و دخترانه

برای دیزاین ناخن ها می توانید از انواع مدل های ساده و فانتزی و مجلسی استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این طرح های لاک ناخن به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

برای دیزاین ناخن ها به شکل کهکشان می توانید از انواع طرح های دیزاین ساده و دیزاین فانتزی ناخن استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و میزان مهارت شما بستگی دارد.

اگر تمایل دارید ناخن هایتان دیزاینی ساده داشته باشند می توانید از رنگ های لاک که مشابه رنگ های موجود در کهکشان ها هستند استفاده نمایید و این رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید سپس دیزاینی خاص را روی سطح ناخن های خود ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که می توانید طرح ستاره و ماه و سایر اجرام آسمانی و کهکشان ها را نیز روی ناخن های خود طراحی نمایید که در این صورت دیزاین ناخن ها فانتزی و جذاب تر به نظر می رسند همچنین اگر تمایل دارید از طرح های شلوغ برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید بهتر است روی یک یا دو تا از ناخن هایتان طرح مورد نظر خود را پیاده سازی نمایید و سایر ناخن ها را به کمک طرح های ساده دیزاین کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل دیزاین ناخن کهکشانی مدل لاک ناخن کهکشانی دیزاین شیک ناخن کهکشانی دیزاین ناخن کهکشانی طراحی ناخن کهکشانی شیک دیزاین زیبا و شیک ناخن کهکشانی طراحی ناخن کهکشانی دخترانه دیزاین زیبا ناخن کهکشانی دیزاین شیک ناخن کهکشانی مدل دیزاین ناخن کهکشانی دیزاین ناخن زنانه کهکشانی طرح لاک ناخن کهکشانی

برای دیزاین ناخن ها ب کمک طرح های کهکشانی می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده نمایید همچنین در هنگام ترکیب رنگ ها با یکدیگر باید حساسیت لازم را به خرج دهید تا دیزاین ناخن هایتان خاص و جذاب تر به نظر برسد.

دیزاین ناخن کهکشانی برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ناخن هایتان دارای طرحی خاص و منحصر به فرد باشد بهتر است از این مدل ایده بگیرید و طرحی خاص را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

دیزاین ناخن کهکشانی طراحی زیبا ناخن کهکشانی طرح لاک ناخن کهکشانی دیزاین ناخن کهکشانی مدل دیزاین زیبا ناخن کهکشانی طراحی ناخن کهکشانی طرح ناخن کهکشانی طراحی ناخن کهکشانی دخترانه دیزاین شیک ناخن کهکشانی طراحی ناخن کهکشانی خاص لاک ناخن کهکشانی دیزاین ناخن کهکشانی شیک طراحی ناخن کهکشانی زنانه و دخترانه طراحی ناخن کهکشانی دخترانه شیک و زیبا طراحی ناخن کهکشانی

در این مطلب با انواع مدل های طرح لاک ناخن کهکشانی آشنا شدید که امیدواریم این دیزاین ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *