دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی امین رستمی و دانستنی های جالب درباره این خواننده خوش صدا

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی امین رستمی خواننده محبوب سبک پاپ ایرانی همراه با تصاویر دلنشین و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

امین رستمی خواننده خوش صدا و محبوب سبک پاپ ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۸ در سن ۱۹ سالگی آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۸۷ اولین آلبوم رسمی خود را به نام ” یاد چشمات” توسط شرکت آوای نکیسا منتشر نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی امین رستمی همراه با تصاویر جدید و شیک وی آشنا شوید.

بیوگرافی امین رستمی خواننده محبوب ایرانی

امین رستمی خواننده موفق و دوست داشتنی سبک پاپ ایرانی متولد ۶ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در محله حکیم آباد شهر اصفهان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته زیست شناسی سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

بیوگرافی امین رستمی کامل و خواندنی

امین رستمی در یک خوانواده فرهنگی و بااصالت ۵ نفره متولد شده که پدرش محمد رستمی بازنشسته بانک صادرات و مادرش نیز معلم است. او دارای دو خواهر بنام های مهسا و آمنه می باشد. وی در سن ۲۳ سالگی به تهران مهاجرت کرد.

بیوگرافی امین رستمی + عکس

زندگینامه جالب امین رستمی

عکس زیبا امین رستمی خواننده محبوب ایرانی

  •  آرون گروپس

زندگینامه جالب و زیبا امین رستمی

ایشان از سن ۱۶-۱۵ سالگی علاقه مند به موسیقی شد. او احساس می کرد ملودی هایی می تواند بنویسد که برای خودش است. تا اینکه در سال ۷۸ در سن ۱۹ سالگی ابتدا به ساختن و اجرای اولین قطعات خود کرد و به کسب تجربه در زمینه ی تولید و هم زمان مهندسی صدا پرداخت، سپس سال ۱۳۸۷ اولین آلبوم رسمی امین رستمی به نام “یاد چشمات” توسط شرکت آوای نکیسا منتشر نمود.

امین رستمی بعد از آن در آلبوم های مجاز به آلبوم گروهی “هشت” پیوست که به صورت گروهی و با حضور دیگر خوانندگان مانند محسن چاووشی، رضا صادقی، حامی و … همکاری می کرد.

تاریخچه زندگی امین رستمی

زندگینامه جامع امین رستمی

عکس اینستاگرامی امین رستمی

زندگینامه کامل امین رستمی

از آهنگ های امین رستمی که منتشر نموده است می توان به کاشکی امروز هوا بارونی نبود، شمال، ای باورم، نفسم رفت، دلتنگتم، حیف، بی احساس، معجزه اینه، یه دل، تیک تیک، به دلم موند، این قدر تو رو دوست دارم، دلت میاد، لالایی، منو تو قلبت نگه دار و …. اشاره نمود.

زندگینامه امین رستمی و همسرش

شرح حال جالب امین رستمی

اوقات فراغت امین رستمی

امین رستمی آن‌ قدر با موسیقی درگیر شده است که که کارش موسیقی است و اوقات فراغت هم موسیقی. ولی فیلم می‌ بیند، کتاب می‌خواند و سفر می‌ رود، مسافرت نیز را خیلی دوست دارد.

ازدواج  و همسر امین رستمی

امین رستمی فعلا ازدواج نکرده و مجرد است.

شرح حال امین رستمی

عکس دونفره امین رستمی و محمد علیزاده

بیوگرافی امین رستمی و همسرش

زندگینامه امین رستمی + عکس

ورزش

قبلا در ورزش بصورت حرفه ای کار میکرد، هم بسکتبال، هم مقام استانی شنا دارد و همچنین مقطعی در تیم نوجوانان بانک صادرات فوتبال بازی می‌ کرد.

چرا کمتر شناخته شده هستید ؟

نمی‌دانم، شاید به خاطر این‌ که خیلی حواشی ندارم. خیلی جاهای زیادی نمی‌روم و بیشتر در استودیو مشغول ضبط آهنگ هستم. اما حتما یک کم‌کاری‌ ای وجود داjرد، و گرنه خودم هم دوست دارم علتش را بدانم.

زندگینامه خواندنی امین رستمی

بیوگرافی امین رستمی و همسرش

بیوگرافی امین رستمی + گالری جدید

انرژی مثبت برای امین رستمی

قشنگی ‌های هر چیزی را می‌ توان دید، من ترجیح می‌ دهم به جامعه موج مثبت و عاشقانه بدهم تا این‌ که بخواهم از چیزهای منفی بگویم و بخوانم اگر بخواهد آرامشی باشد، این آرامش از چیزهای خوب به‌ وجود می‌ آید، نه چیزهای منفی …

سرگذشت جالب امین رستمی

عکس و بیوگرافی امین رستمی

شرح حال خواندنی امین رستمی

پاسخ های کوتاه امین روستمی درمورد خودش

  • بارزترین ویژگی : با گذشت و البته زود رنج
  • عطر و برند لباس : عطر Channel  مارک لباس Bossini
  • بازیگران موردعلاقه : عزت ا.. انتظامی بردپیت – فاطمه معتمد آریا – جسیکا آلبا
  • تسلط به زبان خارجه : انگلیسی تا ۸۰ درصد – عربی هم بلد هستم
  • اولین خوانندگی : پنجم ابتدایی در گروه سرود می خواندم
  • تیم فوتبال : پرسپولیس – رئال مادرید
  • خجالتی : خجالتی هستم خیلی زیاد
  • تکیه کلام : خیلی خوب !

بیوگرافی امین رستمی + تصاویر جالب

بیوگرافی امین رستمی + تصاویر جدید

آهنگ های امین رستمی

عزیزم، کاشکی امروز هوا بارونی نبود، شمال، ای باورم، نفسم رفت، دلتنگتم، حیف، بی احساس، معجزه اینه، یه دل، تیک تیک، به دلم موند، این قدر تو رو دوست دارم، دلت میاد، لالایی، منو تو قلبت نگه دار، یاد چشمات، انتظار، نشونی، عشقم، بارون، دیوونگی با تو، دریا، نمیدونم تو کجایی، اولین نگاه، دو روزه، حسم کن، رفتم دلت تنگ بشه، چشمای بارونی، من نگاه تو رو میخوام، خدا، آی تو، هوام تویی، عروس خانم، تصور کن، یه نفر، جز عشق تو از امین رستمی و پیمان امین، تا کجا، دلم گرفته، بی تو، بی معرفت، خداحافظ تو، ستاره، بی هوا

سرگذشت جالب امین رستمی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی امین رستمی خواننده ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و زیبای وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی و عکس های سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *