دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس برای مهمانی خانوادگی و دورهمی ها با طراحی روز

  • ندا خوشرو
  • ۸ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل های لباس برای مهمانی خانوادگی جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

انتخاب مدل لباس برای مهمانی خانوادگی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما لباسی را برای حضور در دورهمی های خانگی انتخاب نمایید که دارای طرح و رنگی مناسب و زیبا باشد.

مدل لباس برای مهمانی خانوادگی با جدیدترین طرح و رنگ ها

اگر طرح و رنگ لباس بدرستی انتخاب شود استایل و ظاهر خانم ها بدون نقص و جذاب تر به نظر می رسد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل لباس های خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه طرح هایی از لباس برای دورهمی خانوادگی را مشاهده خواهید کرد.

لباس برای مهمانی خانوادگی

لباس برای دورهمی خانوادگی مخصوص خانم ها و دختران جوان

اگر شما به یک دورهمی خانوادگی دعوت شده اید و تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است لباس و اکسسوری هایی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

برای شرکت در دورهمی خانوادگی می توانید تونیک و بلوز و شومیز و سارافون و … را بپوشید همچنین با توجه به انتخاب طرح لباس تان می توانید تصمیم بگیرید که از دامن و شلوار یا ساپورت در پوشش خود استفاده کنید. اگر تمایل دارید تیپ تان منحصر به فرد به نظر برسد می توانید از کت طرح دار یا ساده در پوشش خود استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید ظاهری متفاوت و پرانرژی داشته باشید بهتر است لباس هایتان را از بین مدل های گلدار و طرح دار انتخاب نمایید همچنین برای داشتن استایلی آراسته می توانید لباس هایی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

در صورت پوشیدن پیراهن راحتی می توانید برای داشتن پوششی بهتر است طرح های آستین دار و بلند را انتخاب کنید همچنین انتخاب اندازه قد لباس به اندازه قد شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی لباسی کوتاه بپوشید می توانید از جوراب بلند مجلسی برای پوشاندن پاهایتان استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

برای حضور در مهمانی های خانوادگی استفاده از اکسسوری هایی مناسب نظیر کفش و جواهرات و … از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما طرح و رنگ اکسسوری هایتان را با توجه به طرح و رنگ لباس هایتان انتخاب کنید.

لباس زنانه برای دورهمی خانوادگی مدل کت و شلوار برای مهمانی خانوادگی لباس زیبا برای دورهمی خانوادگی لباس شیک برای دورهمی خانوادگی لباس ساده برای دورهمی خانوادگی تونیک حریر برای دورهمی خانوادگی لباس دخترانه برای دورهمی لباس شیک برای مهمانی پیراهن زیبا برای مهمانی پیراهن شیک و ساده برای مهمانی لباس دخترانه برای دورهمی خانوادگی لباس شیک و زیبا برای دورهمی

لباس های اسپرت برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و علاوه بر این با پوشیدن این طرح لباس ها سن شما کمتر به نظر می رسد.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر رنگ لباس بدرستی انتخاب شود جذابیت و زیبایی ظاهری شما تکمیل می گردد. لباس های رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب به شمار می روند و اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از لباس های رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایید همچنین می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در استایل خود رنگ اکسسوری هایتان را متضاد با رنگ لباس های خود انتخاب کنید.

لباس مشکی ساده برای دورهمی لباس پاییزی برای دورهمی لباس گلدار برای مهمانی خانوادگی تونیک طرح دار برای مهمانی لباس مشکی برای دورهمی لباس دخترانه شیک برای دورهمی طرح لباس برای دورهمی لباس دخترانه برای دورهمی لباس طرح دار برای دورهمی لباس شیک و آستین دار برای دورهمی لباس بلند برای دورهمی لباس لسپرت برای مهمانی لباس دخترانه برای مهمانی خانوادگی

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های لباس برای دورهمی خانوادگی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *