دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی نیم تنه و دامن با استایل های جدید

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های لباس مجلسی نیم تنه و دامن با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

لباس مجلسی نیم تنه و دامن از انواع طرح های شیک و پرطرفدار در بین خانم های جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری بی نظیر و متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل لباس را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی نیم تنه و دامن

لباس نیم تنه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها طرحی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه با انواع طرح های لباس نیم تنه و دامن آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

لباس نیم تنه ساده

طرح های لباس نیم تنه و دامن

لباس نیم تنه از انواع لباس های مناسب برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب به شمار می رود و اگر شما دارای بالاتنه ای زیبا و خوش فرم هستید بهتر است این طرح لباس را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که اگر شکم و پهلوهایی بزرگ دارید بهتر است از پوشیدن لباس مجلسی نیم تنه خودداری نمایید زیر این طرح لباس باعث می شود تا فرم اندام شما نامطلوب به نظر برسد.

لباس نیم تنه را می توانید به همراه دامن کوتاه یا بلند بپوشید که انتخاب اندازه قد دامن به فرم اندام و سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین بهتر است این طرح لباس ها را در پوشش خود با اکسسوری هایی شیک و متفاوت ست نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس نیم تنه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس را با توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید تا شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس مجلسی نیم تنه شیک مدل لباس مجلسی شیک نیم تنه لباس مجلسی نیم تنه و دامن لباس نیم تنه شیک لباس زنانه نیم تنه لباس نیم تنه و دامن لباس نیم تنه و دامن لباس و دامن مجلسی لباس مجلسی نیم تنه و دامن   مدل های شیک لباس مجلسی نیم تنه و دامن لباس شیک نیم تنه لباس نیم تنه زیبا لباس نیم تنه زیبا و خاص لباس نیم تنه مجلسی

برای دوخت لباس نیمه تنه از پارچه های طرح دار و گلدار و ساده استفاده می شود و بهتر است شما طرح دامن را با توجه به طرح و رنگ لباس انتخاب نمایید همچنین می توانید دامن را در پوشش خود با مدل لباس نیمه ست نمایید.

اگر تمایل دارید لباس نیم تنه را از بین مدل های گلدار و طرحدار انتخاب نمایید بهتر است رنگ دامن را با توجه به رنگ هایی که در طرح لباس به کار برده شده است انتخاب نمایید همچنین می توانید دامن را نیز به صورت طرحدار و گلدار انتخاب کنید.

لباس های نیم تنه به صورت آستین دار و بدون آستین و دکلته موجود می باشند همچنین در برخی از طرح ها نیز قسمت پشت لباس به صورت باز دوخته می شود که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای می باشد.

این طرح لباس ها همچنین برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب به شمار می روند و بهتر است دختران جوان مدلی را انتخاب نمایند که با سن و سال آن ها مطابقت داشته باشد.

لباس نیم تنه و دامن مجلسی لباس دخترانه نیم تنه لباس نیم تنه گیپور ست لباس مجلسی لباس شیک نیم تنه ست لباس مجلسی نیم تنه و دامن ست لباس نیم تنه لباس زرشکی نیم تنه مدل لباس مجلسی نیم تنه و دامن لباس نیم تنه و دامن

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لباس نیم تنه و دامن جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *