دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چشم اندازهای زیبا و دیدنی های ایالت میشیگان آمریکا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های ایالت میشیگان از جذابیت های طبیعی بسیار زیادی برخوردار هستند این ایالت به دلیل اینکه از نواحی اطرافی خود توسط دریاچه های مهمی محاصره شده است از سواحلی بکر و چشم نواز برخوردار می باشند و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این ایالت جاذبه های مهمی هکچون پارک های ملی وجود دارند.

آشنایی با ایالت میشیگان اطلاعات گردشگری مهمی را درباره یکی دیگر از یالت های متحده آمریکا در اختیار شما قرار می دهد این ایالت مستقل با وجود جاذبه های توریستی که در خود جای داده است به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برشمرده می شود. از مهم ترین دیدنی های ایالت میشیگان می توان به آبشارهای مرتفع آن و عمارت های هنری اشاره نمود هر یک از این جاذبه ها توجه علاقه مندان خاصی را به خود جذب می کند و این ایالت با وجود جاذبه های مهمی که در خودی جای داده است ارزش توریستی بالایی دارد. این منطقه توسط عظیم ترین خط های ساحلی احاطه شده است بنابراین وجود سواحل زیبا و ارزشمند ارزش توریستی این ایالت را بیشتر کرده است از سوی دیگر با وجود چشم اندازهای بکر و دیدنی در این منطقه هر ساله گردشگران زیادی به آن جذب می شوند. شما علاقه مندان در ادامه این بخش می توانید بیشتر با این ایالت زیبا و جاذبه های آن آشنا شوید و اطلاعات بیشتیر را درباره مکان های گردشگری آن کسب کنید.

دیدنی های ایالت میشیگان را بشناسید:

در این ایالت تنوع گیاهی و جانوری زیادی نیز وجود دارد به همین خاطر است که این ایالت دارای محیط زیست های ارزشمندی است وجود پارک های ملی و مزرعه های مختلف به خوبی تنوع ارزشی این منطقه را نشان می دهند و از سوی دیگر به عنوان جاذبه های مهمی از این منطقه به شمار می آیند.

 

شبه جزیره کویناو:

یکی از برترین دیدنی های ایالت میشیگان این شبه جزیره زیبا می باشد که همه ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. بازدید از این مکان شبه جزیره زیبا همه روزه امکان پذیر است و کاملا رایگان می باشد. اگر قصد سفر به کشور آمریکا و ایالت میشیگان را دارید شبه جزیره کویناو می تواند یک روز عالی را در طول سفر برای شما بسازد. بهترین زمان سفر به این مکان اوایل ماه اکتبر می باشد که بسیار لذت بخش خواهد بود. شما در این مکان می توانید به دوچرخه‌سواری و کایاک‌سواری بپردازید و اگر خواستید یک شب عالی را در این مکان تجربه کنید می توانید کلبه های زیبایی که در منطقه را اجاره نمایید و در آنها به استراحت بپردازید.

دریاچه میشیگان

عمارت هنری فورد:

این عمارت بزرگ متعلق به موسس شرکت تولید اتومبیل سازی فورد می باشد و به دستور شخص او معماری و ساخته شده است. این مکان دیدنی دارای تعداد بسیار زیادی اتاق می باشد و دارای سالن بولینگ، استخر و… می باشد که می تواند بازدیدکنندگان خود را حیرت زده نماید. این عمارت هنری در  شهر دیربورن از ایالت میشیگان واقع شده است و دارای چشم انداز بسیار زیبایی می باشد. در اطراف این عمارت فضای سبز زیادی ساخته شده است که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. اگر قصد سفر به ایالت میشیگان را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از عمارت هنری فورد در شهر دیربورن بازدید نمایید.

  •  آرون گروپس

جاذبه های میشیگان

پل مکیناک:

یکی دیگر از دیدنی های ایالت میشیگان پل مکیناک می باشد که مسافت آن حدود ۸ کیلومتر می باشد و حدود ۶۰ سال پیش ساخته شده است. این پل بزرگ که یکی از بهترین ساخته های دست انسان در صنعت پل سازی می باشد از جزیره های پایین و بالای این ایالت و دو دریاچه گذر می کند. همچنین این پل بزرگ دو شهر مهم را به یکدیگر متصل کرده است. این مکان دیدنی با نام های دیگر از جمله مک قدرتمند و مک بزرگ نیز شناخته می شود و برای مردم این ایالت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

پل میشیگان

ساختمان ماسونیک تمپل:

ساختمان بی نظیر ماسونیک تمپل که سر در آن به سبگ گوتیک معماری شده است یکی دیگر از دیدنی های این ایالت می باشد و دارای ۱۶ طبقه می باشد. در ساختمان بزرگ بیش از هزار اتاق وجود دارد که می تواند هر گردشگری را حیرت زده کند. این مکان دیدنی در شهر دیترویت واقع شده است و اگر به این شهر سفر کنید بعید است که نام آن را نشنوید و از آن بازدید نکنید. این مکان زیبا آنقدر بزرگ است که در بخش هایی از آن راه های مخفی وجود دارد. اگر قصد سفر به ایالت میشیگان را دارید ساختمان ماسونیک تمپل یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر می باشد.

بناهای میشیگان

مزرعه چری پوینت:

این مزرعه دارای قدمت بسیار زیادی می باشد و یکی از زیباترین مکان های دیدنی در ایالت میشیگان است. قدمت برخی از باغستان های مزرعه چری پوینت به سال ۱۸۷۱ باز می گردد و در آن زمان کاشته شده اند. در این مزرعه بزرگ تاریخی علاوه بر باغ های زیاد بازارچه نیز وجود دارد که در آن مغازه هایی از جمله میوه‌فروشی، نانوایی، فروشگاه سوغاتی و … وجود دارد که گردشگران می توانند در آن به خرید نیز بپردازند. بهترین زمان سفر به این مزرعه بزرگ ماه‌های آپریل تا اکتبر است که می تواند شما را شگفت زده نماید. در این مزرعه باغ بزرگ اسطوخدوس وجود دارد که به آن باغ گیاهان دارویی چری پوینت گفته می شود و بازدید از آن همه روزه برای عموم آزاد می باشد. اگر قصد سفر به این ایالت را دارید مزرعه چری پوینت در شلبی یکی از بهترین مکان های دیدنی است که در طول سفر خود خواهید دید و از زیبایی های طبیعت حیرت زده خواهید شد.

دیدنی های ایالت میشیگان

این ایالت یکی از مکان های دیدنی آمریکا محسوب می شود و با توجه به اینکه یکی از ایالت های مستقل محسوب می شود هنوز دارای جاذبه های مهمی است که از جاذبه های آمریکا به شمار می آید و گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا جذب می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *