دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

آشپزخانه قلب خانه ، این جمله ایی است که تا به حال زیاد با آن برخورد داشته اید . درواقع این جمله بسیار درست است و از آن جایی که ما برای زندگی به غذا خوردن احتیاج داریم و این غذا معمولا در آشپزخانه آماده می شود ، می توان گفت که واقعا آشپزخانه قلب خانه است و در آن هیچ شکی نیست .

امروزه روز ، فر های توکار ، بیشتر از همیشه در قلب خانه ، یعنی آشپزخانه ها به چشم میخورند و تبدیل به یکی از محبوب ترین و مورد نیاز ترین ، وسایل در زندگی مردم به شمار میروند . از این رو بهتر است که کمی درباره آن ها اطلاعات داشته باشیم و بتونیم درک کنیم که دلیل این محبوبیت ، علاوه بر زیبایی و نمای مدرنی که فر های توکار به آشپزخانه ما اضافه می کنند ، چه مزایای دیگری برای ما دارند و چرا تا این اندازه ، به آشپزخانه ها نفوذ کرده اند و از ضروری ترین وسایل به شمار میورند .

انواع فر توکار ایرانی

فر تو کار

 

فر توکار استیل البرز

 

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فر تو کار

 

 

فر توکار بیمکث

فر تو کار

 

فر توکار آلتون

فر تو کار

 

فر توکار تاکنو گلد

 

مزایای استفاده از فر

حال نوبت آن می رسد تا بررسی کنیم که استفاده از فر توکار چه مزایایی برای ما دارد :

اولین و مهم ترین نکته در استفاده از فر توکار ، پخت سالم تر غذا نسبت به پخت آن با اسفاده از ماهی تابه ها و شعله مستقیم آتش میباشد . در واقع زمانی که غذایی را با استفاده از فر میپزیم ، بسیار سالم تر خواهد بود ، چون یا از روغن استفاده نمیشود و یا به نسبت خیلی کمتر استفاده میشود ، تمام قسمت های غذا به صورت کامل و مساوی پخته میشود و به صورت یکنواخت در مجاورت حرارت قرار میگیرد ، از طرفی هم این حرارت به صورت مستقیم نبوده و با استفاده از فن ایی که داخل فر تعبیه شده است ، حرارت المنت های داخل فر را به گردش در می آورد و به بهترین و کامل ترین شکل ممکن ، غذای شما را آماده میکند .

 

از مزایای دیگر فر های توکار میتوان به هوشمند و تا حدودی اتوماتیک بودن آن ها اشاره کرد :

فر های توکاری در حال حاضر در بازار وجود دارن ، هم ایرانی و هم خارجی ، دارای عملکرد و دستور پخت های از پیش آماده ایی هستند که کار با این دستگاه ها را بسیار آسان کرده و دیگر شما مجبور نیستید مثل فر های قدیمی ، میزان حرارت ، مدت زمان پخت و…. خودتان تنظیم کنید و میتوانید از عملکرد ها و دستورات پخت اتوماتیک آن ها برای پخت انواع غذا ها مانند : لازانیا ، کیک ، مرغ ، کباب ، سیب زمینی سبزیجات ، استیک و حتی برنج استفاده کنید و این راحتی واقعا ارزشمند است ، آن هم در این زمان که معمولا همه افراد خانواده شاغل هستند و زمان کمتری برای پخت غذا های خوشمزه در اختیار دارند .

پس میتوان این امکان را هم از مزیت های فر ها به حساب آورد که میتواند باعث شکل گیری دوره همی های خانوادگی هم بشود . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید فر توکار برقی ، فر توکار برق و گاز و فر توکار گازی بر روی لینک کلیک کنید .

 

فر توکار و زیبایی آشپزخانه

فر تو کار

 

فر توکار در طراحی مدرن

فر تو کار

 

فر توکار در طراحی کابینت چوب مدرن

فر تو کار

 

فر توکار در طراحی کلاسیک ممبران

فر تو کار

 

فر توکار در طراحی کابینت چوب کلاسیک

 

همانطور که پیش تر هم گفتیم ، فر های توکار علاوه بر مزایایی که برای سلامتی ما و سلامت غذایی که میخوریم دارد ، به زیباتر شدن هر چه بیشتر آشپزخانه هم کمک میکند و از طرفی میشود گفت که رنگ و روی تازه ایی به آشپزخانه میبخشد فرقی ندارد که طرح آشپزخانه شما مدرن ، کلاسیک ، چوب یا mdf باشد ، فر توکار در هر طراحی ایی زیبایی خاصی دارد و مانند الماس در آشپزخانه شما خواهد درخشید .

 

این دستگاه ها از نظر تنوع شکل ظاهری و کارکرد ، بسیار زیاد هستند ، آن قدر که هنگام انتخاب آن ها با مشکل مواجه خواهید شد اما خوبی این متنوع بودن آن ها این است که برای هر سلیقه و هر آشپزخانه ایی ، مدل منحصر به فردی وجود دارد که با دیدن آن احساس میکنید که انگار این فر را فقط برای آشپزخانه شما ساخته اند و این تنوع زیاد در کل موضوعی مثبتی به شمار می آید . شما میتوانید بهترین اجاق گاز صفحه ای و توکار را متناسب با فر توکار خود انتخاب کنید .

فر ایرانی یا خارجی ؟

فر تو کار

 

فر توکار خارجی

فر تو کار

 

فر توکار بوش آلمان

فر تو کار

 

فر توکار بوش آلمان

فر تو کار

 

 

فر توکار آریستون ایتالیایی

در جواب سوال : فر ایرانی بخریم یا خارجی ؟ باید بگوییم که : امروزه با رشد صنعت در کشور خودمان و وجود برند های قدرتمند و کارخانه جات تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه بزرگ در ایران ، نیاز مصرف کننده به محصولات خارجی را خیلی خیلی کم تر کرده و نسبت به قبل مردم علاقه بیشتری به خرید و استفاده از محصولات با کیفیت ایرانی نشان داده اند .

فر های توکار ایرانی هم از کیفیت خوبی برخورداند و هم قیمت خیلی مناسب تری به نسبت انواع خارجی آن دارند و از همه مهمتر خدمات پس از فروش است ، بله خدمات پس از فروش از مهمترین مسایلی است که در هنگام خرید وسایل برقی باید به آن ها توجه کنیم و مد نظر قرار دهیم اگر محصولی که خریداری کرده اید ، از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار نباشد ، در صورت بروز مشکل در آن وسیله و یا خراب شدن یک قطعه از آن ، علاوه بر این که باید ماه ها برای تعمیر آن ها صبر کنید ، هزینه های خیلی بالاتری نسبت به مدل های مشابه ایرانی خواهند داشت .

البته درست است که هنوز محصولات داخلی راه طولانی تا رسیدن به فر های خارجی از نظر کیفیت و کارایی دارند اما تفاوت قیمت این دو که همیشه مبلغی در حدود ده میلیون تومان است ، باعث نادیده گرفتن بعضی از کاستی های فر های تولید داخل شده است و خدمات پس از فروش مطلوبی که برای محصولات ایرانی ارایه میشود هم باعث دل گرمی مصرف کنندگان میباشد . از این رو فروش فر های تولید داخلی بسیار بیشتر است از مدل های مشابه خارجی آن ها و هر روز شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کیفیت محصولات ایرانی هستیم به امید روزی که این محصولات دیگر رقیبی در بازار نداشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره انواع فر ، میتوانید به سایت سیلور یراق مراجعه کنید و مقالات و راهنما های خرید فر توکار را مطالعه کنید .

همچنین میتوانید هود ، سینک ، گاز و فر مورد نظر خود را به همراه هزاران محصول دیگر با کلیک بر روی  ( خرید  سینک هود گاز و فر ) خریداری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *