دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل سرامیک آشپزخانه با چند طرح زیبا و خاص

  • محدثه خاکشور
  • ۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آرگا مجموعه ی زیبایی از مدل سرامیک آشپزخانه را برای شما عزیزان علاقه مند به نمایش می گذارد؛ امیدواریم موجبات آشنایی بیشتر را فراهم بیاورد.

خانه را اگر یک پازل در نظر بگیریم، و هر یک از قسمت های پازل را یک بخش از خانه بدانیم، آشپزخانه بخش مهمی را در این پازل محسوب می شود که نیاز به طراحی و زیباسازی کف و دیواره ها می باشد؛ و اما این دیزیان و پوشش دادن مصالح خاصی را می طلبد که پس از کنکاش زیاد در میان گزینه های مختلف مدل سرامیک آشپزخانه را پیشنهاد کرده و ایده های جالبی از آن را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

مدل های سرامیک آشپزخانه

هنگامی که قصد پوشاندن کف خانه را دارید با گزینه های مختلفی از جمله کفپوش های چوب، سنگ، لمینت، پی وی سی، و کاشی و سرامیک روبرو می شوید که می توانید برای این منشور بهره ببرید؛ که البته هر یک دارای مزایا و ویژگی های منحصر خود می باشند؛ اما سرامیک محبوبیت و کاربرد زیادی دارد که پیشنهاد می گردد؛ پس چه خوب است که بیشتر با این عنصر و مصالح زیباسازی کف بخش های مختلف منزل به ویژه کف آشپزخانه آشنا شوید؛ زیرا در این مورد باید به موارد زیادی توجه کرد که یکی از آن موارد جنبه زیبایی آن می باشد؛ اما علاوه بر زیبایی باید به موارد و نکات دیگری مانند استحکام، مقاوم بودن در برابر رطوبت و آفتاب، و ….توجه داشت که به نوعی در نهایت سرامیک ایده ی منتخب برای پوشش دادن کف و دیواره های آشپزخانه می باشد؛ سرامیک آشپزخانه دارای تنوع زیادی در طرح؛ رنگ؛ اندازه و حتی کیفیت می باشد که می توانید به سلیقه و متناسب با نیاز منزل خود تهیه و نصب کنید.

نمونه هایی ایده آل و زیبا از سرامیک آشپزخانه

ایده هایی زیبا و بینظیر از نمونه سرامیک آشپزخانه

نمونه هایی ایده آل و شیک از سرامیک آشپزخانه

 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ویژگی و مزایای سرامیک

شاید دلیل این منتخب بودن را از خود بپرسید؛ باید در پاسخ به این سوال بگوییم که مواردی مانند کاغذ دیواری، پی وی سوی، و چوب و …. امکان شستشو را مثل سرامیک ندارند؛ هر چند کاغذ دیواری و پی وی سی های مقاوم و قابل شستشو نیز وجود دارند اما این موضوع تاثیر چندانی در اصل موضوع ندارد و باز هم اثر لکه و چربی بر روی آنها باقی می ماند، اما سرامیک قابلیت شستشو و نظافت بیشتری را فراهم آورده و در نتیجه درخشندگی و زیبایی بیشتری را هم سهم منزل شما می کند؛ همچنین یکی دیگر از دلایلی که برای این منتخب بودن می توان نام برد داشتن هماهنگی کامل و دلچسبی در طرح و رنگ را در آشپزخانه است.

در ادامه این صحبت می توان گفت که سرامیک ها در مدل های مختلف وجود دارد که این تنوع دست شما را باز می گذارد تا برای سبک گوناگون طراحی از طرح های مختلف سرامیک بهره ببرید.

دارای دوام و استحکام کافی هستند؛ و به دلیل کاربرد شیشه در ساخت برخی از آنها دارای درخشش و زیبایی خاصی می باشند؛ همچنین به دلیل رویه لعابی که دارند قابلیت شستشو را دارا هستند.

در اندازه های مختلف (کوچک و بزرگ وجود دارند که متناسب با نیاز و سلیقه خود می توانید تهیه کنید.

نمونه های ایده آل و ناب از سرامیک آشپزخانه

انواع ایده های زیبا و متنوع مدل سرامیک آشپزخانه

آشنایی با انواع مدل سرامیک آشپزخانه

چند نکته در مورد سرامیک

هنگام انتخاب و خرید سرامیک باید به لوازم آشپزخانه دقت کنید تا هماهنگی لازم میان آنها برقرار شده و طراحی منظم و و شیکی را به دست آورید.

انتخاب گزینه ی سرامیک برای پوشش دادن کف و دیواره های آشپزخانه موجب می شود تا هارمونی زیبایی را میان آنان ایجاد کنید.

از دیگر نکاتی که می توانید در رابطه با این موشوع در نظر بگیرید این است که از مدل های سرامیک با تنوع بیشتری استفاده کنید و همه قسمت ها را از یک نوع و یک طرح سرامیک پوشش ندهید؛ اما افراط هم نکنید زیرا بی نظمی و حس اضطراب به وجود می آورد که خوشایند نیست.

ایده های خوبی برای قرار گرفتن پشت سینک و پشت هود می باشند.

دارای ابعاد مختلف می باشند اما سرامیک مناسب آشپزخانه ای دارای اندازه (۶۰*۶۰) است که کاربرد زیادی دارد.

نمونه هایی ایده /ال و جالب از سرامیک آشپزخانه

نمونه های زیبا و خارق العاده از سرامیک آشپزخانه

انواع ایده های زیبا و شیک مدل سرامیک آشپزخانه

گالری زیبایی از نمونه های سرامیک آشپزخانه

نمونه هایی خارق العاده و شیک از سرامیک آشپزخانه

مجموعه ای دوست داشتنی از الگوهای سرامیک آشپزخانه

ایده هایی زیبا و منحصر از مدل سرامیک آشپزخانه

گالری زیبایی ااز مدل سرامیک آشپزخانه

نمونه های ایده آلی از سرامیک آشپزخانه

گالری لوکسی از االگوهای سرامیک آشپزخانه

مجموعه ای ایده آل و دلچسب از مدل سرامیک آشپزخانه

گالری شیکی از نمونه های سرامیک آشپزخانه

کلکسیونی زیبا و ایده آل از نمونه های سرامیک آشپزخانه

گالری لوکسی از نمونه های سرامیک آشپزخانه

طرح های شیک و زیبای سرامیک آشپزخانه

در این مطلب گالری زیبایی از مدل سرامیک آشپزخانه را مشاهده کردید که امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع قرار گرفته باشد، همچنین برای آشنایی بیشتر با مدل های سرامیک طرح چوب، مدل های سرامیک طرح سنگ، مدل های سرامیک طرح پارکت بر روی آن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *