دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقاط گردشگری و دیدنی های استکهلم سوئد

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

استکهلم از شهرهای زیبا و پر جاذبه در کشور سوئد است این شهر به عنوان پایتخت رسمی این کشور شناخته می شود و با وجود دیدنی های بسیار زیبایی که دارد مورد توجه گردشگران است و هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. این شهر می تواند با وجود چشم اندازهای شگفت انگیز خود و جاذبه های متنوعی که دارد یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا باشد.

کشور سوئد به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که دارد در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و همانطور که می دانید به دلیل برخورداری از امکانات و شرایط اقتصادی مناسب در شمار کشورهای شاد دنیا است این کشور به دلیل برخورداری از چنین موقعیت مناسبی هر ساله توریستان و مهاجران بسیار زیادی را از نقاط مختلف دنیا به سوی خود جذب می کند. این کشور مدرن و پیشرفته دارای شهرهای مختلفی است و یکی از مهم ترین شهرهای آن نیز شهر زیبای استکهلم است شهری با وسعت زیاد و جمعیت فراوان که مرکز فعالیت های اقتصادی و سیاسی این کشور است از این رو هر ساله افراد زیادی برای فعالیت های تجاری خود و یا تفریح و گشت و گزار به این شهر سفر می کنند. این شهر امروزه یکی از مکان های گردشگری در سوئد به شمار می آید و دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است این منطقه از مناظری بسیار شگفت انگیز برخوردار است و دارای چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبایی می باشد. لذت سفر به این سفر در کنار خانواده و عزیزان هر فردی را برای سفر مشتاق می کند همچنین با وجود تورهای مسافرتی عالی که هر ساله وجود دارند این امکان برای گردشگران فراهم می شود تا سفری راحت و خاطره انگیز داشته باشند. آشنایی با جاذبه های توریستی و دیدنی های استکهلم در این بخش از آرگا می تواند اطلاعات گردشگری جامعی را درباره این منطقه از سوئد در اختیار شما عزیزان قرار دهد پس تا ادامه این بخش همراه ما باشید.

دیدنی های شهر زیبای استکهلم سوئد:

این شهر دارای جاذبه های بسیار زیادی است و همانطور که اشاره شد یکی از مکان های دیدنی سوئد به شمار می آید از مهم ترین جاذبه های گردشگری در این شهر می توان به بناهای تاریخی و موزه های فرهنگی آن اشاره نمود همچنین این شهر دارای چشم اندازهای طبیعی بسیار ویژه ای همچون پارک ملی می باشد که باید از نزدیک آن را مشاهده کنید.

 

موزه اسکانسن:

این موزه و باغ وحش قدیمی در استکهلم قدیمی ترین موزه روباز در جهان می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نمایند. این موزه یک مکان برای تمام خانواده می باشد که می توانند از حیوانات داخل این باغ وحش بازدید کنند و یک روز عالی را برای خود بسازند. اگر قصد سفر به کشور سوئد را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از موزه اسکانسن بازدید نمایید. در این موزه قدیمی  ۱۵۰ ساختمان گردآوری شده است که می توانید در آن نانوایی، کلیسای چوبی، خانه های اربابی و… را مشاهده نمایید. همچنین فرزندان خود را به باغ وحش آن ببرید تا از دیدن حیوانات موزه لذت ببرند.

استکهلم را بشناسید

موزه مدرن استکهلم:

این موزه یکی دیگر از دیدنی های استکهلم می باشد که در آن مهم ترین آثار هنری مدرن تا به امروز جمع آوری شده است و یکی از مهم ترین موزه های هنری در سطح جهان می باشد. در این موزه بازدیدکنندگان می توانند آثار هنرمندان مشهوری از جمله سالواردوردالی، پیکاسو، درکرت، ماتیس و … را تماشا نمایند و به شکوه آثار این افراد بزرگ پی ببرند.. این موزه توسط شخص اسپانیایی رافائل مونئو طراحی و ساخته شده است تا حرف های زیادی برای جهانیان داشته باشد. همچنین در این مکان دیدن در طول سال نمایشگاه‌های زیادی برای بازدیدکنندگان برگزار می شود که می توانند در زمان تعیین شده از این موزه بازدید نمایند.

دیدنی استکهلم

  •  آرون گروپس

پارک ملی استکهلم:

اگر می خواهید در طول سفر به یک مکان آرامش بخش در کشور سوئد بروید پارک ملی استکهلم یکی از بهترین مکان های دیدنی می باشد که تقریبا در همه جای شهر سرسبزی آن نمایان است. این پارک به طول ۱۰ کیلومتر می باشد که در دور این شهر پیچ و تاب خورده است. در این پارک ملی بخش های زیادی از جمله کتابخانه، موزه، هتل، خانه های تاریخی، اماکن ورزشی و … وجود دارد که مسافران می توانند از آن ها استفاده نمایند. این مکان آرامش بخش یک جاذبه ی مهم برای مردم این شهر به حساب می آید و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. همچنین در این پارک درختان بلوط سر به فلک کشیده وجود دارد که عمر آن ها بیش از صد سال می باشد و می تواند شما را حیرت زده کند.

طبیعت استکهام

کاخ سلطنتی:

این کاخ سلطنتی یکی از بزرگترین کاخ ها در اروپا می باشد که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده و بسیار با شکوه می باشد. این کاخ دارای بیش ۶۰۰ اتاق و تعداد زیادی موزه در خود است و محل اقامت پادشاه کشور سوئد می باشد. اگر می خواهید در سفر  خود یک روز عالی را سپری کنید پیشنهاد می کنیم حتما از این ساختمان عظیم که یکی دیگر از دیدنی های استکهلم می باشد بازدید نمایید. این کاخ قدیمی در اوایل قرن ۱۸ به سبک معماری باروک ساخته شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بازدیدکنندگان در این مکان می توانند شکوه و عظمت امپراتوری سوئد تماشا نمایند.

موزه استکهلم

یورگوردِن:

یکی از بهترین مکان های تفریحی در استکهلم که تابستان بهترین زمان تفریح در آن می باشد و بازدیدکنندگان می توانند در آن دوچرخه اجاره نمایند و به ماجراجویی در جنگل آن بپردازند. این مکان دیدنی همه ساله بیش از یک میلیون گردشگر را در خود جای می دهد و میزبان آن ها می باشد. هچنین در این مکان دیدنی کافه و رستوران های زیادی وجود دارد که گردشگران می تواند از غذاها و نوشیدنی موجود در آن ها لذت ببرند. اگر قصد سفر به کشور سوئد را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از یورگوردن استکهلم بازدید نمایید.

دیدنی های استکهلم

آشنایی با دیدنی های شهر استکهلم در این بخش اطلاعات گردشگری جامعی را درباره این منطقه از سوئد در اختیار شما قرار می دهد این شهر با وجود جاذبه های بسیار زیبای خود مورد توجه است و یکی از شهرهای تاریخی و مهم در این کشور است که مقصد گردشگری مهم دنیا است. برای آشنایی با سایر مکان های دیدنی سوئد کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *