دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی با لاک ناخن و ایده هایی برای تزیین وسایل با لاک

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با روش ساخت کاردستی با لاک ناخن آشنا خواهید شد ، همچنین مدل هایی از ساخت وسایل تزیینی به کمک لاک های رنگی و زیبا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

لاک ناخن از جمله وسایلی است که می توانید به کمک آن وسایل تزیینی زیبا و خلاقانه ای را بسازید همچنین برای تزیین و رنگ کردن برخی از وسایل می توانید از ترکیب رنگ های مختلف لاک با یکدیگر استفاده نمایید و آثار هنری زیبا و جذابی را خلق نمایید. ساخت کاردستی با لاک ناخن نیازمند مهارت چندانی نیست و شما می توانید به کمک این وسیله ساده ، وسایل تزیینی شیک و متنوعی را بسازید.

آموزش ساخت کاردستی با لاک ناخن

ساختن کاردستی به کمک وسایل دور ریختنی و وسایل ارزان از انواع ایده های جالب است زیرا شما می توانید بدون صرف هزینه اضافی کاردستی هایی بی نظیر را در منزل بسازید. در ادامه با نحوه ساختن کاردستی با لاک آشنا خواهید شد که امیدواریم این وسایل تزیینی مورد توجه تان قرار بگیرند.

کاردستی با لاک ناخن

روش ساختن کاردستی به کمک لاک

وسایل مورد نیاز 

  • شیشه خالی لاک
  • استون
  • اسپری رنگ
  • لوازم تزیینی نظیر نخ کنف و دکمه
  • گل های کوچک مصنوعی و طبیعی

روش ساخت کاردستی 

برای ساختن کاردستی گلدان به کمک شیشه خالی لاک ابتدا درون شیشه را به کمک استون به خوبی بشویید و برچسب روی شیشه را بکنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سطح شیشه لاک را رنگ بزنید و به مدت ۲۴ ساعت صبر نمایید تا رنگ به صورت کامل خشک گردد. بعد از مدت زمان ذکر شده قسمت بالای شیشه را به کمک نخ کنفی و دکمه تزیین نمایید و درون گلدان ، گل های طبیعی و مصنوعی را قرار دهید.

ساختن گلدان با شیشه لاک

مدل های کاردستی و تزیین وسایل به کمک لاک ناخن

برای ساختن کاردستی به کمک لاک ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد همچنین شما می توانید به کمک لاک طرح هایی زیبا و خاص را روی وسایل مختلف نظیر قاب گوشی و سیم هنذفری و تخم مرغ های سفالی و … ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که می توانید به کمک شیشه خالی لاک نیز کاردستی های کوچک و زیبایی نظیر گلدان و بطری و … بسازید که برای ساخت هر یک از این وسایل باید خلاقیت زیادی به خرج دهید تا از نتیجه کار راضی باشید.

برای تزیین گلدان ها و لیوان های ساده نیز می توانید از ترکیب رنگ های مختلف لاک استفاده نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید ظروف هفت سین را از بین طرح های سفالی یا سرامیکی انتخاب نمایید و به کمک لاک به تزیین آن ها بپردازید.

تزیین قاب گوشی با لاک ناخن تزیین وسایل به کمک لاک ناخن تزیین فریم عینک با لاک ناخن تزیین کلید با لاک تزیین جام با لاک ناخن تزیین زنجیر با لاک تزیین گلدان با لاک ناخن ساخت کاردستی با لاک ناخن تزیین صدف با لاک ناخن ساخت گل مو با لاک ناخن تزیین قاب گوشی با لاک

ایده دیگری که به کمک لاک می توانید اجراء نمایید طراحی و تزیین گلدان و لیوان های ساده است همچنین شما می توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت این وسایل ساده را به زیبایی تزیین نمایید و نمایی چشم نواز را به آن ها ببخشید.

اگر تمایل دارید اجزای سفره هفت سین را خودتان در منزل بسازید یا تزیین نمایید می توانید به کمک لاک طرح هایی خاص و جذاب را روی تخم مرغ هفت سین و تنگ ماهی ایجاد نمایید همچنین برای تزیین ظروف هفت سین نیز می توانید از ترکیب رنگ های مختلف لاک استفاده نمایید که در این صورت بهتر جنس ظروف را از بین جنس های سرامیکی و شیشه ای و سفالی و … انتخاب نمایید.

ساختن کاردستی با لاک تزیین تخم مرغ به کمک لاک تزیین کلید با لاک تزیین فنجان با لاک تزیین تخم مرغ به کمک لاک ساخت گل مو با لاک تزیین وسایل با لاک ناخن

در این مطلب با نحوه ساختن کاردستی به کمک لاک و ایده های خلاقانه برای تزیین وسایل به کمک لاک آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید وسایل تزیینی خاص و بی نظیری را در منزل بسازید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *