دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی جان سینا ورزشکار سرشناس آمریکایی + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی جان سینا بازیگر، کشتی گیر، مجری تلویزیون و رپر سرشناس و برجسته آمریکایی همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

جان سینا با نام اصلی جان فلیکس اَنتونی سینا جونیور بازیگر، کشتی گیر، مجری تلویزیون و رپر برجسته و سوپر استار آمریکایی می باشد. وی فعالیت حرفه ای خود را در زمینه کشتی کج از سال ۱۹۹۹ آغاز نمود و سپس در سال ۲۰۰۲ برای نخستین بار بر روی رینگ حضور یافت، سپس بعد از آن، تبدیل به یکی از محبوب ترین چهره های کشتی کج در جهان شد و جوایز بی نظیری در این رشته کسب کرد. محبوبیت و موفقیت جان در کشتی کج باعث شد تا تهیه کنندگان و کارگردانان سینمایی بسیاری به سراغ ایشان بروند تا مانند کشتی گیر معروف یعنی “دواین جانسون”، از ایشان نیز یک بازیگر در سینما بسازند. اولین تجربه حضور وی  در زمینه بازیگری به فیلم « The Marine » باز می گردد. بعد از آن در سال ۲۰۰۶ فیلم « ۱۲ Rounds » را به ایفای نقش پرداخت. او علاوه بر شناخته شدن به عنوان ستاره کشتی کج به تازگی حضور قابل توجهی در سینما نیز داشته است و توانسته خود را به عنوان یک چهره برجسته سینمایی نیز مطرح کند. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی جان سینا همراه با تصاویر جدید و شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی جان سینا کشتی گیر سرشناس آمریکایی + تصاویر جدید وی

  • نام و نام خانوادگی: جان فلیکس اَنتونی سینا جونیور
  • تاریخ تولد: ۲۳ آوریل ۱۹۷۷
  • زادگاه: آمریکا
  • شغل: بازیگر، کشتی گیر، رپر و مجری تلویزیون
  • شروع فعالیت: سال ۱۹۹۹
  • قد: ۱۸۵ سانتی متر
  • وزن: ۱۲۵ کیلوگرم
  • همسر: الیزابت هوبردو (۲۰۱۲-۲۰۰۹) و شهرزاد شریعت زاده (۲۰۲۰- تا کنون)

بیوگرافی جان سینا کامل و خواندنی

جان سینا کشتی گیر حرفه ای، رپر، بازیگر و مجری تلویزیون سرشناس آمریکایی متولد ۲۳ آوریل سال ۱۹۷۷ که هم اکنون وی ۴۴ سال سن دارد و در در وست نیوبری ماسا چوست آمریکا چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته فیزیولوژی ورزشی و حرکات بدن می باشد، فعالیت خود را با بدنسازی و رانندگی لیموزین شروع کرد و حالا بازیگر و کشتی کج کار می باشد.

تاریخچه زندگی جان سینا + عکس  تاریخچه زندگی جان سینا

عکس و بیوگرافی جان سینا

بیوگرافی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده

جان سینا در یک خانواده ۷ نفره پیرو دین مسیحیت کاتولیک متولد شده که پدرش تبار ایتالیایی دارد در حالی که مادرش فرانسوی است و تبار کانادایی و انگلیسی دارد، پدر بزرگش تونی لوپین یکی از بازیکنان بیسبال بوده، چان یک برادر بزرگتر به اسم استیون دارد و سه برادر کوچک تر به نام ‌های دن سینا، مت سینا، و استیو سینا می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در ادامه بیوگرافی جان سینا آمده که وی در سال ۱۹۹۸ وقتی ۲۱ سال سن داشت، بعد از اتمام تحصیلاتش در کالج، بدنسازی را آغاز نمود و برای خرج و مخارج زندگی اش در یک شرکت خدماتی به عنوان راننده لیموزین مشغول به کار شد. فعالیت خود را در سال ۱۹۹۹ در سن ۲۲ سالگی با یک کمپانی به نام آلتیمیت پرو رسلینگ شروع کرد. کمپانی آلتیمیت پرو توسط فردی به نام ریک باسمن اداره می ‌شد، پس از گذشت ۱ سال فعالیت در آوریل سال ۲۰۰۰ توانست کمربند قهرمانی یو پی دبلیو (UPW) را به دست بیاورد. ایشان تا مارس  سال ۲۰۰۱ در (UPW) فعالیت داشته و سپس پس از آن در دبلیو دبلیو اف (WWF) به فعالیت پرداخت.

او در سال ۲۰۰۱ یک قرارداد با سازمان (WWF) بست و این قرارداد. در نتیجه با نام پروتوتایپ کشتی گرفت. در سال ۲۰۰۵ در سن ۲۸ سالگی توانست JBJ را شکست دهد و قهرمان wwe بشود و تا سال ۲۰۱۹ توانسته ۱۶ بار قهرمان جهان شود. همچنین از فنون وی می توان به You can’t seeme و STF اشاره کرد.

عکس + شرح حال جان سینا

بیوگرافی جان سینا + تصاویر جالب و جذاب

شرح حال جالب جان سینا

عکس های شخصی جان سینا

عکس + زندگینامه جان سینا

خوانندگی جان سینا

این سوپر استار در کنار کشتی یک رپرموفق نیزق می باشد، جان سینا نخستین آلبوم خود را به نام”You Can’t See Me” با “ترید مارک”  (پسر عمویش) ضبط کرد، وی تمامی آهنگ هایش را خودش می نویسد و آهنگ ورودش در wwe را هم خودش خوانده است. سینا از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ به صورت حرفه ای در موسیقی رپ فعالیت داشت.

زندگینامه کامل جان سینا

بیوگرافی جان سینا + عکس جدید

بازیگری

سینا برای نخسیتن بار در سال ۲۰۰۶ وقتی ۲۹ سال سن داشت در فیلم تفنگدار دریایی (The Marine) به ایفای نقش پرداخت. دومین فیلم او به نام «۱۲ Rounds» بود، که فیلمبرداری اش در ۲۵ فوریه ۲۰۰۸ در نیواورلئان آغاز شد و در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۰۹ منتشر شد.

شرح حال خواندنی جان سینا

بیوگرافی جان سینا + عکس شخصی

فعالیت های تبلیغاتی

این ورزشکار از سال ۲۰۰۳ در سن ۲۶ سالگی فعالیت رسمی خود را به عنوان مدلینگ در آگهی های بازرگانی آغاز نمود. سپس پس از مدتی مدل رستوران Subway شد و در زمینه تبلیغات نوشیدنی های انرژی زا فعالیت نمود. وی اکنون تبلیغات فروش پسته نیز می کند.

شرح حال جان سینا و همسرش

ازدواج اول جان سینا

جان سینا در سال ۲۰۰۹ در سن ۳۲ سالگی در زمان بازی در فیلم «۱۲ Rounds» اعلام کرد با دوست دبیرستانی خود الیزابت هودبردو نامزد شده است اما این رابطه سال ۲۰۱۲ به طلاق ختم شد.

سال ۲۰۱۲ وی با یک کشتی گیر زن به نام نیکی بلا وارد رابطه عاشقانه ای شد که بعد از ۵ سال در مورخه ۲ آوریل ۲۰۱۷ در رویداد رسلمنیا از نیکی خواستگاری کرد. اما سینا و بلا در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند.

شرح حال کامل و خواندنی جان سینا

رابطه با دختر ایرانی

جان سینا از سال ۲۰۱۹ وارد رابطه جدیدی با یک دختر ایرانی به نام شهرزاد شریعت زاده شده است، خانم شریعت زاده مهندس ساختمان آیارنی الاصل ساکن کانادا می باشد.

بیوگرافی جان سینا و همسرش

زندگینامه خواندنی جان سینا

فعالیت خیرخواهانه این هنرمند

جان سینا بیش از ۶۰۰ آرزو برای کودکان مبتلا به بیماری‌های خطرناک را از طریق بنیاد “Make A Wish” اعطا کرد که بیشتر از هر کس دیگر در تاریخ است، در سال ۲۰۰۹ جان سینا جایزه ارزشمند (کریس گرایشس) اولین کسی که در این بنیاد آرزویش برآورده شد را دریافت کرد.

از اواخر سال ۲۰۱۱ تا رسلمینیا ۲۸ جان سینا یک تیشرت سیاه به تن کرد که روی آن نوشته بود “Rise Above Hate” یعنی صعود بر نفرت این تیشرت کمپین “Be A Star” را تبلیغ می‌کرد که یک کمپین برای مبارزات با ضد کودک آزاری بود که در دبلیودبلیوای ترویج می‌کرد، در سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۲ جان سینا یک تیشرت صورتی به تن کرد که روی آن نوشته شده بود “Rise Above Cancer” یعنی غلبه بر سرطان که جان سینا با بزرگ‌ترین سازمان بودجه برای مقابله با سرطان “Susan G. Komen for the Cure” همکاری کرد و بیش از ۲ میلیون دلار کمک کرد.

در نوامبر سال ۲۰۱۶ جان سینا در یک اعلان عمومی با نام “We Are America” ظاهر شد یعنی ما آمریکایی هستیم، این بنیاد توسط شورای تبلیغات بخشی از کمپین “Love Has No Labels” حمایت می‌شد.

زندگینامه کامل و خواندنی جان سینا

بیوگرافی جان سینا کشتی گیر معروف آمریکایی

بیوگرافی جان سینا بازیگر و کشتی گیر مشهور خارجی

زندگینامه جان سینا و همسرش  زندگینامه جامع جان سینا

افتخارات و دستاوردها + بیوگرافی جان سینا

افتخارات در اوهایو ولی رسلینگ

قهرمانی کمربند سنگین‌وزن او وی دبلیو ، قهرمانی کمربند تگ تیم جنوبی (۱ بار) همراه با ریکو کانستانتینو

افتخارات در مجله کشتی در پرو رسلینگ ایلستریتد

برنده درگیری سال (۲۰۰۶) همراه با ادج، برنده درگیری سال (۲۰۱۱) همراه با سی ام پانک، برنده مسابقه سال (۲۰۰۷) با شاون مایکلز در راو، برنده مسابقه سال (۲۰۱۱) با سی ام پانک درمانی این د بنک، برنده مسابقه سال (۲۰۱۳) با دنیل برایان در سامراسلم، برنده مسابقه سال (۲۰۱۴) با بری وایت در مسابقه لست من استندینگ در پیبک، برنده مسابقه سال (۲۰۱۶) با ای جی استایلز در سامراسلم، انتخاب شده به عنوان کشتی‌گیر پیشرفت کرده در سال (۲۰۰۳)، انتخاب شده به عنوان محبوب‌ترین کشتی گر بین دهه (۲۰۰۰–۲۰۰۹)، انتخاب شده به عنوان محبوب‌ترین کشتی سال در سال‌های (۲۰۰۴, ۲۰۰۵, ۲۰۰۷, ۲۰۱۲)، انتخاب شدن به عنوان گشتی گیر سال (۲۰۰۶, ۲۰۰۷)، قرارگیری در رنکینگ ۱# در بهترین کشتی‌گیر سال از بین ۵۰۰ کشتی‌گیر برتر در سالو‌های (۲۰۰۶، ۲۰۰۷, ۲۰۱۳)

افتخارات در اسپورتس ایلوستریتد

جایزه میراث محمد علی برای ورزشکار بشردوست سال (۲۰۱۸)

افتخارات در آلتیمت پرو رسلینگ

قهرمانی سنگین ‌وزن بو پی دبلیو (۱ بار)، افتخارات در وورلد رسلینگ اینترتیمنت – دبلیودبلیوای، قهرمانی سنگین ‌وزن جهان (۳ بار)، قهرمانی تگ تیم جهان (۲ بار) یک بار همراه با باتیستا و یک بار همراه با شاون مایکلز، قهرمانی کمربند دبلیودبلیوای (۱۳ بار)، قهرمانی کمربند تگ تیم دبلیودبلیوای (۲ بار) یک بار همراه با میز و یک بار همراه با دیوید اتانگا، قهرمانی کمربند یونایتد استیس – آمریکا ، برنده کیف مانی این د بنک (۲۰۱۲)، نوز در تلاشه خودشو پیدا کنه»، اسلمی بوسه سال با ای جی لی (۲۰۱۲)، اسلمی مسابقه سال (۲۰۱۳–۲۰۱۴) «مسابقه جان سینا و راک در رسلمینیای ۲۹ تیم سینا مقابل تیم آتوریتی در سروایور سریز»، اسلمی بهترین کشتی ‌گیر سال (۲۰۰۹٬۲۰۱۰،۲۰۱۲)

افتخارات در خبرنامه رسلینگ آبزرور

بهترین کشتی‌گیر بلیط فروش (۲۰۰۷)، بهترین گیمیک و شخصیت (۲۰۰۳)، بدترین مسابقه سال (۲۰۱۴) مقابل بری وایت در اکستریم رولز، هال اف فیمر خبرنامه رسلینگ آبزرور (کلاس ۲۰۱۲)

زندگینامه جالب جان سینا

بیوگرافی جان سینا + عکس

امیدواریم از خواندن بیوگرافی جان سینا هنرپیشه و کشتی گیر حرفه ای آمریکایی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *