دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های ساحل آمالفی ایتالیا و چشم اندازهای تماشایی این منطقه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های ساحل آمالفی از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار هستند این ساحل از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است و می تواند برای گردشگران جذابیت داشته باشد شما علاقه مندان در سفر به این ساحل می توانید از چشم اندازهای صخره ای و ساحلی پر جاذبه ای دیدن کنید هر یک از این جاذبه ها می تواند برای شما گردشگران جذاب باشد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

دیدنی های ساحل آمالفی یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در کشور ایتالیا است این سواحل دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است مناظر خیره کننده ای دارد که می تواند مورد توجه شما باشد هر ساله توریست های زیادی از جاذبه های دیدنی این ساحل دیدن می کنند که جذابیت های زیادی دارند. این سواحل شنی دارای طبیعتی زیبا است و بسیار حیرت انگیز است این ساحل دارای جاده های پر پیچ و خم است و در مسیر رسیدن به این ساحل می توانید از زیبایی های زیادی دیدن کنید. این ساحل بهشتی بر روی زمین است که با دیدن مناظر آن احساس آرامش عمیقی در شما ایجاد خواهد شد این ساحل جادویی برای گردشگران جذابیت بسیار زیادی دارد این ساحل به دلیل طبیعت زیبای خود مورد توجه است و یکی از اقامتگاه های گردشگری در ایتالیا است که بسیار شلوغ است و در فصل های مختلفی از سال زیبایی های خاصی دارد. این ساحل دوست داشتنی در جنوب خلیج سالرنو واقع شده است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این خط ساحلی شهرهای کوچک و بزرگی را در امتداد خود قرار داده است از مهم ترین شهرهای ساحلی در این منطقه می توان به شهر آترانی اشاره نمود که با زیبایی های خود مورد توجه است.

دیدنی های مهم ساحل آمالفی را بشناسید:

نزدیک ترین فرودگاه به خط ساحلی فرودگاه بین المللی ناپل است این فرودگاه نیزدیک ترین فرودگاه به ساحل است و برای رفت و آمد خود باید این فروگاه را انتخاب کنید با رسیدن به این ساحل می توانید از جذابیت های زیادی و تفریحات متعددی دیدن کنید از مهم ترین تفریحات این ساحل می توان به قایق سواری اشاره نمود شنا و پیاده روی نیز از دیگر تفریحات این ساحل زیبا هستند.

 

شهر آترانی:

این شهر یکی از جاذبه های توریستی مهمی است که در خط ساحلی این منطقه واقع شده است برای اینکه از جاذبه های این شهر دیدن کنید باید مدتی را در این شهر وقت گذرانی کنید این شهر با وجود جاذبه های منحصر به فرد خود از جذابیت های زیادی برخوردار است این شهر بسیار خیال انگیز است و تجربه سفر به آن می تواند برای شما خاطره انگیز باشد. این دهکده تماشایی دارای خانه هایی رنگارنگ است که بر روی صخره های آن ساخته شده اند از سوی دیگر کلیسا و میدان های زیبا نیز می تواند توجه شما را جلب کنند این شهر به دلیل حجم بالای توریستان ازدحام زیادی دارد.

ساحل زیبای آمالفی

هتل سانتا کاترینا:

یکی از مهم ترین دیدنی های ساحل آمالفی هتل زیبا و لوکس کاترینا است این هتل به دلیل جابیت هایی که دارد یکی از جاذبه های ثبت شده در میراث جهانی یونکسو است این هتل جذابیت های فرهنگی بسیار زیادی نیز دارد و یک منطقه توریستی پر جاذبه است در بسیاری از فصل های سال این هتل دارای گردشگر است و جذابیت های زیادی دارد. این هتل لوکس بسیار گران قیمت است و دارای امکانات به روز و مجللی است قرار گرفتن این هتل بر بالای صخره ها موجب جذابیت بیشتر آن شده است همچنین دیدن چشم اندازهای این منطقه از بالای صخره های هتل می تواند جذاب باشد.

هتل های آمالفی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

جاذبه های تفریحی ساحل آمالفی:

این ساحل دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است شنا یکی از امکانات تفریحی است جذابیت های این منطقه تفریحی در فصل تابستان بسیار زیاد است و خیلی از گردشگران برای خنک شدن در فصل تابستان از تفریحات شنای این منطقه استفاده می کنند. قایق رانی نیز یکی دیگر از تفریحات این منطقه است برای استفاده از این امکانات باید مبلغ ۲۰ یورو پرداخت کنید با امکاناتی همچون قایق رانی می توانید به خوبی از جذابیت های این منطقه دیدن کنید.

دیدنی های ساحل آمالفی

تونل صخره ای آمالفی:

جاذبه ها و دیدنی های ساحل آمالفی از جذابیت های زیادی برخوردار هستند یکی از جذابیت های این ساحل عبور از تونل های صخره ای است برای عبور از این تونل باید از جاده کنار ساحل عبور کنید در مسیر بین راهی سالرنو و سورنتو وارد این تونل صخره ای می شوید که بسیار جذاب و دیدنی است و می تواند برای شما نیز جذاب باشد. چشم اندازهای این تونل و صخره های اطراف آن در بسیاری از فصل های سال دارای جذابیت هستند و در سفر به این منطقه می توانید تجربه های بسیار ویژه ای داشته باشید.

سواحل آمالفی

از دیگر شهرهای معروف ساحلی در این منطقه می توان به شهر پوزیتانو اشاره نمود این شهر یک منطقه توریستی با اهمیت است و در تابستان از جذابیت های زیادی برخوردار است این ساحل در برخی از فصل های سال خلوت تر است ساکنان بومی در این شهر دارای فرهنگ و آداب ویژه ای هستند و همین تنوع فرهنگی جذابیت دارد و مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. شهر آمالفی یکی از مهم ترین شهرهای توریستی است این شهر دارای بناهای تاریخی است یکی از مهم ترین بناهای تاریخی این شهر کلیسا آمالفی است که دارای معماری ویژه و تزئینات خیره کننده است.

این ساحل یکی از مکان های دیدنی ایتالیا است که دارای جذابیت های فرهنگی و تاریخی زیادی است این ساحل چشم اندازهای طبیعی و تاریخی زیادی دارد و می تواند از سوی گردشگران مورد توجه باشد این ساحل به دلیل وجود جاذبه های توریستی مختلف هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند و منطقه توریستی پر جمعیتی است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *