دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نحوه درست کردن رنگ مو با بابونه برای ایجاد دو رنگ موی متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب ترفندهایی برای رنگ مو با بابونه مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

بابونه از انواع رنگ موهای طبیعی برای روشن و رنگ کردن موها به شمار می رود و شما می توانید از بابونه به تنهایی برای رنگ زدن موهای خود استفاده نمایید همچنین می توانید بابونه را با لیمو و روغن بادام و … ترکیب نمایید و به کمک این مخلوط رنگ مو طبیعی ، موهایتان را رنگ بزنید و جذاب تر به نظر برسید.

انواع رنگ مو با بابونه

اگر شما تمایل دارید موهایتان را رنگ بزنید و به آن ها آسیبی وارد نشود بهتر است از رنگ موهای طبیعی و گیاهی استفاده نمایید. در ادامه به معرفی انواع رنگ موی طبیعی با بابونه خواهیم پرداخت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ موی طبیعی با بابونه

رنگ موی طبیعی بابونه

اگر شما تمایل دارید از بابونه برای رنگ کردن و روشن کردن مو های خود استفاده نمایید بهتر است ابتدا آن را روی تکه کوچکی از موهایتان امتحان کنید و اگر رنگ موی بدست آمده مورد توجه تان قرار گرفت از آن برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید.

رنگ زدن مو به کمک بابونه

۱. رنگ کردن موی سر به کمک بابونه و لیمو ترش 

لیمو باعث افزایش اثر بابونه می شود از این رو بهتر است آن را با بابونه ترکیب نمایید و برای رنگ کردن موهای خود از این ترکیب استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

درون قابلمه ای مناسب دو فنجان آب بریزید سپس قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید و اجازه دهید تا آب به دمای جوش برسد. مقداری زیادی بابونه به آب بیفزایید و اجازه دهید تا بابونه غلیظ شود و بعد از خنک شدن چای بابونه نصف آب یک عدد لیمو را به آن بیفزایید سپس محلول را روی موهای خود اسپری نمایید و زیر نور خورشید بنشینید تا موهایتان روشن شود سپس موهای خود را بعد از چند ساعت بشویید.

آموزش رنگ کردن مو به کمک بابونه

توجه داشته باشید که این رنگ موی گیاهی باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود و علاوه بر این موها براق و روشن تر به نظر می رسند و بهتر است شما از این روش دو بار در هفته استفاده کنید.

رنگ زدن مو به کمک بابونه

۲. رنگ کردن مو به کمک بابونه و روغن بادام و لیمو 

مقداری بابونه را دم کنید سپس بابونه را درون صافی بریزید و یک قاشق چایخوری روغن بادام یا روغن نارگیل و نصف لیمو ترش را به بابونه بیفزایید سپس موها را به دمکرده بابونه آغشته نمایید و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه مکث موهایتان را بشویید.

رنگ موی طبیعی با بابونه

در این مطلب به معرفی انواع روش ها برای رنگ کردن موها به کمک بابونه پرداختیم که امیدواریم به کمک این ترفندهای آسان و طبیعی بتوانید تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *