دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو ترک جدید با بهترین طرح های کشور ترکیه

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

از مهم ترین لباس ها برای پوشش یک خانم ایرانی مانتو است و علاوه بر این مانتو نقش زیادی در زیبایی و جذابیت شما دارد. در این بخش تصاویری از جدیدترین انواع مدل مانتو ترک را در انواع طرح های بلند و کوتاه مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتوها در زیبایی و جذابیت اندام و ظاهر شما نقش اساسی را ایفا می کند بنابراین باید در هنگام خرید آن حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. مدل مانتوی ترک در انواع طرح های متنوع یکی از سبک های مانتوی است که در بین خانم های جوان بسیار پرطرفدار است.

تنوع در مدل مانتوها بسیار زیاد است و شما باید علاوه بر زیبایی مدل مانتوها به ویژگی های ظاهری خود نیز توجه کنید و مدل مانتویی را برای خود خریداری کنید که با اندام شما مطابقت و همخوانی دارد. در این بخش از مدل مانتوی مجله آرگا انواع مانتو ترک با طرح های شیک را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

مانتو ترک طرح دار

مدل مانتو ترک جدید و شیک

یک مدل مانتوی خوب و ایده آل مدلی است که عیب های اندام شما را بپوشاند و توجه همه افراد را به سوی نقاط قوت اندام شما جلب نماید. در هنگام خرید مانتوها علاوه بر مدل مانتوها باید به رنگ مانتوی انتخابی خود توجه کنید و مدل مانتویی را خریداری کنید که از نظر رنگ و مدل با ظاهر شما کاملا مطابقت دارد.

مدل مانتو نارنجی و مشکی مدل مانتو گیپور مانتو ترک مشکی مدل های مانتو بلند و کوتاه دخترانه و زنانه مدل مانتو ترک رنگ روشن
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید مانتو مورد توجه قرار بگیرد قد مانتو است اگر قد کوتاهی دارید از پوشیدن مانتو های بسیار کوتاه خودداری کنید و اگر قد شما بلند است مانتو هایی که اندازه آن ها تا زیر زانو است می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

مدل مانتو ساده سفید

مدل مانتو سفید و ساده ترک مدل مانتو ترک دخترانه مدل مانتو ترک زیبا و کوتاه مدل مانتو تیره ترک

  •  آرون گروپس

اگر رنگ مانتو با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد زیباتر و خوش هیکل تر به نظر می رسید.

مدل مانتو زیبا مدل مانتو بلند زنانه

مانتو زنانه سفید

مدل مانتو سفید

مدل مانتو متفاوت ترک

اگر شما علاقه زیادی به پوشیدن مانتوهای ترکیه با طرح های شلوغ دارید بهتر است این مدل مانتوها را با شال و روسری های ساده ست کنید تا طرح و مدل مانتوی شما بیشتر قابل توجه باشد.

مدل مانتو طرح دارمانتو طرح دار مدل مانتو طرح دار

از مدل مانتوی ترک، می توانید به عنوان مدل مانتو های مجلسی نیز استفاده نمایید و هم چنین مدل مانتو های ترکی در طرح های مدل مانتو اسپرت موجود هستند و شما می توانید بنا به محیطی که قرار است مانتو را بپوشید این مدل مانتو ها را با رنگ و طرح دلخواه خود خریداری کنید.

مدل مانتو بلند مدل مانتو دو رنگ مدل مانتو طرح دار ترک مدل مانتو مشکی ترک مدل مانتو جلو باز ترک مانتو زیبا ترک مدل مانتو زنانه

یکی از معضل های بزرگ برای خانم ها انتخاب مدل مانتو است و همیشه بیشتر خانم ها به دنبال مدل مانتو های با طرح های جدید و شیک هستند یکی از انواع مدل مانتو هایی که بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند مانتوی ترک، است که در این مطلب مدل های جدیدی از این مانتو را ملاحظه کردید.

مدل مانتوی ترک طرح ها متنوع و خاصی دارند و برای خانم هایی که ترجیح می دهند از مدل مانتوها با طرح های خاص استفاده کنند مانتوهای ترک می توانند بهترین ایده باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *