دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین انبه و تزئینات دسرها و نوشیدنی های خوشمزه با انبه

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب روش هایی برای تزیین انبه و دسر انبه به کمک ایده های خلاقانه و کاربردی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تزییناتی جالب را برای این نوع میوه خوشمزه داشته باشید.

انبه از انواع میوه های خوشمزه و خوش طعم می باشد که دارای خواص زیادی است و شما می توانید به کمک ایده های خلاقانه به تزیینات این میوه خوشمزه و دسرهایی که توسط آن تهیه می شود بپردازید و ذوق و هنر خود را به نمایش بگذارید.

تزیین انبه به کمک روش های خلاقانه

برای تزیینات انبه و دسر انبه ایده های زیادی وجود دارد و بهتر است شما با توجه به میزان مهارت خود از بین آن ها ایده ای جالب را انتخاب کنید. در مطالب قبلی تزیینات هندوانه و تزیینات هویج و تزیینات دسر با میوه را مشاهده کردید در ادامه با انواع دیزاین های جالب برای میوه انبه در خدمت شما خواهیم بود.

تزیین انبه

مدل تزیینات میوه انبه

ابتدا میوه انبه را به خوبی بشویید سپس آن را خشک کنید و در صورت تمایل پوست انبه را بگیرید سپس میوه انبه را در اشکال مختلف و مورد نظر خود برش بزنید. توجه داشته باشید که برش های انبه را می توانید به شکل ماهی و گل و … درون بشقابی مناسب برای سرو بچینید همچنین می توانید برش های این میوه خوشمزه را به صورت ساده درون بشقاب قرار دهید.

برای دیزاین انبه می توانید از روش حکاکی استفاده نمایید که بدست آوردن مهارت لازم در این مدل دیزاین نیازمند مهارت و تمرین کافی است.

تزیین انبه به صورت حکاکی تزیین خلاقانه میوه انبه مدل تزیینات ساده انبه تزیین جالب انبه تزیین ساده انبه تزیین انبه به شکل گل تزیین خاص انبه دیزاین انبه به صورت ماهی تزیینات جالب انبه

تزیینات دسر انبه و نوشیدنی انبه

به کمک میوه انبه می توانید دسرها و نوشیدنی های مختلف نظیر دسر انبه و پاناکوتا انبه و اسموتی انبه و کیک انبه و … را تهیه کنید که بهتر است بعد از تهیه این نوع دسرها به کمک روش های جالب به دیزاین آن ها بپردازید.

  •  آرون گروپس

برای تزیینات دسرهایی که به کمک میوه انبه تهیه می شود روش های زیادی وجود دارد و اگر شما ژله انبه یا کیک انبه را تهیه کرده اید می توانید میوه انبه را در انواع اشکال های جالب و خاص برش بزنید سپس برش های انبه را روی سطح دسر قرار دهید همچنین می توانید دسر انبه را به صورت قالبی تهیه کنید سپس روی سطح دسر را به کمک شکلات رنگی و خامه و … دیزاین کنید.

اسموتی انبه و پاناکوتا انبه نیز از انواع دسرهایی هستند که به کمک میوه انبه تهیه می شوند و شما می توانید این نوع دسرها را درون لیوان بریزید سپس به تزیینات هر یک از لیوان ها بپردازید تا دسر یا نوشیدنی ظاهری جالب و ایده آل پیدا کند.

تزیین دسر قالبی انبه تزیینات انبه تزیین کیک انبه دیزاین کیک انبه تزیین نوشیدنی تزیینات جالبه دسر انبه تزیینات خاص انبه تزیین دسر قالبی انبه دیزاین دسر انبه تزیین انبه با روش های جالب تزیین انبه با روشی ساده تزیین ساده دسر تزیین بستنی با انبه تزیینات دسر انبه دیزاین انبه و نوشیدنی انبه مدل تزیین پاناکوتا انبه تزیینات کیک با انبه تزیینات دسر انبه به صورت دو رنگ تزیین نوشیدنی

در این مطلب با انواع مدل های تزیین انبه و تزیینات دسر و نوشیدنی انبه در خدمت شما بودیم که امیدواریم این مدل دیزاین ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *