دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با دیدنی های شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

کیپ تاوان یکی از شهرهای دیدنی و زیبا در آفریقای جنوبی است شهری که به دلیل برخورداری از زیباترین مناظر و حیات وحش ارزنده خود در میان گردشگران جذابیت های زیادی دارد و می تواند مورد توجه شما نیز باشد. هر ساله گردشگران زیادی از دیدنی های کیپ تاوان بازدید می کنند و از تجربه های سفر خود به این منطقه پر جاذبه می گویند که برای خیلی ها خاطره انگیز و لذت بخش است.

کیپ تاوان از شهرهای بزرگ و پر جمعیت در آفریقای جنوبی است این شهر به عنوان مادر شهر این منطقه شناخته می شود هر ساله توریستان و علاقه مندان بسیار زیادی از جاذبه های این منطقه بازدید می کنند بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کلان شهر می تواند تجربیات زیادی را در اختیار شما قرار دهد این منطقه دارای تفریحات بسیار زیادی است و با سفر به این شهر توریستی می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی دیدن کنید. از مهم ترین دیدنی های کیپ تاوان می توان به طبیعت بکر و زیبای آن، اماکن فرهنگی و تاریخی، باغ های زیبا، اسکله های شلوغ، سواحل بکر و زیبا، جاذبه های مدرن و … اشاره نمود که از سوی گردشگران زیادی مورد توجه هستند و می تواند یک مقصد گردشگری بسیار مناسب برای شما عزیزان باشد. این شهر که به عنوان مادر شهر آفریقای جنوبی شناخته می شود دارای وسعت و عظمت بسیار زیادی است این شهر دارای قلعه های تاریخی و جاذبه های بسیار زیادی است که در ادامه این بخش می توانید با آن ها آشنا شوید.

دیدنی های مادر شهر آفریقای جنوبی، کیپ تاوان:

هر ساله تورهای گردشگری بسیار زیادی به این کلان شهر می روند این تورها در سفرهای خود به این مناطق از اکثر جاذبه های منطقه بازدید می کنند این شهر به دلیل جاذبه های شگفت انگیزی که دارد می تواند مورد توجه شما علاقه مندان باشد. این شهر یکی از مکان های دیدنی آفریقا است و دارای جذابیت های بسیار زادی است.

 

قلعه امید نیک:

یکی از بهترین دیدنی هایی که می توانید در طول سفر خود در کیپ تاون از آن بازدید نمایید قلعه امید نیک می باشد که از قدیمی ترین ساختمان های کشور آفریقای جنوبی است و در سال ۱۶۶۶ میلادی به شکل یک ستاره پنج پر ساخته شده است. این مکان دیدنی می تواند برای هر گردشگری زیبا و جالب باشد. در گذشت سال ها اکنون قلعه امید نیک به عنوان موزه مردم شناسی این شهر شناخته می شود و در آن انواع نمایش های هنری و فرهنگی انجام می شود. این قلعه زیبا برای مردم شهر به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود.

سواحل کیپ تاوان

ساحل مویزنبرگ:

یکی دیگر از دیدنی های کیپ تاون این ساحل دیدنی می باشد که بعید از مسافری به این شهر سفر کند و برای تفریح این ساحل نرود. این ساحل یکی از بهترین سواحل شهر می باشد و در آن انواع تفریحات آبی از جمله قایق سواری، جت اسکی و … می باشد. همچنین در طول سال چندین بار در این ساحل مسابقات موج سواری برای علاقه مندان برگزار می شود. از دیگر دیدنی های این ساحل می توان به خانه سسیل هودز اشاره نمود که دارای زیبایی و معماری خاصی می باشد که در کنار ساحل ساخته شده است و بازدیدکنندگان در کنار آن به ثبت عکس و خاطرات می پردازند.

طبیعت کیپ تاوان

  •  آرون گروپس

کوه تیبل:

با سفر به این کوه یک مکان پرهیجان، زیبا و دیدنی را در پیش رو خواهید داشت این کوه دیدنی به یکی از بهترین مکان های تفریحی در کیپ تاون تبدیل شده است و در طول سال بیش از ۲۰۰ هزار بازدیدکننده را در خود جای می دهد. شما می توانید در بلندای این کوه به تله کابین سواری بپردازید و شهر را در نمای ۳۶۰ درجه بازدید کنید. این مکان یک روز عالی را برای هر گردشگری می سازد. کوه تیبل از مهم ترین مکان های کشور آفریقای جنوبی می باشد و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

دیرای کیپ تاوان

آکواریوم تو اوشنز:

شما با پرداخت هزینه اندک می توانید به یکی از بهترین جاذبه های کیپ تاون دسترسی پید کنید. این آکواریوم بزرگ در ساحل ویکتوریا و آلفرد واقع شده است و یکی از جاذبه های اصلی شهر می باشد. در این مکان دیدنی می توانید به تماشای زندگی موجودات دریایی بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. در ساخت این آکواریوم عظیم از تمامی استانداردهای جهانی استفاده شده است و فاقد هر گونه خطرات احتمالی می باشد. در کنار سفر خود به این شهر اگر به کمی هیجان و تفاوت احتیاج دارید آکواریوم تو اوشنز یکی از بهترین گزینه ها می باشد. در این مکان دیدنی بیش از ۳ هزار موجودات آبی وجود دارد که شامل پنگوئن، ماهی، لجن خوار، کوسه، لاک پشت و … می باشند. این مکان همه روزه قابل دسترس است و بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد این آکواریوم یکی از دیدنی های کیپ تاوان است.

آکواریوم کیپ تاوان

کمپانی گاردن:

یکی دیگر از دیدنی های کیپ تاون این مجموعه بزرگ در قلب این شهر می باشد. این مجموعه دارای چندین موزه و باغ گیاه شناسی و … است که می تواند شما را شگفت زده نماید. قدمت این مکان دیدنی به سال ۱۶۵۰ باز می گردد که برای کاشت میوه و سبزیجات در آن زمان ساخته شده است تا سربازان نیروی دریایی آلمان که در کیپ تاون اقامت داشتند بتوانند از محصولات آن استفاده نمایند. اکنون بعد از گذشت سال ها این مکان به یکی از توریستی ترین مناطق این شهر تبدیل شده است و سالانه بیش از صد هزار نفر از آن بازدید می کنند. اگر قصد سفر به کشور آفریقای جنوبی و شهر کیپ تاون را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه بزرگ بازدید نمایید.

دیدنی های کیپ تاوان

آشنایی با مکان های دیدنی آفریقای جنوبی می تواند بسیار جذاب باشد. تمامی جاذبه هایی که در این بخش با آن ها آشنا شدید از جاذبه های مهمی هستند که متعلق به این کلان شهر می باشد این شهر دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیار زیادی است و می تواند تجربه ای منحصر به فرد برای شما گردشگران باشد. وجود سواحل زیبا، موزه های تاریخی و فرهنگی، چشم اندازهای طبیعی بکر و موزه های حیات وحش و پارک های ملی تجربه سفر به اینگونه از مناطق را برای هر کسی لذت بخش کرده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *