دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مهسا علافر و تیپ های متفاوت وی در مکان های مختلف

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مهسا علافر هنرپیشه جوان و بااستعداد سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مهسا علافر با نام اصلی مهسا گلی علافر هنرپیشه جوان و محبوب سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۱ در سن ۲۵ سالگی با فیلم سینمایی “گس” به نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده آغاز نمود. او قبل از آن در فیلم‌های کوتاهی همچون «تولدت مبارک»، «دوچرخه‌سواری»، «آوا»، «حذف اضطراری» و … حضور داشته است. همچنین او برای فیلم گس جایزه بهترین بازیگر به صورت مشترک را از جشنواره فیلم رم  دریافت نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مهسا علافر همراه با تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی مهسا علافر بازیگر جوان و زیبای ایرانی

مهسا علافر هنرپیشه محبوب و مطرح سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۴ آذر ماه سال ۱۳۶۶ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. خوب است بدانید که وی علاوه بر بازیگری و عکاسی علاقمند به هنرهای تجسمی و موسیقی می باشد.

بیوگرافی مهسا علافر + تصاویر جذاب

این هنرمند جوان بازیگری را با حضور در فیلم‌های کوتاه همچون  «تولدت مبارک»، «دوچرخه‌سواری»، «آوا»، «حذف اضطراری»، «دارک هورس»، «پایان روز» و «یک پر پرتقال» شروع کرده است. با بازی در نقش حذف اضطراری دیده شد و در نتیجه این فیلم کوتاه مسیر زندگی اش را تغییر داد. نخستین بازی حرفه اش را با فیلم سینمایی ” گس” به نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده در سال ۹۱ شروع نمود. ایشان در این فیلم موفق به گرفتن جایزه بهترین بازیگر به صورت مشترک از جشنواره فیلم رم شد. از بازیگران محبوب این فیلم می توان به پانته آپناهی، رویا جاویدنیا، سیامک صفری، شبنم مقدمی، احسان امانی، بهران بنی احمدی، صابر ابر، محمدرضا غفاری، نوال شریفی، صدف احمدی و … اشاره نمود.

تاریخچه زندگی مهسا علافر

شرح حال مهسا علافر + عکس

عکس جدید و اینستاگرامی مهسا علافر

  •  آرون گروپس

سرگذشت جالب مهسا علافر

بیوگرافی مهسا علافر + تصاویر جالب و خاص

سپس در سال ۱۳۹۳ با پیشنهاد بهرام توکلی برای فیلم سینمایی ” من دیه گو مارادونا هستم” در نقش اصلی مهشید به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم به شهرت رسید و طرفداران بسیاری را به خود جذب نمود. در این فیلم بازیگرانی همچون گلاب آدینه، سعید آقاخانی، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، علیرضا استادی، هومن سیدی، شکوفه کرم زاده، سارا بهرامی، آوا حکانی، حسن نکونژاد و … حضور داشتند. سال ۱۳۹۵ در فیلم ” ناکوک” به کارگردانی امیر پورکیان در کنار شقایق فراهانی، سعید شریف، و سام حسامی حضور داشت. همچنین در سال ۱۳۹۶ دو فیلم به نام های ” گرگ بازی” کاری از عباس نظام دوست و ” تاریکی” کاری از سعید جعفریان به ایفای نقش پرداخته است. در فیلم گرگ بازی وی در کنار بازیگرانی همچون هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، احسان گودرزی، سعید چنگیزیان و … همبازی بود.

بیوگرافی مهسا علافر + عکس

زندگینامه زیبا و جالب مهسا علافر

عکس زیبا و آتلیه ای مهسا علافر

زندگینامه مهسا علافر و همسرش

بیوگرافی مهسا علافر و همسرش

مهسا علافر درمورد ورود به فیلم من دیه گو مارادونا هستم می گوید

دستیار آقای توکلی با من تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در کار جدید ایشان را دادند. آقای توکلی از قبل کارهای من را در جشنواره‌های فیلم کوتاه دیده بودند. کمی با ایشان درباره فیلمنامه «من دیه‌گو مارادونا هستم» صحبت کردیم. من همیشه به کارهای ایشان علاقه داشتم و آثارشان را دنبال می‌کردم. البته متوجه شدم که این فیلم با فیلم‌های قبلی ایشان لحن متفاوتی دارد ولی برایم جذابیت داشت که این فیلم را با ایشان کار کنم.

زندگینامه جامع مهسا علافر

زندگینامه خواندنی مهسا علافر

گالری شخصی و زیبا مهسا علافر

بیوگرافی مهسا علافر + تصاویر شخصی

بازیگری بدون تجربه تئاتر

من اصلاً تجربه‌ای در بازیگری تئاتر نداشتم و کدهایی که بچه‌های تئاتری میان هم دارند را بلد نبودم. اوایلش من خیلی گیج و گنگ بودم که این کاراکتر باید دقیقاً چگونه اجرا شود ولی آقای توکلی با نشانه‌ هایی که می‌داد بسیار در شناخت این شخصیت به من کمک می‌کرد.

زندگینامه کامل مهسا علافر

زندگینامه مهسا علافر + تصاویر

ازدواج و همسر مهسا علافر

مهسا علافر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

رندگینامه کامل و خواندنی مهسا علافر

عکس و بیوگرافی مهسا علافر

بیوگرافی مهسا علافر خواندنی و جالب

تاثیرات عکاسی در بازیگری از زبان خودش

رشته اصلی من عکاسی مستند است که متاسفانه در ایران به آن بها داده نمی شود، اما قصد دارم به صورت شخصی این کار رو ادامه دهم، حتی فکر می کنم نگاهم به دوربین در بازیگر ام تاثیرگذار بوده است.

شرح حال کامل مهسا علافر

عکس زیبا مهسا علافر و نگار جواهریان

شرح حال جالب و خواندنی مهسا علافر

کارنامه هنری مهسا علافر

فیلم های سینمایی مهسا علافر

  • گس (۱۳۹۱)
  • من دیه گو مارادونا هستم (۱۳۹۳)
  • ناکوک (۱۳۹۵)
  • گرگ بازی (۱۳۹۶)
  • تاریکی (۱۳۹۶)

زندگینامه مهسا علافر بازیگر ایرانی

بیوگرافی مهسا علافر + گالری جدید

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مهسا علافر بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایرانی همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *