دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش خانم های میانسال در ۱۱ مرحله و تکنیک هایی برای جذابیت بیشتر

  • ندا خوشرو
  • ۸ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش نحوه آرایش خانم های میانسال با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید میکاپی مناسب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

با بالا رفتن سن پوست ماده قوی کلاژن را بسیار کمتر از حد معمول تولید می کند و همین امر موجب پیر شدن پوست و بروز چین و چروک می گردد و اغلب خانمهای میانسال از به وجود آمدن این مسئله نگران هستند. توجه داشته باشید که اگر شما نیز در دوران میانسالی به سر می برید بهتر است با نحوه آرایش خانم های میانسال آشنا باشید تا بتوانید میکاپی بی نظیر و جذاب داشته باشید.

ترفندهایی برای آرایش خانم های میانسال

میکاپ صورت اگر بدرستی انتخاب شود باعث افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها می گردد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

آرایش خانم های میانسال

نحوه میکاپ خانمهای میانسال

۱.برای اینکه چین و چروک های موجود در پوست شما کمتر به نظر برسند بهتر است از کرم مرطوب کننده برای مرطوب کردن پوست خود استفاده نمایید.

۲. برای یکدست کردن پوست صورت می توانید از کرم پودر که دارای تن زرد رنگ و ضد چروک است استفاده نمایید. برای داشتن آرایش روزانه و طبیعی تر نیازی نیست که همه قسمت های صورت را کرم پودر بزنید و می توانید برای قسمت هایی نظیر دور چشم از کانسیلر دو کاره با توناژ زرد رنگ استفاده نمایید که این نوع کانسیلر خاصیت برجسته کنندگی دارد و می تواند لکه های پوستی و سیاهی های زیر چشم را به خوبی بپوشاند.

میکاپ خانم های میانسال

۳. برای زدن رژگونه می توانید فقط قسمت بالایی استخوان گونه را مقداری رژگونه بزنید که در این صورت باید قسمت بالایی گونه را به کمک یک رژگونه که نزدیک به رنگ پوست می باشد درخشان نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۴. با افزایش سن خط های چروکی که در اطراف چشم ها قرار دارند نمایان می شوند برای محو کردن این خط ها شما می توانید از ابرازهای آرایشی مانند خط چشم استفاده نمایید. خانم های بالای ۴۰ سال بهتر است از خط چشمی استفاده نمایند که برای تهیه آن از ترکیب کرم و ژل استفاده شده است همچنین خط چشم را باید به صورت یک لایه نازک بکشند تا چشم هایشان زیباتر به نظر برسد.

۵. در صورت تمایل می توانید مداد چشم را جایگزین خط چشم نمایید و اگر چشم هایی باریک دارید قسمت داخلی چشم هایتان را مداد نکشید و به کمک ریملی مناسب نیز به مژه هایتان حجم و فرم بدهید.

میکاپ خانم های میانسال

۶. با بالا رفتن سن پشت پلک چشم ها چروک می شود بنابراین بهتر است شما قبل از زدن سایه چشم ابتدا از یک زیرساز یا پرایمر استفاده نمایید. پرایمر باعث می شود تا پلک چشم ها صاف شود و اگر تمایلی به استفاده از خط چشم و سایه چشم ندارید می توانید از پرایمر برای صاف کردن پشت پلک هایتان استفاده نمایید که در این صورت جوان تر به نظر می رسید.

۷. برای کشیدن سایه از سایه ها با تناژ رنگ های روشن و گرم استفاده نمایید. سایه ها با رنگ خاکستری و قهوه ای باعث می شوند چشم ها خسته تر به نظر برسند و سایه های اکلیل دار و براق نیز برای خانم های میانسال انتخابی مناسب به شمار نمی روند. سایه مات نیز باعث محو شدن چروک های چشم می شود. سایه های روشن و سایه هایی که دارای رنگ هایی تند هستند باعث می شوند تا چین و چروک ها بیشتر به نظر برسند.

آرایش برای خانم های مسن

۸. با بالا رفتن سن بخاطر فقدان غده های چربی لب ها به مرور زمان باریک و نازک تر می شوند و خانم های میانسال بهتر است قبل از استفاده از آرایش لب با رژلب ابتدا اطراف لب های خود را کرم مرطوب کننده بزنند تا لب ها پر و گوشتی تر به نظر برسد. همچنین برای آرایش لب ها ابتدا باید به کمک مداد لب خط لب بزنید سپس قسمت داخلی لب ها را به کمک رژلب روشن نظیر قرمز ملایم و صورتی پر نمایید و در آخر نیز برای تکمیل جذابیت لب هایتان از برق لب استفاده نمایید.

۹. برای آرایش ابرو ها می توانید از یک مداد ابرو استفاده کنید و نقاط خالی ابروهای خود را پر نمایید. همچنین برای آرایش ابروها از ریمل ابرو و ژل ابرو نیز استفاده می شود. اگر قسمت داخلی ابروهای شما به صورت نقطه ای خالی شده است می توانید آن نقطه را به کمک مداد پر نمایید سپس با سایه ابرو آن را پر نمایید. امروزه استفاده از ژل ابرو در بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است و شما می توانید برای اینکه فرم ابروهایتان ثابت بماند آن ها را به کمک ژل ابرو به صورتی که تمایل دارید فرم دهید. توجه داشته باشید که ژل ابرو را باید از بین جنس با کیفیت انتخاب نمایید تا حالت و فرم ابروهایتان به صورت ثابت تا ساعت ها باقی بماند.

آرایش خانم های میانسال

۱۰. توجه به رنگ موها و آرایش موها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است افراد میانسال از رنگ موهای تیره برای رنگ زدن موهای خود استفاده نمایید تا ظاهر آن ها جوان تر به نظر برسد.

۱۱. توجه داشته باشید که برای حضور در مهمانی ها و مجالس بهتر است میکاپ تان را به صورت حرفه ای انجام دهید و برای پوشاندن چین و چروک ها از گریم صورت حرفه ای استفاده نمایید سپس اقدام به آرایش ابرو و آرایش چشم و گونه و لب هایتان نمایید.

آرایش برای خانم های میانسال

مدل های آرایش برای افراد میانسال

داشتن آرایش برای خانمها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا ظاهرشان آراسته و جذاب تر به نظر می رسد.  آرایش برای خانمهای میانسال در انواع مدل های متنوع ساده و لایت و مجلسی موجود می باشد که بهتر است خانم های مسن برای جوان تر به نظر رسیدن از آرایش لایت صورت استفاده نمایند.

آرایش های ساده نیز برای حضور در مکان های عمومی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و شما می توانید به کمک این مدل ها تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید همچنین افراد میانسال بهتر است از آرایش های غلیظ استفاده نکنند زیرا سن آن ها بیشتر از حد معمول به نظر می رسد.

میکاپ مخصوص خانم های میانسال آرایش صورت   آرایش زیبا برای خانم های میانسال   آرایش صورت زنانه میکاپ صورت برای افراد مسن آرایش برای خانم های میانسال میکاپ برای خانم های میانسال میکاپ مخصوص خانم های میانسال آرایش صورت برای افراد مسن آرایش صورت زیبا و حرفه ای برای خانم های میانسال میکاپ برای افراد میانسال آرایش صورت زیبا و شیک میکاپ برای خانم های میانسال میکاپ برای خانم های میانسال میکاپ صورت برای خانم های میانسال آرایش صورت زیبا برای افراد میانسال آرایش صورت برای خانم های میانسال

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های میکاپ برای افراد میانسال جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید ظاهری خاص و متفاوت در مکان های مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *