دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خرید جدیدترین کالاهای دیجیتال و انواع گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی لوبینو

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

واژه «فروشگاه اینترنتی» یا «فروشگاه آنلاین» برای همه در این ایام پر طنش شیوع بیماری کووید ۱۹ بسیار پررنگ تر شده است. خرید گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم خانگی و گجت های هوشمند نیاز به مقایسه و وسواس خاصی دارد. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که برای خرید گوشی موبایل و یا هر کالای دیجیتال به صورت حضوری رجوع می کنید؛ نوید راهی آسان و مطمئن را می دهیم.

فروشگاه اینترنتی لوبینو

فروشگاه اینترنتی لوبینو با عرضه انواع کالاهای دیجیتال و گوشی موبایل با انواع برندها با نماد اعتماد الکترونیک، اطمینان اصالت و سلامت کالا، قیمت منصفانه، مسئولیت پذیری و خدمات پس از فروش خیال شما را از خرید آنلاین راحت می کند.

اگر بخواهیم به ویژگی های خاص فروشگاه اینترنتی لوبینو نسبت به دیگر فروشگاه های آنلاین بگوییم بایستی به تعداد کثیر کالاهای دیجیتال، نقد و بررسی های منحصربفرد کالاها، ویدئوهای جعبه گشایی (آنباکس) در شبکه اجتماعی اینستاگرام، قیمت های ارزان و مناسب، پیگیری سفارشات و خدمات پس از فروش اشاره نمود.

از برجسته ترین و مهم ترین کالاهای عرضه شده در لوبینو می توان به گوشی شیائومی، گوشی سامسونگ، گوشی آیفون، گوشی هواوی، ساعت های هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هدست و هندزفری، هولدر و گلس) لوازم خانگی هوشمند و دیگر گجت های هوشمند اشاره نمود.

اولین قدم برای خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین لوبینو

همیشه اولین گام برای خرید آنلاین اطمینان خاطر از خرید فروشگاه می باشد. طرفداران موبایل پرچم دار هستند بدون شک خواهان خریدی بدون دغدغه گوشی اصلی و رجیستر شده هستند. همین امر نیز باعث شده که قبل از خرید به اعتبار فروشگاه و نماد اعتماد الکترونیکی دقت خود را متمرکز کنند.

ایجاد آرامش خاطر به همراه آسودگی و لذت خرید اینترنتی با وجود موارد گفته شده فراهم خواهد شد. برای اطمینان خاطر بیشتر باید متذکر شد که فروشگاه اینترنتی لوبینو درخصوص ریجستر صحیح گوشی، تضمین صد در صد کالا، پیگیری سفارشات و خدمات پس از فروش این دغدغه را به حداقل رسانده است.

دومین قدم خرید از فروشگاه لوبینو

با نوسانات ارزی و نامشخص بودن هر روزه قیمت دلار، اینکه شما رو راغب کند که به دنبال یک گوشی موبایل ارزان قیمت باشید دور از انتظار نیست. البته نباید از این نکته هم غافل شد که هر قیمت پایین و ارزانی نشانه خرید خوب و با کیفیت نیست. لوبینو با سیاست های خاص بازار دیجیتال و تکنولوژی توانسته است محصولات خود را با حداقل سود ممکن، حذف واسطه ها در تامین کالا و کالاهای رقابتی با منصفانه ترین قیمت فراهم نماید.

سومین قدم در خرید اینترنتی

چهار اصل «مشتری مداری»، «پایین ترین قیمت ممکن»، «ضمانت صد در صد اصالت کالا» و «ارسال سریع و مطمئن» همیشه هدف و شعار فروشگاه آنلاین لوبینو در عرضه محصولاتش بوده و خواهد بود. شاید تعداد زیادی از کاربران خاطره خوبی از خرید آنلاین ندارند اما با یکبار خرید از لوبینو شاهد تجربه خرید آسان، مطمئن و مهم تر از همه جلب رضایت شما همراه خواهد بود.

روش های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی لوبینو

فروشگاه اینترنتی لوبینو

خرید نهایی و ارسال محصول به سبدکالا را پایان کار ندانید بلکه تازه کار لوبینو شروع می شود. ارسال زیر ۳ ساعت در مناطق ۲۲ گانه تهران، تحویل اکسپرس (فقط شهر تهران)، تحویل عادی (فقط درون شهر تهران)، پست پیشتاز و تیپاکس به حومه تهران (دماوند، پردیس، ورامین، پرند، لواسانات، بومهن، رودهن و ..)  و اقسی نقاط ایران می تواند تمام خواسته های شما را برای تحویل محصول برآورده کند. با انتخاب هر کدام از روش های ارسال شما می توانید محصولات دیجیتال خریداری شده خود را از قبیل گوشی موبایل شیائومی، گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل آیفون، گوشی موبایل هواوی، ساعت های هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هدست و هندزفری، هولدر و گلس) لوازم خانگی هوشمند و دیگر گجت های هوشمند موجود در فروشگاه اینترنتی لوبینو در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت لوبینو و یا شبکه اجتماعی اینستاگرام لوبینو و همچنین شماره تلفن ۰۲۱۸۳۳۴۹۴۴۴ با ما در ارتباط باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *