دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

حالت دادن به موهای کوتاه با چند ترفند جالب در خانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل ها برای حالت دادن به موهای کوتاه در اختیار شما عزیزان خواهیم بود که امیدوایم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

برای حالت دادن به موهای کوتاه ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک روش هایی مناسب به موهایتان فرم و حالت بی نظیری ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

روش هایی برای حالت دادن به موهای کوتاه

اغلب افراد تصور می کنند به موهای کوتاه نمی توان حالت و فرمی بی نظیر بخشید در صورتی که این تصور نادرست می باشد و شما می توانید به کمک روش هایی ساده به موهایتان فرم و حالت بی نظیری ببخشید.

حالت دادن به موهای کوتاه

فرم دادن به موی کوتاه با ترفندهایی زیبا

۱.استفاده از شامپو خشک

به کمک شامپو خشک می توانید به موهای خود فرم و حالت و حجم ببخشید و اگر موهای شما چرب می باشد بهتر است به کمک شامپوی خشک آن ها را احیا نمایید. شامپو خشک را می توانید روی ریشه موهای خود اسپری نمایید سپس موهای خود را شانه بزنید که در این صورت به سرعت چربی اضافه روی سطح موهای شما جذب می شوند و موها زیبا و تمیز به نظر می رسند.

فرم دادن به موی کوتاه

۲. استفاده از هدبند و تل

  •  آرون گروپس

اگر موهای شما کوتاه می باشد می توانید برای جمع کردن آن ها از اطراف صورت خود از هدبند یا تل استفاده نمایید. که در این صورت بهتر است هدبند و تل را از بین طرحی بی نظیر و متفاوت انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه

۳. استفاده از بافت مو

استفاده از بافت مو روی موهای کوتاه باعث می شود تا مدل موها زیبا و جذاب تر به نظر برسند. بهتر است قبل از زدن بافت مو روی موی خود به کمک کرم یا ژل به موهایتان فرم و حالت دهید سپس بافتی ساده یا دائمی را روی سطح موها بزنید.

بافت مو زیبا و شیک

۴. سشوار کردن مو

یکی از بهترین روش ها برای فرم دادن به موها سشوار کردن آن ها می باشد و شما می توانید به کمک سشوار به موهای کوتاه خود حالت و فرمی بی نظیر ببخشید.

مدل آرایش مو کوتاه

۵. فر کردن موها

برای فر کردن موها می توانید از وسایل فر کننده مو نظیر بیگودی و بابلیس و … استفاده نمایید و فر ریز و درشتی را روی موهای خود ایجاد نمایید همچنین بهتر است به فر موهایتان توسط کرم و ژل حالت بدهید.

فر روی موی کوتاه

مدل آرایش مو کوتاه

برای فرم دادن به موی کوتاه مدل های زیاد و متنوعی وجود دارد و شما می توانید از بین آن ها ، مدلی مناسب و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

برای اینکه مدل شینیون موی کوتاه زیبا و جذاب تر به نظر برسد بهتر است از وسایل تزیین کننده برای تزیین شینیون و مدل موی خود استفاده نمایید که این وسایل شامل تاج گل طبیعی و تاج گل مصنوعی و سنجاق مو نگین دار و … می شوند.

اگر موهای شما خیلی کوتاه است می توانید آن ها را به صورت ساده سشوار نمایید سپس از وسایل تزیین کننده برای جذابیت بیشتر موهای خود استفاده نمایید.

حالت دادن به موی کوتاه فرم دادن به موی کوتاه مدل مو شیک و کوتاه مدل مو زیبا و کوتاه حالت دادن به موهای کوتاه مدل حالت دادن به موی کوتاه مدل موی شیک و کوتاه فرم دادن به موی کوتاه آرایش موی شیک و کوتاه مدل مو زیبا و کوتاه حالت دادن به موی کوتاه با روش هایی ساده مدل حالت دادن به موهای کوتاه مدل مو شیک و کوتاه مدل موی زیبا و کوتاه آرایش موی زیبا و کوتاه مدل مو فر کوتاه مدل مو فر کوتاه مدل موی ساده و کوتاه فرم دادن به موی کوتاه مدل موی زیبا و کوتاه مدل موی شیک و کوتاه آرایش موی شیک و کوتاه مدل موی خاص و کوتاه مدل مو زیبا و کوتاه مدل موی مجلسی کوتاه مدل موی شیک و ساده آرایش موی ساده و کوتاه

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا روش هایی برای فرم دادن به موی کوتاه را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مدل مویی زیبا و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *