دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بدون سرشانه برای خانم های خوش پوش و لاکچری پسند

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس بدون سرشانه مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

لباس بدون سرشانه از انواع لباس های زیبا و خاص برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید از این طرح لباس برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید. 

مدل لباس بدون سرشانه شیک و زیبا

لباس های مجلسی زنانه و دخترانه در انواع طرح های لباس مجلسی بدون سرشانه و لباس مجلسی آستین دار و لباس مجلسی دکلته و … موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

مدل لباس بدون سرشانه

طرح های لباس بدون سرشانه زنانه و دخترانه

لباس های بدون سرشانه از انواع پیراهن هایی هستند که قسمت یقه آن ها باز است همچنین این طرح لباس در قسمت سرشانه ها نیز باز می باشد و اگر شما تمایل دارید لباسی با تن پوش متفاوت داشته باشید بهتر است این لباس مجلسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس های بدون سرشانه در انواع مدل های طرح دار و ساده و کار شده موجود می باشند که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین این طرح لباس ها به صورت کوتاه و بلند دوخته می شوند.

پیراهن های بدون سرشانه در انوع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از بین این طرح ها ، لباس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لباس دخترانه بدون سرشانه لباس مجلسی شیک مدل لباس بدون سرشانه شیک لباس طرحدار بدون سرشانه لباس مجلسی قرمز پیراهن مجلسی قرمز و زیبا لباس مجلسی زنانه لباس مجلسی طرحدار لباس مجلسی زیبا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

این طرح لباس ها برای پوشیدن در مجالس و مهمانی های رسمی انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر شما دارای بالاتنه ای خوش فرم هستید بهتر است این طرح پیراهن های مجلسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید توجه داشته باشید که پیراهن مجلسی بدون سرشانه برای خانم هایی که دارای بالاتنه درشت هستند انتخابی مناسب به شمار نمی رود.

برای دوخت این پیراهن ها ار پارچه های مختلف نظیر ساتن و حریر و گیپور و … استفاده می شود همچنین این لباس های مجلسی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری بدون نقص داشته باشید بهتر است در انتخاب رنگ پیراهن مجلسی تان نیز حساسیت لازم را به خرج دهید.

در دوخت اغلب پیراهن های بدون سرشانه طرحدار و گلدار از ترکیب دو یا چند رنگ مختلف استفاده می شود که این مدل ها برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی خاص داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

با توجه به اینکه در هنگام پوشیدن این طرح لباس ها قسمت زیادی از بالاتنه باز می باشد از این رو بهتر است شما از جواهرات و اکسسوری هایی زیبایی استفاده نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

پیراهن مجلسی شیک لباس مجلسی مشکی لباس مجلسی بدون سرشانه لباس مجلسی طرحدار لباس مجلسی طرحدار لباس مجلسی مشکی لباس مجلسی کوتاه لباس مجلسی زیبا مدل لباس مجلسی بدون سرشانه پیراهن مجلسی زنانه لباس بدون سرشانه طرحدار

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لباس بدون سرشانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی زیبا و خاص را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *