دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی جاذبه ها و دیدنی های باستانی شیان چین

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

آشنایی با دیدنی های شیان در این بخش می تواند شما را با یکی دیگر از شهرهای مهم و توریستی در چین آشنا کند این شهر از جذابیت های تاریخی زیادی برخوردار است و یکی از قدیمی ترین شهرهایی به شمار می آید که در این کشور واقع شده است هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای سفر به این شهر راهی چین می شوند تا از نزدیک مهم ترین بناهای تاریخی آن را مشاهده کنند.

شیان پایتخت امپراطوری های باستانی چینی بوده است این شهر در میان شهرهای چینی دارای قدمتی طولانی است این شهر قدمت سه هزار ساله در میان شهرهای چینی دارد و از این حیث می تواند یکی از شهرهای باستانی و تاریخی با اهمیت در این کشور باشد جذابیت  های تاریخی که در این شهر وجود دارند هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کنند و می تواند برای شما نیز جذابیت داشته باشد. این شهر دارای جذابیت های فرهنگی بی شماری است و هر یک از جاذبه های آن داری اهمیت زیادی هستند این شهر از شهرهای قدیمی در این کشور است و نقش مهمی را در راه های ارتباطی ابریشم داشته است این شهر دارای جاذبه های توریستی زیادی است و با وجود امکانات تفریحی که در آن وجود دارند موزد توجه علاقه مندان قرار می گیرد شاید از مهم ترین تفریحات در این منطقه دوچرخه سواری کردن در کنار سواحل زیبای این شهر باشد که برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. تماشای چشم اندازهای طبیعی و بی نظیر در این شهر از جمله دیگر زیبایی های شیان محسوب می شود این شهر در گوشه و کنار خود دارای جذابیت های طبیعی است همچنین در سال های اخیر نیز نمایشگاه های مختلفی در این شهر برگزار می شوند که امکان تفریح و گشت و گزار را به گردشگران می دهد. شما علاقه مندان و گردشگران در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های توریستی بیشتری از این شهر آشنا شوید.

دیدنی های شهر باستانی شیان چین:

شاید شهر شیان در میان شهرهای چین از قدمت تاریخی بیشتری برخوردار باشد این شهر به دلیل وجود اسلام فرهنگی نزدیک به فرهنگ ایران دارد و شاید یکی از جاذبه های فرهنگی آن نیز مسجد شهر باشد که برای گردشگران ایرانی جذاب است و از سوی دیگر وجود معماری های ارزشمند آن مورد توجه است. این شهر در دوران تاریخی مختلفی از جذابیت های بی شماری برخوردار است و گشت و گزار در مناطق مختلفی از آن می تواند اطلاعات گردشگری مهمی از آن را در اختیار گردشگران قرار دهد این شهر در فصل های مختلفی از سال جذابیت های طبیعی دارد و در کنار جاذبه های تاریخی خود چشم اندازهای طبیعی متعددی نیز دارد.

شاین را بشناسید

خیلی از فصل بهار را برای سفر به این شهر انتخاب می کنند زیرا در این فصل چشم اندازهای طبیعی بسیار زیادی وجود دارد برای گردشگران این امکان وجود دارد تا در بهترین هتل ها اقامت داشته باشند این شهر دارای بهترین هتل ها است که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را برای گردشگران ارائه می دهند. بسیاری از رستوران های لاکچری با کیفیت های غذایی مناسبی که دارند محل مناسبی برای گردشگران این شهر هستند و با منوی جذابی که از غذاها ارائه می دهند می توانند مورد توجه باشند. همانطور که اشاره شد این شهر دارای جاذبه های تاریخی همچون مسجد است این جاذبه به دلیل معماری خود برای گردشگران جذابیت دارد.

دیدنی های مهم شاین

از جشنواره های شیان بازدید کنید:

یکی از مهم ترین جذابیت های فرهنگی در شهر شیان که می تواند از دیدنی های فرهگی این شهر نیز به شمار آید وجود جشنوراه های فرهنگی مختلفی است که در زمینه های موسیقی و غذاهای ملی برگزار می شوند و هر ساله در فصل های مختلفی از سال بازدیدکنندگان بی شماری دارند این جشنوراه ها مهم ترین رویدادهای فرهنگی را در خود جای داده اند. از معروف ترین این جشنواره ها جشن سال نو چینی است این جشن در ماه ژانویه برگزار می شود و حجم زیادی از بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است جشنواره فانوس، جشنواره قایق های اژدها، روز کینک مینگ و … از عمده ترین جشنواره هایی هستند که علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص می دهند.

جاذبه های شاین

  •  آرون گروپس

دیدنی های این شهر:

همانطور که پیش از این اشاره شد جاذبه های گردشگری در شهر شاین ارزش تاریخی بالایی دارند از مهم ترین جاذبه های تاریخی در شهر شیان می توان به برج ناقوس اشاره نمود این برج در یکی از خیابان های اصلی واقع شده است و یکی از برج های هنری پر جاذبه به شمار می آید که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. از دیگر جاذبه های توریستی در این شهر می توان به مراکز خرید مهم آن اشاره نمود این مراکز خرید جذابیت های بسیار زیادی دارند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مرکز خرید قرن گینوا اشاره نمود این مرکز خرید درای فروشگاه های برند است و طرفداران زیادی نیز دارد.

این شهر دارای مراکز تفریحی نیز می باشد این مراکز با ارائه امکانات توریستی و گردشگری مختلف این امکان را به گردشگران می دهند تا سفری دلنشین و خاطره انگیز را از این مناطق داشته باشند از مهم ترین این مراکز تفریحی می توان به پارک ملی میراث ملی، پارک حیات وحش کین لینگ، کوه هوا شان، چشمه های آب گرم، پارک های اقیانوسی و نمایش های فرهنگی اشاره نمود هر یک از این مراکز تفریحی به روزترین امکانات تفریحی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شهر شاین

سفر به شهر شیان و بازدید از مهم ترین دیدنی های این شهر می تواند شما را با یکی از مکان های دیدنی چین آشنا کند و در سفر خود به این شهر می توانید از نزدیک جذابیت های فرهنگی و تاریخی زیادی را مشاهده کنید که هر یک از جذابیت های خاص خود برخوردار هستند. اطلاعات تاریخی و فرهنگی درباره این شهر بسیار جامع هستند و وجود چنین اطلاعاتی مورد توجه همگان است این شهر به دلیل اینکه یکی از قدیمی ترین شهرهای این امپراطوری بوده است از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *