دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس برای بچه های تپل و چاق با طراحی شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب لباسی مناسب برای کودکان چاق کار نسبتا دشواری می باشد و بهتر است شما مدل لباس برای بچه های تپل را به گونه ای انتخاب نمایید که دارای طرح و رنگی زیبا باشد تا کودک تان در هنگام پوشیدن لباس احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

مدل لباس برای بچه های تپل با جدیدترین طرح ها

برای انتخاب لباس کودکان بهتر است به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری آن ها توجه کنید تا بتوانید لباسی با طرح و رنگ مناسب را برای فرزند خود انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های لباس برای کودکان چاق را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس برای بچه های تپل

طرح لباس برای کودکان چاق

لباس های مجلسی بچه گانه و لباس های ساده بچه گانه دارای تنوع زیادی می باشند و زمانی که کودک دارای فرم اندامی چاق و درشت باشد والدین برای انتخاب لباس او دچار وسواس می شوند ولی این مسئله را نمی توان معضل بزرگی محسوب کرد و شما می توانید با به خرج دادن کمی حساسیت لباسی با ظاهر و کیفیتی مناسب را انتخاب کنید.

لباسی که برای فرزند خود انتخاب می کنید بهتر است با ظاهر و رنگ پوست او مطابقت داشته باشد تا فرزند شما در زمان پوشیدن لباس احساس آرامش بیشتری داشته باشید همچنین لباس برای کودکان تپل باید به گونه ای انتخاب شود که با پوشیدن آن حس رضایت داشته باشد.

توجه داشته باشید که بهتر است از انتخاب لباس های گشاد و بدون شکل برای فرزندتان خودداری نمایید و لباس هایی با کمر تنگ و آستین پف دار و دامن های چین دار را برای کودکان انتخاب نکنید زیرا این طرح لباس ها تنگ هستند و باعث می شوند تا فرزند شما در زمان پوشیدن آن ها اذیت شود.

بلوز و شلوار برای بچه های چاق تیشرت و شلوار برای کودک چاق پیراهن طرح دار برای کودکان چاق مدل لباس برای بچه های تپل لباس برای کودکان چاق پیراهن مخصوص کودک چاق تیشرت و شلوارک برای کودک چاق پیراهن برای کودک چاق طرح لباس برای کودک چاق بلوز و شلوار طرح دار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شلوار و دامن و شلوارک هایی را انتخاب نمایید که در قسمت پشت دارای کش می باشند و علاوه بر این قسمت جلویی آن ها زیپ یا دکمه داشته باشد تا بتوانید به راحتی لباس فرزند خود را تعویض نمایید.

لباس برای کودکان چاق را بهتر است از بین طرح های ساده یا طرح های ریز انتخاب نمایید زیرا هر چقدر طرح لباس درشت باشد فرم اندام درشت و چاق تر به نظر می رسد همچنین بهتر است رنگ لباس های فرزندتان را تیره انتخاب نمایید. لباس هایی را برای کودکان چاق انتخاب نمایید که برای دوخت آن ها از پارچه های لطیف استفاده شده باشد زیرا پارچه های خشک باعث می شوند تا برجستگی های فرم اندام بیشتر به نظر برسد.

انتخاب اکسسوری مناسب برای کودکان چاق از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ اکسسوری ها حساسیت لازم را به خرج دهید تا فرزندتان شیک پوش و جذاب تر به نظر برسد.

لباس زیبا برای کودک چاق پیراهن طرح دار برای کودک چاق مدل لباس طرح دار برای بچه های تپل پیراهن طرحدار برای بچه چاق لباس زیبا برای کودکان چاق مدل لباس ساده برای بچه های تپل لباس برای کودک دختر چاق

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های لباس برای کودکان چاق و تپل با طرح هایی جذاب جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *