دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کمد دیواری ریلی زیبا و کاربردی

  • یلدا محمدی
  • ۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه تصاویر و مدل های انواع کمد دیواری ریلی و ایده هایی برای انتخاب مدل کمد دیواری مناسب و ایده ال برای منازل ایرانی را در این مطلب ارائه می دهیم که امیدواریم مورد پسند و توجه شما دوستان واقع گردند.

قبل از انتخاب مدل کمد دیواری ریلی آشنایی با مزایا و معایب این مدل کمدهای دیواری و همچنین جدیدترین و زیباترین مدل کمدهای دیواری های ریلی می تواند برای داشتن انتخابی شایسته و مناسب به شما کمک کند. بدین منظور در این مقاله قصد داریم به ارائه مدل های متنوع و زیبای کمدهای دیواری ریلی بپردازیم و همچنین کاربردهای این سبک کمدها را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید و با راهکارهای برای انتخاب صحیح و مناسب آشنا شوید.

جدیدترین مدل های کمد دیواری ریلی مدرن و شیک :

انواع مختلف کمد دیواری ریلی، یکی از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز منزل است که از آن می توان در فضاهای مختلف منزل استفاده نمود. این مدل کمد دیواری ها تنوع بسیاری از لحاظ طرح، جنس و رنگ  دارند و می توانند انتخاب مناسبی برای منازل شما باشند. مهم ترین برتری کمد دیواری های ریلی، نسبت به دیگر مدل ها, استفاده از آنها در فضاهای کوچک است. همانطور که می دانید در صورتی که قصد داشته باشید از کمد دیواری هایی با درب های معمولی استفاده نمایید، باید جلوی کمد ها فضایی حدود یک متر خالی باشد تا درب کمد به راحتی باز و بسته شود. اما در کمد دیواری هایی با درب کشویی (ریلی) می توان به راحتی و بدون نیاز به فضای اضافه از کمد استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع کمد دیواری مدرن ریلی با طراحی ساده را نشان می دهند که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

کمد دیواری مدرنکمد دیواری جدید و شیککمد دیواری مدرن ریلیکمد دیواری های جدیدمدل های کمد دیواری زیبا و شیککمد دیواری کشویی

مدل کمدهای دیواری ریلی اتاق خواب

یکی از رایج ترین مکان هایی که اغلب در آن از کمد دیواری استفاده می شود، اتاق خواب است. انتخاب مدل کمد دیواری و همچنین نوع کاربرد آن در اتاق خواب اهمیت بسیاری دارد. همانگونه که می دانید کمد دیواری های مختلف به عنوان کمد لباس، کمد جاکفشی و حتی برای نگهداری وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بهتر است مدل کمد دیواری کشویی را مطابق با کاربردهایی که مدنظر دارید مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مدل های مختلف کمد دیواری های ریلی، با کاربردهای متفاوت را مشاهده فرمایید.

مدل های جدید کمد دیواریکمد دیواری ام دی افکمد دیواری ریلی جدیدکمد دیواری با درب ریلی کمد دیواری کشویی و ریلیمدل کمد دیواری

کمد دیواری کشویی مدرن و جدید :

علاوه بر فضای اتاق خواب در دیگر نقاط منزل نیز می توان از انواع کمدهای دیواری با درب ریلی و کشویی نیز استفاده نمود. یکی از مهم ترین مواردی که در این زمینه باید بدان توجه نمایید این است که علاوه بر کاربردهای مختلف کمدهای دیواری، بهتر است به ظاهر و زیبایی آن نیز توجه نمایید. این کمدها می توانند نقش مهمی در زیبایی منزل شما داشته باشند خصوصا در صورتی که از کمدهایی با درب های طرح دار استفاده نموده باشید. سعی کنید طرح و رنگ کمدهای دیواری را مطابق با دکوراسیون داخلی منرل انتخاب نموده و از کمدهای دیواری تهیه شده نهایت استفاده را ببرید.

  •  آرون گروپس

کمد دیواری ریلی جدید و زیباکمد دیواری مدرنکمد دیواری ریلی مدرنکمد دیواری های ریلی

تصاویری جدید از کمدهای دیواری ریلی آینه دار

نمونه ای دیگر از انواع کمدهای دیواری مدرن و شیک، مدل آینه دار آن می باشد که برای لباسهای زنانه و مردانه با ام دی اف و چوب و نیز در طرح ها و رنگهای متنوع و جذاب طراحی می شوند. استفاده از کمدهای دیواری آینه دار این مزیت را دارند که استفاده از آنها در فضای اتاق خواب و یا پذیرایی منازل کوچک موجب بزرکتر شدن فضا و نیز ایجاد زیبایی خیره کننده در منزل خواهد شد، ضمن اینکه آینه کمدهای دیواری جنبه کاربردی نیز دارند و می توان از این آینه های تمام قد برای پرو لباس استفاده کرد.

انواع کمد لباس و کفش ریلی

نصب آینه ها بر روی کمدهای دیواری معمولا به روشهای مختلفی صورت می گیرد و می توان آنها رابه صورت تمام آینه، قاب چوبی و یا ام دی اف با درب آینه ای، آینه کاری قسمت کوچکی از درب آن، استفاده از آینه های طرح دار، کمدهای طرح دار و آینه کاری شده و بسیاری از طرح  و رنگهای دیگر که می تواند به دلخواه مشتری سفارش داده شود، انجام گیرد. طراحی آینه بر روی درب کمدهای لباس به نوبه خود تنوع زیادی ایجاد می کند، از این رو برخی افراد تمایل دارند تا دربهای کمدهای ریلی منازلشان با آینه کاور شده باشد، در این قسمت می توانید از جدیدترین مدل کمدهای دیواری ریلی آینه دار دیدن کنید.

کمد دیواری کشویی جدید

زیباترین مدل کمد ریلی

جدیدترین مدل کمد ریلی

تصاویری از کمد لباس ریلی

کمد لباس ریلی

کمد ریلی آینه دار

مدل جدید کمد دیواری ریلی

کمد ریلی ام دی اف

کمد ریلی شیک

مدل زیبای کمد دیواری ریلی

کمد ریلی لوکس

کمد ریلی شیک

کمد ریلی جدید

کمد ریلی زیبا

کمد دیواری ریلی و آینه ای

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مدل کمدهای دیواری ریلی علاوه بر ظاهر و کارایی، باید به جنس و کیفیت کمدها نیز توجه زیادی نمایید و کمدهای دیواری با بهترین کیفیت در یراق آلات ریلی و همچنین جنس درب ها را انتخاب نمایید تا کمدهای شما در هنگام استفاده دچار مشکل و نقص نگردد. در صورتی که قصد دارید قبل از انتخاب از دیگر مدل ها و طرح های مختلف و جدید دیدن فرمایید می توانید در بخش کمد دیواری به این امر دست یابید و مجموعه ایی از زیباترین و جدیدترین مدل کمدهای دیواری را مشاهده نموده و با کارایی هر یک آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *