دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین،معروف ترین،جدیدترین و خوش قیمت ترین شیرآلات در ایران کدام اند؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

شیرآلات بهداشتی سال هاست که وظیفه اصلی خودش که همان شستشو و آبدهی است را از دست داده و ایجاد هارمونی و زیباسازی را جایگزین کرده است.

شیرآلات ساختمانی در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی از لحاظ رنگ بندی و آبکاری،کارکرد (روکار،توکار) تنوع در طراحی و سبک شده و باعث شده تا مصرف کنندگان برای خرید این کالا همواره با سخت گیری و گزینش بیشتری انتخاب را انجام دهند.

دسته بندی شیرآلات شامل انواع شیرآفتابه ( شیر توالت )، شیر دوش ( شیر حمام ) ، شیر دستشویی ( شیر روشویی ) ، شیر ظرفشویی (شیر آشپزخانه ) می باشد.

همچنین شیرآلات از لحاظ کارکرد به دو دسته شیرآلات توکار و شیرآلات روکار تقسیم می شود.

و البته باید در نظر داشت که شیرآلات دیگری همچون شیرحیاطی،شیر چشمی،شیر پیسوال،شیر ماشین لباسشویی و شیر ساید بای ساید تقسیم بندی می شود.

شیرآلات

ارزان ترین شیرآلات ایرانی کدام است؟

ارزان بودن نباید همیشه به عنوان بی کیفیت بودن کالا تلقی شود.و البته این هم تفکر غلطی است که از یک شیر ارزان قیمت انتظار یک شیر با کیفیت را داشته باشیم.

برندهایی که از لحاظ برندینگ از نام و اسم کمتری برخوردار بوده و تبلیغات کمتری را داشته و یا قطعات مورد استفاده آنها از کیفیت کمتری برخوردار است همیشه قیمت های متناسب تر دارند.

از ارزان ترین مارک شیرآلات  می توان به برندهای شیر آلات شایان،راسان،البرز روز اشاره کرد.

خوش قیمت ترین شیرآلات بهداشتی کدام است؟

شیرآلات قهرمان در واقع به عنوان بهترین و خوش قیمت ترین شیرآلات ایرانی در کشور شناسایی شده است.

این برند نام آشنا که بیش از ۵۰ سال سابقه تولید دارد توانسته با بهترین متریال و قطعات قیمتی متناسب رده خوش قیمت ترین شیرآلات ایرانی رابه دست آورد و همین موضوع است که این شیر را پر فروش ترین برند شیرآلات ایرانی نامیده است

برند بعدی شیرآلات که عنوان خوش قیمت ترین را به خود اختصاص داده شیرآلات راسان است.این شیر به دلیل تنوع بی نظیر ، قیمت مناسب آبکاری استاندارد و قطعات مصرفی قابل قبول توانسته این رده را به خود اختصاص دهد.

جدیدترین و معروف ترین شیرآلات بهداشتی کدام است؟

شیرآلات کی دبلیو سی بدون شک کلکسیونی از عناوین را در شیرآلات ایرانی به خود اختصاص داده است.

جدیدترین شیرآلات که در چند سال اخیر وارد این بازار شده است همین شیر KWC می باشد.

این شیر که تحت لیسانس سوئیس است با بالاترین کیفیت و متریال و ماشین آلات روز تولید و به بازار عرضه شده است.آبکاری pvd نیکل کروم مشکی،سفید،کروم،طلایی و رنگ های سفارشی ،گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب تنوع بی نظیر در مدل های جدید باعث شده تا این شیر به عنوان معروف ترین های این صنعت نیز بدل گردد.

نکته مهم

خرید شیرآلات بهداشتی از مکانی مشخص و مورد اعتماد شاید به مراتب از انتخاب برند سخت تر باشد.

باید در نظر داشته باشید که یک فروشنده قابلیت هر نوع عملکرد صحیح و غلطی را میتواند برای فروش محصول خود بوجود آورد

فروشگاه اپال نما با بیش از ۲۰ سال سابقه فروش تجهیزات ساختمانی خصوصا شیرآلات بهداشتی به عنوان یک فروشنده امن و مورد اعتماد برای شما می باشد.

این مجموعه با دارا بودن بیش از ۴ نمایندگی شامل نمایندگی شیرآلات کی دبلیو سی،نمایندگی شیرآلات قهرمان،نمایندگی شیرآلات شایان و نمایندگی شیرآلات کلار و … این اطمینان رابه مشتری می دهد که بهترین تجربه خرید را برایش به ارمغان آورد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *