دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس پولکی زیبا و جدید مخصوص خانم های شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس پولکی مخصوص خانم های شیک پوش و مشکل پسند در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

لباس های پولکی زیبایی و جذابیت خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و استایلی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید. 

مدل لباس پولکی زنانه و دخترانه

لباس مجلسی پولکی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید انتخابی درست داشته باشید بهتر است طرح و رنگ لباس را با توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید.

لباس پولکی

طرح های پیراهن مجلسی پولکی

پیراهن های مجلسی پولکی هیچوقت از مد نمی افتند و همواره مورد توجه خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف قرار می گیرند.

این طرح لباس ها به صورت طرح های دوتکه و کوتاه و بلند و دکلته و … دوخته می شوند که انتخاب طرح لباس به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

لباس های پولکی کوتاه برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی خاص داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها ظاهری پوشیده و جذاب تر داشته باشید بهتر است پیراهن پولکی بلند برای پوشیدن انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای پیراهن پولکی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و برای دوخت این طرح لباس ها از رنگ های روشن و تیره استفاده می شود و اگر شما رنگ لباس را بدرستی انتخاب نمایید جذابیت ظاهری تان تکمیل می شود و علاوه بر این خوش استایل و شیک پوش تر به نظر می رسید.

  •  آرون گروپس

لباس زنانه پولکی لباس پولکی شیک مدل لباس پولکی قرمز لباس بلند مجلسی مدل لباس پولکی پوشیده مدل لباس پولکی دو رنگ لباس دخترانه پولکی لباس زنانه پولکی مدل لباس کوتاه پولکی لباس پولکی سبز لباس پولکی نقره ای پیراهن بلند پولکی پیراهن پولکی کوتاه

پیراهن های پولکی که دارای رنگی گرم و تیره هستند برای خانم ها با رنگ پوست روشن انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر رنگ پوست شما تیره می باشد بهتر است پیراهن های پولگی رنگ روشن را برای انتخاب نمایید تا بین رنگ پوست و رنگ پیراهن تان تضاد ایجاد شود.

ست کردن این طرح لباس ها با اکسسوری هایی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما طرح و رنگ اکسسوری هایتان را ساده تر انتخاب نمایید زیرا پیراهن های پولکی طرحی خاص و متفاوت دارند و علاوه بر این براق به نظر می رسند.

 

لباس دخترانه پولکی لباس زرشکی پولکی لباس بلند پولکی مدل لباس پولکی شیک لباس پولکی کوتاه لباس بلند پولکی لباس پولکی رنگ تیره مدل لباس پولکی زنانه لباس مجلسی بلند و شیک مدل لباس پولکی شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل لباس پولکی با طرح هایی متفاوت جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *