دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی زین مالک و آشنایی بیشتر با این خواننده مشهور

  • عاطفه میرزایی
  • ۲ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی زین مالک خواننده سرشناس و ستاره اهل انگلستان همراه با تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

زین مالک با نام اصلی زین جواد ملیک خواننده و نوازنده سرشناس اهل بریتانیا می باشد که وی تنها به نام زین شناخته شده است. ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۰ در سن ۱۷ سالگی آغاز نمود و تا اکنون در عرصه فعال می باشد. قد این سلبریتی ۱۷۵ سانتی متر و وزنش ۷۰ کیلو گرم است. این خواننده ۲۸ ساله در زندگی خود حواشی های زیادی داشته است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی زین مالک همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی زین مالک خواننده و ترانه سرای خوش استایل

زین جواد مالیک با لقب زین ملک خواننده و ترانه سرای برجسته انگلستان متولد روز ۱۲ ژانویه سال ۱۹۹۳(۲۲ دی ماه ۱۳۷۱) که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهر برادفورد، یورک شرغربی کشور انگلستان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان تحصیل کرده آکادمی موسیقی تانگ می باشد که از ۱۷ سالگی حرفه ای ، موسیقی را شروع کرد.

تاریخچه زندگی زین مالک و همسرش

زین مالک در یک خانواده ۵ نفره با اصالت به دنیا آمده که پدرش یاسر مالک اهل پاکستان و مادرش تریشا برنان ملک، انگلیسی از  نسل ایرلندی ها می باشد. مادر وی برای ازدواج مسلمان شد.  البته این ازدواج دوام چندانی نداشت و در سال ۱۹۹۷ از یکدیگر طلاق گرفتند. زین یک خواهر بزرگتر به نام دنیا و دو خواهر جوان تر به نام ‌های صفا و ولیحا دارد. دوران ابتدایی در مدرسه ای به نام لوور فیلدز درس خوانده و دبیرستان را در مدرسه ای به نام تانگ تحصیل نمود.

شرح زندگی زین مالک + عکس

تاریخچه زندگی زین مالک

عکس اینستاگرامی زین مالک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه زین مالک + تصاویر شخصی

سال ۲۰۰۸ در سن ۱۵ سالگی بعد از ورود جی سان (خواننده) از مدرسه اش به موسیقی علاقه مند شد و سپس به سمت نوشتن ترانه به سبک هیپ هاپ رفت. وی در سال ۲۰۱۰ در سن ۱۷ سالگی در فصل هفتم برنامه استعداد یابی خوانندگی به نام ایکس فکتور که یکی از داوران آن به نام سایمن کاول بود بر روی صحنه رفت و توانست با آهنگ «بگذار عاشقت باشم» به مرحله بعد راه یابد. ولی این راه یابی تا رسیدن به دوره نهایی ادامه پیدا نکرد و او از رقابت ها حذف شد. اما خوشبختانه با نظر داوران در گروه وان دایرکشن به صحنه بازگشت و در هفته نهایی مقام سوم را بدست آوردند. در این مدت آنها به شدت مورد استقبال قرار گرفتند و طرفداران بسیاری پیدا کردند.

آلبوم های «تمام شب بیدار» در سال ۲۰۱۱، «مرا به خانه ببر» در سال ۲۰۱۲، «خاطرات نیمه شب» در سال ۲۰۱۳ و آلبوم «چهار» در سال ۲۰۱۴ شهرت خوبی را نصیب گروه وان دایرکشن نمود.

بیوگرافی زین مالک خواننده انگلستان

سرگذشت جالب و خواندنی زین مالک

شرح حال زین مالک و همسرش

زین تا مارس سال ۲۰۱۵ در گروه پسرانه وان دایرکشن حضور داشت، اما از این تاریخ به بعد او از این گروه جدا شد. زین مالک درباره جدایی خود بیان نموده که:

تمایل دارم مثل یک جوان ۲۲ ساله زندگی نرمال را تجربه کنم. این موضوع باعث می شود در هنگام اوقات فراغت و زندگی شخصی زمانی را برای خود در نظر بگیرم و به دور از توجه دیگران عادی زندگی کنم.

در ادامه بیوگرافی زین مالک آمده است که وی در سال ۲۰۱۶ با امضای قرارداد با شرکت RCI نخستین آلبوم تک نفره خود را به نام «ذهن من» منتشر نمود. سال ۲۰۱۸ آلبوم دوم او به نام «ایکاروس فالر» روانه بازار شد و حالا فقط تک آهنگ کار می کند.

زندگینامه زین مالک + تصاویر شخصی

عکس جذاب و هنری زین مالک

بیوگرافی زین مالک + عکس زندگینامه جالب و زیبا زین مالک

زین مالک در سال ۲۰۱۶ برای نخستین بار در کالکشن چکمه و کفش با طراح مشهور ایتالیایی مقابل دوربین قرار گرفت و از سال ۲۰۱۷ نیز مدل ورساچه می باشد. همچنین از سال ۲۰۱۸ نیز خط تولید کوله پشتی های برند شخصی خود را شروع کرد.

خوب است بدانید که سال ۲۰۱۵ وی به عنوان یکی از جذاب ترین مرد در عرصه موسیقی پاپ شناخته شد و سپس با نظر چند روزنامه انگلیسی ایشان به عنوان جذاب ترین مرد آسیایی انتخاب شد.

بیوگرافی زین مالک + تصاویر شخصی

شرح حال جالب زین مالک

عکس دوران کودکی زین مالک

شرح حال زین مالک + تصاویر جدید

عکس دونفره زین مالک و پری ادواردز

رابطه های دوستانه و عاشقانه زین مالک

ایشان به مدت ۴ ماه با خانم «ربکا فرگوسن» که یکی از شرکت کنندگان برنامه ایکس فکتور که شش سال از او بزرگتر بود، دوست شد که همین رابطه جنجال بسیاری را به پا کرد، بعد از آن او با « پری ادواردز» خواننده گروه بریتانیایی لیتل میکس نامزد شد.

بیوگرافی زین مالک + تصاویر جذاب

عکس زین مالک و مادرش

بیوگرافی زین مالک خواندنی و کامل

نامزدی زین با جی جی حدید

زین مالک در سال ۲۰۱۶ با جی جی حدید مدل سرشناس ازدواج کرد و حاصل این زندگی یک فرزند دختر می باشد.

بیوگرافی زین مالک و همسرش

زین مالک درمورد هوش جی جی می فرماید

جی جی واقعا دختر باهوشی است  می داند که چگونه مستقل باشد و روی پای خودش بیاستد ، اعتماد به نفسش مرا جذب کرد و در یک کلمه او بی نظیر است.

زندگینامه جالب زین مالک

انتشار کتاب درمورد زندگینامه خود

ایشان  کتابی که بخشی از زندگی ‌نامه اوست را ۱ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر کرد. این کتاب را خودش نوشته و گفته خوانندگان کتاب با مطالعه آن با زندگی او روبرو می‌شوند.

این کتاب یک سفر تصویری در زندگی این خواننده نیز هست. این کتاب دربرگیرنده مجموعه‌ای از افکار این خواننده جوان و آن چیزهایی است که الهام‌بخش او شدند و علاوه بر آن فرازهایی از زندگی شخصی او را نیز در کنار یادداشت‌ها و طراحی‌هایش و نیز عکس‌های شخصی او را دربرمی‌گیرد.

در مقدمه کتاب زین مالیک می‌گوید: می‌خواهم به شما تا آنجا را که می‌توانم نشان دهم تا بتوانید دربارهٔ من با کلمات خود من قضاوت کنید، نه برمبنای آنچه مطبوعات و هر فرد دیگری به زبان می‌آورد.

بیوگرافی زین مالک + تصاویر

بیوگرافی زین مالک + مذهب

وی که در یک خانواده مسلمان متولد شده اما در سال ۲۰۱۸ در سن ۲۵ سالگی اعلام کرد اعتقادی به هیچ دینی نداشته و خود را مسلمان نمی داند.

زندگینامه خواندنی زین مالک

علاقه زیاد زین مالک به خالکوبی

او علاقه زیادی به خالکوبی دارد و برای اولین بار نام پدربزرگ مادری اش را به عربی روی بدن خود خالکوبی کرد و اکنون اندکی از خالکوبی هم روی دستان او دیده میشود.

زندگینامه زین مالک + عکس

کمک به موسسه خیریه

او چندین سال پیش سفیر رسمی گروه خیریه آسیایی انگلیس است و تلاش زیادی برای بهبود زندگی افراد محروم ساکن جنوب آسیا می کند. همچنین جمع آوری پول برای کمک به آفریقا و فروش گیتار به نفع صندوق حمایت از کودکان از دیگر اقدامات زین می باشد.

آلبوم گروه وان دایرکشن

  • (Up all night (2011
  • (take me home (2012
  • (midnight memories (2013
  • (fur (2014
  • (made in the A.M (2015

تک آهنگ های زین مالک

  • ذهن من (۲۰۱۶)
  • سقوط ایکاروس (۲۰۱۸)

زندگینامه جامع زین مالک

امیدواریم از خواندن بیوگرافی زین مالک خواننده معروف انگلیسی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *