دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ساناز سماواتی و عکس های متفاوتش با ژست های خاص

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی ساناز سماواتی بازیگر محبوب و موفق سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر شخصی و خانوادگی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

ساناز سماواتی هنرپیشه محبوب و مطرح سینما و تلویزیون کشورمان می باشد. این هنرمند با استعداد فعالیت حرففه ای خود را از سال ۱۳۷۳ در سن ۲۳ سالگی با فیلم سینمایی « حامی» با کارگردانی و نویسندگی قدرت الله صلح میرزایی آغاز نمود. از آثار شاخص و ارزشمند این بازیگر می توان به سریال «وارش»، «بوم و بانو»، «محکومین»، «متهم»، «کلید ازدواج» و …. اشاره نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی ساناز سماواتی همراه با کارنامه هنری و تصاویر خانوادگی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی ساناز سماواتی

ساناز سماواتی هنرپیشه محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۵۰ که هم اکنون وی ۴۹ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد در سال ۱۳۷۵ می باشد.

بیوگرافی ساناز سماواتی + عکس

این بازیگر ایرانی فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۷۱ در سن ۲۱ سالگی با حضور در نخستین کلاس های بازیگری حمید سمندریان آغاز نمود. او در این کلاس ها با آقای علی صالحی و علی مسعودی هم کلاس بودند که هر سه نفر آنها جزء ۷۲ نفر از ۲۰۰ هنرجوی ثبت نامی برای کلاس ها بودند.

زندگینامه جالب ساناز سماواتی

عکس جدید ساناز سماواتی

بیوگرافی ساناز سماواتی + عکس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس زیبا ساناز سماواتی و پسرش

زندگینامه جامع ساناز سماواتی

اواخر کلاس های بازیگری وی در سال ۱۳۷۳ در سن ۲۳ سالگی برای بازی در فیلم سینمایی « حامی» با کارگردانی و نویسندگی قدرت الله صلح میرزایی معرفی شد و اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون وحید شیخ زاده، امین حیایی، محمد بانکی و … حضور داشت.

زندگینامه خواندنی ساناز سماواتی

سپس وی بعد از بازی در فیلم حامی به دلیل استعداد و توانایی بالا، برای فیلم های هدف (۱۳۷۳)، زن امروز (۱۳۷۵)، (متهم)، کلید ازدواج و (۱۳۷۶)، اینجا کجاست (۱۳۹۶) و …. دعوت شد. ساناز سماواتی در سال ۱۳۷۴ نخستین فعالیت تلویزیونی خود را با سریال « لحظه های آشنا» شروع کرد و با سریال « مسافر» با کارگردانی سیروس مقدم و همچنین سریال « نود سبی» کاری از مهران مدیری در سال ۱۳۷۳ به شهرت بسیاری دست یافت.

زندگینامه کامل و خواندنی ساناز سماواتی

گالری شخصی و جالب ساناز سماواتی

زندگینامه ساناز سماواتی و همسرش

از آخرین بازی ایشان تا به امروز می توان به سریال پرطرفدار تاریخی «بوم و بانو» در نقش دلربا با کارگردانی سعید سلطانی اشاره کرد. او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مسعود رایگان، دیبا زاهدی، ساغر قناعت، بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، کاوه خدا شناس، علی میلانی و … همبازی بود.

زندگینامه کامل ساناز سماواتی

ساناز سماواتی بازیگر محبوب ایرانی

بیوگرافی ساناز سماواتی + تصاویر شخصی

در ادامه بیوگرافی ساناز سماواتی آمده است که آشپزی ایشان خیلی خوب است و در طی یک ساعت می تواند چند نوع غذا مانند آلبالو پلو، دلمه و آبگوشت درست کند، او همچنین در اوقات بیکاری ورزش می کند و به شنا و اسکی و بدنسازی علاقه زیادی دارد.

بیوگرافی ساناز سماواتی و همسرش

ازدواج و همسر ساناز سماواتی

ساناز سماواتی چندین سال است که با آقای هومن حسین نژاد کارگردان و تدوین گر کشورمان ازدواج کرده است که ثمره آن یک پسر به نام سام می باشد.

عکس جدید + شرح حال ساناز سماواتی

نحوه آشنایی به زبان خودش

شبکه جام جم برنامه‌ ای داشت به نام لحظه دیدار که درباره آداب و رسوم ایرانی و شیوه زندگی ایرانیان خارج از کشور بود که من به عنوان مهمان به این برنامه دعوت شده بودم همسرم مدیر تولید و هماهنگی برنامه بود و ما با هم آشنا شدیم و چون به لحاظ فکری به هم نزدیک بودیم سرانجام ازدواج کردیم.

شرح حال خواندنی ساناز سماواتی

عکس عاشقانه ساناز سماواتی و همسرش

بیوگرافی ساناز سماواتی + تصاویر شخصی و جدید

بیوگرافی ساناز سماواتی

علاقه زیاد به سفر

ساناز سماواتی بیشتر اوقات با خانواده سفر می رود و گفته است که اکثر مکان های دنیا را رفته ام.

تاریخچه زندگی ساناز سماواتی و همسرش

عکس اینستاگرامی ساناز سماواتی

تصاویر + بیوگرافی ساناز سماواتی

 اهل مطالعه

کتاب یار دیرین من است و من از زمانی که سواد خواندن الفبا رو هم نداشت کتاب می خواندم، عموی بزرگ من فتح الله همایونفر، نویسنده و شاعر بودند.

آشنایی با شرح حال ساناز سماواتی

ساناز سماواتی ، حدیث فولادوند و پسرش

بیوگرافی ساناز سماواتی بازیگر محبوب ایرانی

خوب است بدانید که خانم ساناز سماواتی علاوه بر سفیر دانشگاه علوم پزشکی، سفیر مبارزه و آگاهی در مورد بیماری هپاتیت، سفیر مکمل های ورزشی، سفیر حمایت از تولیدات ایرانی، سفیر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، سفیر پیشگیری از اعتیاد و سفیر موسسه بین المللی صلح هم می باشد

تاریخچه زندگی ساناز سماواتی

عکس تقدیر از ساناز سماواتی

شرح حال خواندنی و زیبا ساناز سماواتی

کارنامه هنری ساناز سماواتی

فیلم های سینمایی سماواتی 

حامی (۱۳۷۳)، هدف (۱۳۷۳)، زن امروز (۱۳۷۵)، متهم (۱۳۷۵)، کلید ازدواج (۱۳۷۶)، فراسوی شک (۱۳۷۷)، جوانی (۱۳۷۷)، منشی مخصوص من (۱۳۹۳)، اینجا کجاسیت (۱۳۹۶)

سریال های تلویزیونی ساناز سماواتی 

احظه های آشنا، داستان یک زندگی، روزهای پر ماجرا، همتاسه، ضیافت، شن های کف رودخانه، محاکمه، راز یک خزان، تولدی دیگر، پشت دریا ها، دو پنجره، مسافر، نور شب، دردسر های طلایی، زیر آسمان شهر، شبکه، نقطه چین، کمی اون ورتر، شبکه سه ونیم، طبقه دوم، پاتوق، امین و مینا، محکومین، هیچ کاره، خانه مادری، شش قهرمان و نصفی، زندگی شگفت انگیز است، محرمانه، وارش، بوم و بانو

 

سرگذشت زیبا ساناز سماواتی

بیوگرافی ساناز سماواتی + گالری

امیدواریم از خواندن بیوگرافی ساناز سماواتی بازیگر محبوب کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *