دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی عیسی آل کثیر و مسیر فوتبالی وی تا رسیدن به موفقیت

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی عیسی آل کثیر فوتبالیست معروف و دوست داشتنی ایرانی همراه با تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

عیسی آل کثیر بازیکن فوتبال معروف و با استعداد کشورمان می باشد. این ورزشکار موفق در حال حاضر در تیم پرسپولیس تهران در پست مهاجم بازی می کند و با شماره پیراهن ۱۰ برای این تیم تاکنون یک بار به میدان رفته و هنوز گلی به ثمر نرسانده است. وی ۱۸۳ سانتی متر قد دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی عیسی آل کثیر همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر بازیکن سرشناس و جوان فوتبال کشورمان متولد ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۸ که هم اکنون وی ۳۱ سال سن دارد و در شهر دزفول واقع در استان خوزستان چشم به جهان گشوده است. لازم به ذکر است که ایشان در زمان حضورش در باشگاه آلومینیوم هرمزگان به عنوان آقای گل رقابت های لیگ آزادگان ۱۳۹۴-۱۳۹۳ شد.

بیوگرافی عیسی آل کثیر + تصاویر جدید

عیسی آل کثیر از دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشت او فعالیت خود را به صورت حرفه ای با تیم استقلال اهواز آغاز نمود که پس از در تیم های دیگری چون پیکان، الیدر بندر کنگ، آلومینیوم هرمزگان، نفت تهران، پیکان، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس بازی کرده است.

بیوگرافی کامل و جالب عیسی آل کثیر

عکس و زندگینامه جالب عیسی آل کثیر

شرح حال خواندنی عیسی آل کثیر

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس عیسی آل کثیر در حال تمرین در زمین

بیوگرافی عیسی آل کثیر و همسرش

عیسی آل کثیر در سال ۸۹ برای نخستین بار فعالیت خود را با باشگاه فوتبال استقلال اهواز آغاز نمود و برای این تیم یک فصل به میدان رفت سپس در سال ۱۳۹۰-۱۳۹۱ لیگ، به باشگاه فوتبال پیکان ملحق شد و توانست ۱۲ بار در این بازی کند. عیسی در سن ۲۴ سالگی در سال ۹۲ به تیم الیدر بندر کنگ رفت و برای این تیم با ۱۹ مسابقه ۷ را به ثمر رساند.

زندگینامه کامل عیسی آل کثیر

عکس های شخصی عیسی آل کثیر

زندگینامه عیسی آل کثیر+ عکس

بنابراین آل کثیر در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ با تیم آلومینیوم هرمزگان برای یک فصل قرار داد بست، او برای این تیم ۱۹ بار به میدان رفته و ۱۱ گل زد سپس بعد از بازی در تیم آلومینیوم، وی از فصل ۲۰۱۵ با امضای قرارداد سه ساله به باشگاه نفت تهران پیوست. او در ۵۹ مسابقه در لیگ فوتبال ایران ده گل را به ثمر رساند همچنین او در این تیم در جام حذفی فوتبال ایران ۱۳۹۶-۱۳۹۵ به قهرمانی رسید. در تاریخ ۲۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۷ وی با قراردادی یک ساله به باشگاه فوتبال پیکان رفت و شاگرد مجید جلالی در باشگاه شد. در طول یک سال بازی او برای این تیم، توانست در ۲۵ بار حضور در میدان ۸ گل بزند.

بیوگرافی عیسی آل کثیر فوتبالیست ایرانی

ژست خاص عیسی آل کثیر

سرگذشت جالب عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر بعد از توافق با مدیر عامل تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر نوزدهم، شاگرد دراگان اسکوچیچ بود. بدانید که ایشان برای یک سال در این تیم به میدان رفته و در مجموعه ۲۶ بازی و ۱۲ گل در لیگ حاصل عملکرد او بود.

نگاهی به زندگینامه عیسی آل کثیر

عکس عیسی آل کثیر در حال آب پاشیدن روی صورتش

بیوگرافی عیسی آل کثیر + تصاویر

عکس محسن بنگر، عیسی آل کثیر و حامد آقایی

بیوگرافی عیسی آل کثیر کامل و خواندنی

در ادامه بیوگرافی عیسی آل کثیر آمده که وی در مورخه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۹، آل کثیر با امضا قرارداد دو ساله به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست. اولین بازی او برای این تیم در ۲۵ شهریور ۹۹ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه ای برابر التعاون بود که با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس همراه شد. آل کثیر با درخشش در جام باشگاه های آسیا، و زدن ۴ گل خیلی زود به محبوبیت رسید هر چند خوشحالی وی بعد از گلزنی در بازی با پاختاکور ازبکستان باعث شد وی دیدار نیمه نهایی برابر تیم النصر را از دست بدهد. جنجال های محرومیت غیر منصفانه باعث اتحاد تیمی و انگیزه بیشتر برای راه یابی پرسپولیس به فینال این رقابت ها شد.

سرگذشت جالب عیسی آل کثیر

عکس عیسی آل کثیر در کنار وحید امیری

زندگینامه خواندنی عیسی آل کثیر

ازدواج و همسر عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است.

شرح زندگی عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر در حال امضا قرارداد با تیم پرسپولیس

بیوگرافی عیسی آل کثیر + گالری جدید

گالری شخصی و جدید عیسی آل کثیر

تاریخچه زندگی عیسی آل کثیر

امیدواریم از خواندن بیوگرافی عیسی آل کثیر بازیکن فوتبال محبوب کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جذاب و دیدنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی با بیوگرافی سعید آقایی و بیوگرافی احسان پهلوان کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *