دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی با وسایل بازیافتی و بی استفاده جدید و جالب

  • یلدا محمدی
  • ۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی یکی از ایده های جالب و خلاقانه است که به شکل های مختلف انجام می گیرد و در این مطلب می توانید به مشاهده مدل های متنوع کاردستی خلاقانه با وسایل بازیافتی ساده بپردازید.

برای ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی و دور ریختنی تنها نیاز به کمی خلاقیت و ابتکار دارید تا با استفاده از وسایلی که دگر مورد استفاده نیست، شروع به ساخت کاردستی های مختلف و زیبا نمایید. در این میان مشاهده مدل های متنوع و جدید کاردستی های ساخته شده با اینگونه وسایل نیز می تواند به ساخت کاردستی جدید توسط شما، کمک کند. بر همین اساس در این مطلب به ارائه جدیدترین مدل های کاردستی خلاقانه با وسایل قابل بازیافت می پردازیم که هر یک می توانند الگوی مناسب و جالبی برای شما باشند.

ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی و دور ریختنی :

به کار گیری ابتکار و خلاقیت در ساخت کاردستی با وسایل قابل بازیافت ساده و بی استفاده منجر به تهیه وسایل جدید و متنوع با کارایی های مختلف می شود. برای تهیه این نوع کاردستی ها از انواع مختلف وسایل بازیافت و دور ریختنی می توان استفاده نمود و با استفاده از آنها و همچنین به کار گیری ایده های خلاقانه و جدید به خلق وسایل زیبا و متنوع پرداخت. یکی از این جالب ترین ایده ها در این زمینه استفاده از انواع بطری های شیشه ای و پلاستیکی است که اغلب دور ریخته می شود اما در این بخش با مشاهده مدل های کاردستی با بطری پلاستیکی و شیشه ای، با ایده هایی در زمینه استفاده بهینه از این وسایل قابل بازیافت آشنا می شوید.

کاردستی جدید با بطری پلاستیکیخلاقیت با وسایل بازیافتیخلاقیت در منزلکاردستی جدید با وسایل بازیافتیکاردستی خلاقانه با بطری

ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی و قابل بازیافت می تواند با هرگونه وسیله در دسترس انجام گیرد و از این طریق وسایلی کاربردی و جدید تهیه شود. سعی کنید در انتخاب نوع کاردستی دقت نموده و اقدام به ساخت وسایلی نمایید که علاوه بر زیبایی، کاربرد های خاص و مشخصی نیز داشته باشند. در این صورت اطمینان خواهید داشت که بهترین استفاده را از وسایل قابل بازیافت و دور ریختنی نموده اید.

کاردستی کودکانه با وسایل بازیافتیساخت دکوری با وسایل بازیافتیکاردستی با وسایل بازیافتیساخت کاردستی جدیدکاردستی با وسایل دورریختنی و بازیافتیساخت گلدان با وسایل بازیافتیساخت کاردستی های خلاقانه جدید و زیباآموزش ساخت کاردستی خلاقانهکاردستی با وسایل بدون استفاده

کاغذ، روزنامه و مقواهای مختلف که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند یکی از فراوان ترین مواد و وسایل دورریختنی محسوب می گردند که به دلیل فراوانی و همچنین آسان بودن کار با آنها، می توانند برای ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی و قابل بازیافت مورد استفاده قرار بگیرند. نمونه های زیر تصاویری از انواع کاردستی های خلاقانه با وسایل بازیافتی از جمله کاغذ و مقوا را نشان می دهند که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای کاردستی های شما باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاردستی با وسایل دور ریختنی سادهکاردستی جدید با وسایل سادهساخت کاردستی سادهکاردستی با وسایل دور ریختنی و بازیافتیساخت کاردستی با وسایل بازیافتیآموزش ساخت کاردستی سادهساخت کاردستی با وسایل بازیافتی و ساده

مجموعه دیدنی از خلاقیت با وسایل بازیافتی و دور ریختنی

وسایل دور ریختنی و وسایل بازیافتی؛ از جمله لوازمی هستند که با استفاده از آن ها می توان انواع کاردستی های زیبا را به راحتی ساخت. واز آنجای که این وسایل به وفور در هر خانه ای پیدا می شود به آسانی و  بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توان کاردستی های ساده، وسایل دست ساز جالب و انواع دکوری های تزیینی زیبا درست کرد. هنر استفاده از این وسایل به خلاقیت و توانمندی ذهن افراد در زمینه ساخت کاردستی بستگی دارد، البته می توان با استفاده ایده های خلاقانه و به روز در این رابطه و الگوبرداری از روی آن ها وسایل به درد نخور منزل خود را به وسایلی کاربردی، زیبا و سرگرم کننده تبدیل کرد.

کارهای دست ساز زیاد و متنوعی را می توان با کمک وسایل باز یافتی درست کرد، از این رو در ادامه این بخش شما را به تماشای انواع برگزیده کاردستی با وسایل قابل بازیافت، دور ریختنی و بی استفاده دعوت می نماییم که هر یک از آن ها را می توانند به عنوان وسیله ای دوست داشتنی، تزیینی و سرگرم کننده بسازید و یا از آن ها برای ساخت لوازمی جدیدتر مورد استفاده قرار دهید و ایده بگیرید.

مدل جدید ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی

ساخت کاردستی جدید با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی جذاب با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی تخم مرغ با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی بی نظیر با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی کودکانه با وسایل دور ریختنی

مدل شیک ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی

ساخت کاردستی ساده با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی کارآمد با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی مدرن با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی تزیینی با وسایل دور ریختنی

خلاقیت جدید با وسایل بازیافتی

مدل دیدنی ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی

خلاقیت زیبا با وسایل بازیافتی

خلاقیت خاص با وسایل بازیافتی

خلاقیت منحصر به فرد با وسایل بازیافتی

خلاقیت فوق العاده با وسایل بازیافتی

خلاقیت دیدنی با وسایل بازیافتی

مدل های جدید و زیبای کاردستی با وسایل قابل بازیافت را مشاهده نمودید، امیدواریم ضمن لذت بردن از این طرح ها و مدل های زیبا، با الگوبرداری از آنها بهترین کاردستی ها را تهیه نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید به بخش کاردستی مراجعه نموده و از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مربوطه در این رابطه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *