دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین مدل های آفتابی سال ۲۰۲۰

  • فرهاد هاشمی
  • ۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

با شروع فصل تابستان نیاز به یک عینک آفتابی خوب به شدت احساس می شود. دراین مقاله قصد داریم به مدل هایی که در سال ۲۰۲۰ جز پرفروش ترین مدل های عینک آفتابی بوده بپردازیم و از برند ها و کالکشن ۲۰۲۰ آنها صحبت کنیم و زیبا ترین مدل های عینک آفتابی را به شما معرفی کنیم. بعد از خواندن این مقاله میتوانید برای تابستان امسال بهترین عینک آفتابی را برای خود داشته باشید.

انتخاب هر سبکی از عینک آفتابی ساده نیست و انتخاب یک عینک آفتابی هم  خیلی آسان نیست. برای خرید به نکات زیادی توجه کنید. اینکه عینکUV400  باشد، پلاریزه بودن یا نه، کیفیت فریم و عدسی، برند انتخابی، شکل صورت و انتخاب عینک مناسب و … همه این ها دغدغه هاییست که هنگام خرید عینک دارید. در با ما باشید تا با بهترین برندها، مناسب ترین عینک را انتخاب کنید.

مدل Wayfarer

عینک آفتابی 2020

همه ما مدل ویفیرر ری بن را بخوبی میشناسیم. مدلی که سالهاست جذابیت دارد. در سال ۲۰۲۰ هم ری بن در کالکشن جدید خود ویفیرر را قرار داده است. البته علاوه بر مدل  ویفیرر کلاسیک، با استفاده از رنگ های جذاب ویفیرر های جذاب تری را طراحی کرده که از حالت کلاسیک خارج شده. البته مدل های بلیز با شیشه یک تکه که بر گرفته از همین مدل ویفیرر هم هست در عینک های آفتابی جدید سال ۲۰۲۰ دیده میشود. همچنین عینک آفتابی ویفیرر فراری نیز از محبوب ترین عینک ها در سال ۲۰۲۰ و انتخاب فوق العاده تابستان می باشد. ویفرر برای صورت های گرد یکی از بهترین انتخاب هاست.برای آشنایی بیشتر با مدل ها عینک آفتابی ۲۰۲۰ به مقاله ۶ مدل پر فروش ری بن در سال ۲۰۲۰ مراجعه نمایید.

مدل عینک خلبانی

عینک آفتابی 2020

اگر دوست دارید ترند تابستان ۲۰۲۰ عینک آفتابی را بدانید بدون شک معروف ترین مدل عینک آفتابی ری بن را به شما معرفی می کنیم. مدل خلبانی، امسال نیز یکی از پر طرفدار ترین مدل های عینک آفتابی بوده است. به غیر از مدل RB3025 ری بن که سال هاست مورد استقبال بوده ، ری بن چند مدل عینک آفتابی خلبانی دیگر هم با طراحی جدید معرفی کرده است. عینک آفتابی RB3689  که با دسته های کمی ضخیم تر از مدل ۳۰۲۵ طراحی شده است و یا مدل فراری خلبانی ری بن. البته مدل المپین ریبن هم یک مدل خلبانی از این برند محسوب می شود که امسال ریبن در کالکشن جدید خود معرفی کرده است.جالبست عینک خلبانی ریبن نیز جز ۶ مدل پر فروش ری بن در سال ۲۰۲۰ نیز هست.

برندهای دیگری نیز مانند پلیس نیز چند نمونه از عینک خلبانی را در کالکشن جدید خود قرار داده اند که ظاهری بسیار مدرن دارد. برند مورل نیز از این قائله عقب نمانده و عینک خلبانی  را در مجموعه جدید قرار داده. برند مایکل کورس نیز مدل های خلبانی با شیشه رنگی زرد که جز محبوب ترین عینک های سال ۲۰۲۰ است را روانه بازار کرده است و بر روی صورت اکثر سلبریتی ها مشاهده می شود  البته ویژه ترین مدل خلبانی مایکل کورس همان مدل MK1026R است که لوگوی این برند بر روی عدسی های آن قابل مشاهده است  که شکل خاص عدسی باعث متفاوت بودن این مدل شده است.

برند مون بلان با یک مدل عینک آفتابی خاص خلبانی سال ۲۰۲۰ را سپری میکند. مدلی که فقط برای خاص پسندان است و ویژگی اصلی آن هک شدن ۸ قله معروف دنیا بر روی فریم این عینک است.

عینک مدل گربه ای

عینک آفتابی 2020

عینک های آفتابی مدل گربه ای جز ترند های سال ۲۰۲۰ امسال محسوب می شود. عینک های آفتابی گربه ای امسال باریک و کشیده هستند. عینک مدل گربه ای را مخصوص صورت گرد ساخته اند  و با توجه به فرم عینک ، باعث حالت دادن به چهره می شود. البته مدل های مربعی با گوشه های گربه ای هم امسال مد شده است. کشیده ترین گربه ای را می توانید در برند وگ مشاهده کنید. برند کوالی از مجموعه ماریوس مورل نیز امسال گربه ای های زیبایی را معرفی کرده که با استفاده از ترکیب رنگ جذابیت بیشتری ایجاد کرده است. همچنین در برند های آناهیکمن ، پلیس،پرسول و … نیز امسال مدل های گربه ای جذابی دیده میشود و در کنار همه این برندها خاص ترین عینک گربه ای را در برند تام فورد می توان مشاهده کرد که هرچقدر استایل خاص تری برای سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید این مدل از تام فورد بیشتر برازنده شماست. عینک آفتابی گربه ای مورد علاقه بسیاری از خانم هاست،پس امسال به راحتی از این مدل بر روی صورت استفاده کنید و لذت مد روز بودن را احساس کنید.

عینک های دو پل

عینک آفتابی 2020

سال ها بود خیلی از عینک های دو پل استقبال نمی شد. اما امسال تقریبا همه به دنبال عینک های آفتابی دو پل هستند و اگر به دنبال ترند تابستان ۲۰۲۰ هستید از عینک آفتابی دو پل غافل نشوید. اکثر برند ها نیز در کالکشن جدید خود عینک های آفتابی دو پل را جز طراحی های اصلی خود قرار داده اند. عینک دو پل گرد بسیار محبوب شده است. شاید دلیلش این باشد که همان پل دوم باعث می شود با اکثر فرم صورت ها بیاید و عینک را از بی زاویه بودن خارج کند. جالبست که این مدل از عینک ها در دهه ۶۰ خورشیدی خیلی مورد استفاده قرار می گرفته مخصوصا مدل های دو پل کائوچویی. برند پرسول که طراحی ویژه ای امسال روی این مدل انجام داده است و با مدلی به نام پروفسور که مربوط به فیلم سرقت پول است نیز به نوعی بازار را بدست گرفته است.

در برند های دیگری مانند پلیس ، اوگا و … نیز این مدل ها به چشم می خورد.

مدل های دو پل فلزی و یا ترکیب کائوچو فلز که بیشتر سبک مربعی دارند هم جز عینک های آفتابی دو پل محبوب امسال هستند. در برند هایی مانند پلیس و ربل فرانسه و اوگا و … مدل های دو پل زیادی طراحی شده است.

این مدل می تواند انتخاب جالبی برای تابستان ۲۰۲۰ باشد.

عینک آفتابی مستطیلی باریک

عینک آفتابی 2020

جالب ترین مدل عینک آفتابی که می توانیم برای سال ۲۰۲۰ معرفی کنیم مدل عینک آفتابی مستطیلی باریک است. این مدل از عینک آفتابی یکی دیگر از مدل های ترند ۲۰۲۰ عینک آفتابی به شمار می رود.

عینک آفتابی مستطیلی با شکل خاصی که دارد بر روی صورت بسیار جلب توجه می کند. و از آن مدل عینک های آفتابیست که اگر مورد استفاده قرار بگیرد توجه دیگران را برای شیکی و خاص بودن جلب می کند. عینک آفتابی مستطیلی برای صورت گرد و بیضی که چهره زاویه دار نیستند بسیار مناسب است. دو مدل خاص از عینک های باریک آفتابی را در برند وگ و پلیس می توانید مشاهده فرمایید. مدل وگ با کد مدل VO4106S با فریم طلایی و عدسی قهوه ای روشن یکی از محبوب ترین مدل عینک آفتابی مستطیلی بوده است. در برند پلیس نیز مدل SPLA23 می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای عینک آفتابی باریک باشد. جالبست که در طراحی این مدل هم از دو پل استفاده کرده اند و از سری عینک های کالکشن لوییس همیلتون پلیس می باشد. مطمئنا یک عینک مستطیلی باریک دو پل به روز مدل عینک آفتابی است که می توانید برای خود خریداری نمایید.

در هر صورت اگر دنبال مدلی خاصی از عینک آفتابی برای استایل خود در سال ۲۰۲۰ هستید عینک های باریک مستطیلی می تواند بهترین انتخاب باشد.

در آخر اینکه یکی از برنامه هایی که به شما کمک می کند تا انتخاب خوبی با توجه به خصوصیات ظاهری و شخصیتی خود داشته باشید برنامه تخصصی عینک به نام عینکولوژی که فصل یک آن با هفت قسمت که با دنبال کردن این برنامه انتخاب عینک آفتابی بسیار آسان می شود.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *