دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پولوشرت زنانه با طراحی دوست داشتنی و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پولوشرت زنانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

پولوشرت در واقع نوعی تیشرت است که دارای یقه می باشد و به طور کلی می توان یکی از اصلی ترین تفاوت این طرح لباس با تیشرت را در یقه آن دانست همچنین یقه پولوشرت ها اغلب دارای دکمه می باشد.

مدل پولوشرت زنانه شیک و جدید

پولوشرت های زنانه مانند تیشرت زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

مدل پولوشرت زنانه

طرح های پولوشرت مخصوص خانم ها

برای دوخت پولوشرت از پارچه ها با جنس مختلف استفاده می شود و بهتر است شما با توجه به فصلی که در آن هستید جنس پارچه پولوشرت را انتخاب نمایید. پولوشرت ها با جنس پارچه نخی و نخ پنبه و پارچه هایی که از الیاف طبیعی تشکیل شده اند انتخابی مناسب برای روزهای گرم سال به شمار می روند همچنین این جنس پارچه ها از تعریق زیاد بدن و ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری می کنند.

یقه پولوشرت ها به صورت برگردان دوخته می شوند و علاوه بر این در قسمت یقه این طرح لباس از ۳ یا ۵ دکمه استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است دکمه های پولوشرت را ببندید زیرا باز گذاشتن دکمه ها باعث می شود تا استایل شما نامرتب به نظر برسد.

پولوشرت پولوشرت ساده زنانه مدل پولوشرت طرحدار و شیک پولوشرت سرمه ای پولوشرت ساده و زرد پولوشرت شیک پولوشرت شیک و خاص پولوشرت گلدار پولوشرت شیک مدل پولوشرت سفید پولوشرت قرمز پولوشرت زنانه پولوشرت آبی پولوشرت صورتی پولوشرت زنانه خاص

اگر تمایل دارید استایلی جذاب داشته باشید بهتر است این طرح لباس را با شلوار جین جذب یا شلوار کتان بپوشید همچنین می توانید در فصول سرد این طرح لباس را به همراه سویشرت زنانه بپوشید و بدن تان را گرم تر نگه دارید.

  •  آرون گروپس

از پولوشرت می توانید در محیط منزل استفاده نمایید همچنین برای حضور در سالن ها و باشگاه های ورزشی می توانید این طرح لباس را با شلوار و اکسسوری های مناسبی ست کنید.

پولوشرت ها در انواع طرح های تک رنگ و چند رنگ موجود می باشند که انتخاب رنگ این طرح لباس بهتر است با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری انجام شود.

پولوشرت ساده پولوشرت رنگ تیره پولوشرت طوسی پولوشرت طرحدار پولوشرت شیک پولوشرت طرحدار و زرد پولوشرت شیک زنانه مدل پولوشرت پولوشرت رنگ روشن پولوشرت پولوشرت دو رنگ طرح پولوشرت پولوشرت زرد پولوشرت زنانه مشکی پولوشرت طرحدار تیشرت طرح دار زنانه

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل پولوشرت زنانه جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدلی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *