دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی نقاط گردشگری مهم و دیدنی های آلاباما

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

آشنایی با دیدنی های آلاباما در این بخش می تواند شما را با یکی دیگر از مکان های دیدنی مهم در آمریکا آشنا کند این ایالت به دلیل برخورداری از جاذبه های متعدد خود مورد توجه گردشگران زیادی است. از مهم ترین دیدنی های این منطق می توان به موزه ها، بناهای تاریخی و جاذبه های مدرن اشاره نمود این ایالت در سال های اخیر نیز پیشرفت های متعددی داشته است و یک مقصد گردشگری است.

آلاباما از ایالت های مهم آمریکایی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد یک ایالت جداگانه و مشتقل است این ایالت دارای جذابیت های بسیار زیادی است و جاذبه های گردشگری مختلفی دارد از این رو این ایالت به یکی از مقاصد گردشگری آمریکا تبدیل شده است آشنایی با این دیدنی های آلاباما ر این بخش می تواند شما را با یکی دیگر از مناطق پر جاذبه آمریکا آشنا کند و شما گردشگران در سفر خود به این منطقه می توانید از جذابیت های دیدنی بسیار زیادی بازدید کنید. این ایالت قلب فرهنگی آمریکا است از این حیث هر ساله جشنواه های فرهنگی مختلفی در این منطقه برگزار می شوند که علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کنند این ایالت دارای شهرهای فرهنگی بزرگی است شهر منتگومری و بیرمنگهام از مهم ترین شهرهای این منطقه هستند برای رسیدن به این شهرها باید مسیر دو ساعتی را طی کنید و جالب است بدانید در طی این مسیر نیز می توانید از جذابیت های زیادی دیدن کنید. این منطقه دارای جاذبه های بسیار زیادی است سواحل بکر و چشم اندازهای طبیعی در این منطقه موجب جذب گردشگران شده است همچنین با وجود جاذبه های فرهنگی و تاریخی این ایالت در میان مقاصد گردشگری آمریکا شناخته شده است. برخی از شهرهای این ایالت دارای قدمتی تاریخی هستند شهرهای مختلف این منطقه دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی است که می توانید در ادامه با آن ها آشنا شوید.

دیدنی های مهم ایالت آلاباما:

آلاباما یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در آمریکا است این ایالت جاذبه های مختلفی را در خود جای داده است و یکی از مکان های دیدنی آمریکا به شمار می آید آشایی با این ایالت می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره در اختیار شما گردشگران قرار دهد که در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های بیشتری از این منطقه آشنا شوید.

موزه دادگاه قدیمی مونروویل:

این موزه یکی از بناهای قدیمی و جاذبه های فرهنگی در این ایالت است خدمت هایی که این موزه در سال های ۱۹۰۳ تا ۱۹۶۷ به مردم داشته است موجب شهرت بیشتر این منطقه شده است بسیاری از افراد مشهور در طی سال های اخیر خدمت های متعددی به این شهر داشته اند که این خدمت ها از طریق این دادگاه صورت گرفته است. این بنای قدیمی حالا به عنوان یکی از جاذبه های تاریخی ایالت شناخته می شود و یکی از دلایل برجسته شدن این بنا نوع معماری آن می باشد در حال حاضر در این موزه مجموعه ای فرهنگی گردآوری شده است که ارزش فرهنگی بسیار زیادی دارد از مهم ترین آثار موجود در این موزه می توان به فیلم، دست نوشته های تاریخی، عکس ها و دیگر اشیا اشاره نمود که ارزش این موزه را بیشتر کرده اند. مجموعه آثار مهمی از نویسندگان مشهور که در این مجموعه وجود دارد ارزش زیادی است و علاقه مندان زیادی نیز دارد.

دیدنی های آلاباما

 

خانه تاریخی دریش:

از دیگر دیدنی های آلاباما می توان به خانه ای تاریخی اشاره نمود که با نام خانه تاریخی دریش از آن یاد می شود این خانه تاریخی در سال ۱۸۶۷ اتفاقات غم انگیزی را پشت سر گذاشته است این بنا توسط یک برده ساخته شده است معماری این بنا بسیار عجیب است و در شمار بناهای غیرمعمول شناخته می شود صاحب این عمارت به دلیل نوشیدن زیاد الکل خود را از بالای بالکن این عمارت به پایین انداخت و به زندگی خود خاتمه داد از آن پس این عمارت با اتفاقات ناگوار گره خورد و خیلی از ساکنین این منطقه آن را از عمارت های نحس می دانند. جالب است بدانید معماری به کار برده شده در این بنا معماری ایتالیایی و یونانی است که از جذابیت زیادی برای بازدیدکنندگان برخوردار می باشد.

بناهای تاریخی آلاباما

  •  آرون گروپس

پارک ایالتی چیها:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای بکر و زیبا در نقاط مختلفی از دنیا هستید بهتر است سری به پارک چیا بزنید این پارک دارای جذابیت های بی شماری است و می تواند یکی دیگر از جاذبه های مهم در این ایالت به شمار آید. این پارک بسیار وسیع است و ۱۳۰۰ هکتار است یکی از مهم ترین جاذبه های این پارک کوه های مرتفعی است که با عنوان کوه چیها شناخته می شود این کوه از بلندترین ارتفاعات این منطقه است در این پارک امکانات رفاهی و گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که موجب جذب گردشگران بیشتر شده است. از مهم ترین امکانات واقع در این پارک می توان به رستوران، مسیرهای پیاده روی، صخره نوردی، اقامتگاه ها و … اشاره نمود. این منطقه ویژه علاقه مندان به کوهنوردی و صخره نوردی است و امکانات عمومی و رفاهی نیز برای گردشگران دارد.

جذابیت های آلاباما

پارک هورس شو بند:

طبیعت این پارک بسیار دیدنی است و یکی دیگر از دیدنی های آلاباما به شمار می آید این پارک یک پارک نظامی به شمار می آید و به وسیله سازمان اداری پارک ها اداره می شود نوع معماری و جذابیت های متفاوتی که این پارک در خود جای داده است آن را در میان جاذبه های این ایالت برجسته کرده است. این پارک دارای جذابیت های زیادی است و می تواند توجه علاقه مندان زیادی را جلب نماید با وجود چنین جاذبه هایی می توانید سفری دلنشین به این ایالت داشته باشید و از نزدیک این چشم اندازهای ویژه را مشاهده کنید.

طبیعت آلاباما

در این بخش با یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی آشنا شدید دیدنی های آلاباما از جذابیت های بی شماری برخوردار هستند سواحل زیبا، جاذبه های مدرن، فروشگه های مدرن، بناهای تاریخی و موزه ها از عمده ترین جاذبه های توریستی در این ایالت هستند که گردشگران زیادی را به خود جذب م کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *