دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پرفروش ترین مدل های شیرآلات کی دبلیو سی و خرید اینترنتی آن

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

شیرآلات کی دبلیو سی به عنوان بهترین و مدرن ترین شیرآلات ساختمانی در کشور ایران شناخته شده است.

این برند نام آشنا  که سابقه حضورش از سال ۱۳۸۰ تا به حال می باشد با هدف بهبود در شیوه مصرف آب اقدام به تولید شیرآلات با استاندارد های روز دنیا کده است.

شیر کی دبلیو سی تحت لیسانس کشور سوئیس بوده و با بالاترین کیفیت با دارا بودن کادری متخصص و ماشین الات مدرن روز در حال تولید می باشد.

در حال حاضر KWC در سبد کالایی خود دارای شیرآلات روکار شامل انواع شیرآشپزخانه،شیر آفتابه ، شیر دوش،شیر توکاسه و انواع شیرآلات توکار ، علم دوش حمام ، شیر پیسوال،و لوازم جانبی دیگر است.

آبکاری PVD با دقت و ظرافت بالا در رنگ بندی کروم،مشکی،سفید،طلایی،رزگلد و سایر رنگ های سفارشی حتی به درخواست مشتری از دیگر ویژگی های مهم این برند است.

شیرآلات کی دبیلیو سی

پر فروش ترین مدل های شیرآلات کی دبلیو سی به شرح زیر است.

شیر زئوس کی دبلیو سی

این مدل شیر کی دبلیو سی به دلیل طراحی فوق العاده جذابش مقام اول پر فروش ترین شیر کی دبلیو سی را به خودش اختصاص داده است.

کارتریج قدرتمند در کنار پرلاتور قوی این مدل باعث شده تا علاوه بر زیبایی کارایی  و عمر بیشتری نسبت به سایر برندها نیز داشته باشد.

شیر آوا  کی دبلیو سی

شیر آوا کی دبلیو سی نیز در مقام دوم پر فروش ترین شیرآلات ایرانی قرار دارد.طراحی خاص و در عین حال ساده این شیر باعث زیبایی و جلوه ی فوق العاده ای برای آن شده است.

قابل ذکر است که این مدل شیر در رنگ بندی های متفاوتی همچون مشکی،سفید،طلایی،رزگلد و رنگی قابل سفارش است.

شیر ریتا  کی دبلیو سی

سومین مدل شیری که قصد صحبت راجع به آن را داریم شیر ریتا است.تنه این شیر مشابه سایر شیرآلات اکونومیک بوده با این تفاوت که نقش طراح و ایده اش برای شکل قالب دخل و تصرف فراوانی بر آن داشته است.

ویژگی شیرآلات کی دبلیو سی

از مهمترین ویژگی شیر کی دبلیو سی کارتریج با کیفیت آن است که ساخت سدال اسپانیا که معروفترین سازنده کارتریج برای شیرآلات مطرحی همچون شیرآلات کلار،شودر و گروهه است.

یکی از دیگر نکات مهم شیر KWC آبکاری آن است که بیش از هر چیزه دیگری مشتریان را به خود جذب می کند.

کیفیت در این نوع آبکاری علاوه بر زیبایی باعث دوام آن در سال های متمادی شده و نسبت به هرگونه خوردگی،زنگ زدگی و لک مقاوم خواهد بود.

خرید اینترنتی شیرآلات کی دبلیو سی

کی دبلیو سی به دلیل اعتبار و برندینگ قدرتمندش باعث شده تا مشتریان زیادی خواهان خرید این شیر گردند.همین موضوع باعث شده تا فروشندگان زیادی نیز اقدام به خرید و فوش این شیر آلات بهداشتی کنند.

شرکت کی دبلیو سی نیز مانند سایر برندها دارای شبکه نمایندگی هایی در سطح کشور است تا مشتریان بتوانند با حذف واسطه و با بهترین قیمت و اصالت از کیفیت و گارانتی مطمئن اقدم به خرید این شیر کنند.

فروشگاه اصل جنس با سابقه بیش از ۵ سال دارا بودن نمایندگی رسمی KWC آماده فروش اینترنتی محصولات و ارسال رایگان آن به سراسر کشور به صورت کلی و جزئی بوده و گارانتی بهترین قیمت خرید و بازگشت کالا را در اختیار مشتریانش قرار داده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *