دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی بیشتر با برج العرب دبی + عکس

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

برج العرب دبی یکی از مهم ترین مکان های دیدنی در این شهر است این برج از قابلیت ها و امتیازات بسیار زیادی برخوردار است در این برج می توانید رستوران های لاکچری و مجللی را مشاهده کنید که امتیازات زیاد دارند. آکواریوم اکریلیک یکی از مهم ترین بخش های این برج است که جذابیت زیادی دارد و می تواند مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

دبی یکی از شهرهای پر جاذبه و ثروتمندنشین دنیا است کشوری که به واسطه جاذبه های مدرن و لوکس خود در دنیا شناخته شده است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا است این شهر دارای جذابیت های بسیار زیادی است که از جمله آن ها می تواند به برج العرب دبی اشاره نمود برجی که بلندترین سازه جهان است و مشتاقان زیادی دارد. این برج مهم ترین نماد دبی محسوب می شود این برج در حقیقت یکی از معروف ترین هتل های دنیا است که به عنوان سومین هتل مجلل و مرتفع در دنیا شناخته می شود. نمای زیبای ساختمان این برج و جذابیت هایی که در درون و اطراف آن وجود دارند هر یک به نحوی توجه شما را به خود جلب می کنند جالب است بدانید که بخش مهمی از این برج در آسمان محو می شود و شاید به راحتی قابل دید نباشید این موضوع حاکی از ارتفاع زیاد این برج دارد. ارتفاع این برج عظیم ۳۲۱ متر است و شاید کمتر سازه ای نظیر آن در دنیا دیده شود با این وجود است که آن را به عنوان یکی از مهم ترین دیدنی های امارات و دبی تبدیل کرده است. اطلاعات گردشگری و توریستی که در ادامه این بخش می توانید درباره این شهر و برج معروف آن کسب کنید می توانید شما را برای سفر به دبی مشتاق تر کند.

زیبایی برج العرب

 

 

برج العرب دبی را بیشتر بشناسید:

این برج دارای قابلیت های بسیار زیادی است و نکات کلیدی زیادی وجود دارند که این سازه را به شهرت رسانده اند از جمله مهم ترین ویژگی های این سازه می توان به مکان و موقعیت عالی آن در شهر دبی اشاره نمود  این برج در یکی از مناطق پر تردد و ثروتمندنشین ساخته شده است. این سازه معروف در دنیا شناخته شده است و از مهم ترین آسمان خراش ها به شمار می آید که می تواند توجه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب کند. اطلاعات جامع تری که درباره این بنا وجود دارد نشان می دهد که ساخت این سازه سه سال به طول انجامیده است و به دلیل بهترین امکاناتی که در آن استفاده شده است از لوکس ترین بناهای دنیا است. جالب است بدانید که این برج تنها هتل ۷ ستاره در دنیا است کوچک ترین اتاقی که در این هتل قرار دارد ۱۶۹ متر است و برای اجاره آن باید شبی ۶ هزار درهم پرداخت کنید.

 داخل برج العرب

درباره این برج چه می دانید؟

طراحی خلاقانه و معماری ویژه ای که در برج العرب دبی مشاهده می کنید موجب شهرت برج شده است نمای بیرونی و داخلی این بنا به شکلی ویژه طراحی و معماری شده است هر ساله افراد معروف از نقاط مختلف دنیا راهی سفر به این شهر می شوند و اغلب آن ها برای اقامت خود این هتل را انتخاب می کنند. این یکی از مهم ترین نمادهای دبی است و طراحی آن همانند یک بادبان کشتی است این برج در یک جزیره وسیع با نام ساحل جیمرا واقع شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در ارتفاع بالای این برج یک مکان طراحی شده برای فرود هلی کوپتر نیز وجود دارد و به دلیل امنیت بالایی که دارد بسیاری از سیاستمداران برای اقامت خود آن را انتخاب می کنند. از دیگر امتیازات این برج می توان به امکانات تفریحی و ورزشی اشاره نمود که برای همه تدارک دیده شده است و گنجایش بالایی دارد. نمایی که از پشت پنجره های اتاق هتل پیدا است برای خیلی از افراد خیره کننده است زیرا می توانید نمایی زیبا از ساحل جیمرا را مشاهده کنید.

برج العرب دبی

امتیازات برج:

این برج دارای امتیازات بسیار زیادی است قرار گرفتن این برج در میان جزیره یکی از مهم ترین امتیازاتی است که جذابیت آن را بیشتر کرده است در ساخت این بنا از بهترین مهندس ها استفاده شده است فضای داخلی این بنا دارای معماری بسیار ارزشمندی است در ارتفاع ۱۸۰ متری از این برج لابی آتریوم برج العرب دبی واقع شده است. معماری فضای بیرونی این هتل بسیار مدرن است و دارای نمایی بسیار مجلل است این برج ۲۸ طبقه دوبل است ۲۰۲ سوئیت دارد و بخش عظیمی از این برج دارای سوئیت های مجلل می باشد. برای اقامت در این سوئیت ها باید شبی ۲۸ هزار دلار پرداخت کنید ستون های سفیدی که در این بنا به کار رفته است این برج را مجلل تر کرده است و در تمامی ابعاد این بنا معماری سلطنتی به چشم می خورد.

معماری مجلل برج العرب

این برج یکی از مکان های دیدنی دبی به شمار می آید که دارای جذابیت های بسیار زیادی است با وجود این برج هر ساله گردشگران زیادی راهی سفر به دبی می شوند و از جاذبه های این منطقه دیدن می کنند از دیگر امتیازات و ویژگی های منحصر به فرد در این بنا می توان به معماری ارزشمند، اتاق های لوکس و مجلل، زمین های بازی و استخر، رستوراهن های لاکچری و … اشاره نمود که هر یک از این امتیازات موجب برجسته تر شدن بنا شده اند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *