دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین کیک با اسمارتیز، پاستیل و شکلات های رنگی

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع روش ها برای تزیین کیک با اسمارتیز و شکلات رنگی و پاستیل جلب کردیم که امیدواریم این روش ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

برای دیزاین کیک روش های زیادی وجود دارد و بهتر است شما بعد از پخت کیک خانگی آن را به کمک ایده ای خلاقانه و جالب تزیین کنید. یکی از انواع روش های جالب برای تزیین کیک استفاده از شکلات های رنگی و پاستیل می باشد که این روش کم هزینه و در عین حال خلاقانه می باشد. 

تزیین کیک با اسمارتیز به کمک ایده های خلاقانه

دیزاین کیک با اسمارتیز و شکلات های رنگی علاوه بر اینکه مورد استقبال کودکان قرار می گیرد برای بزرگترها نیز جالب می باشد و شما می توانید به کمک این روش راحت به تزیینات کیک خانگی و کیک تولد و … بپردازید.

تزیینات کیک با اسماتیز

تزیینات کیک با اسمارتیز و پاستیل

برای تزیین کیک می توانید از روش های متنوع نظیر تزیین کیک با خمیر فوندانت و تزیین کیک با میوه و تزیین کیک با شکلات و پاستیل و … استفاده نمایید که هر یک از این روش ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

برای دیزاین کیک با اسمارتیز و شکلات های رنگی یا پاستیل بعد از پخت کیک اجازه دهید تا کیک خنک شود سپس روی سطح کیک خامه و شکلات و ژله و … بریزید و سطح کیک را صاف کنید و اسمارتیز یا شکلات های رنگی را روی کیک قرار دهید.

تزیین ساده کیک تزیین کیک با اسمارتیز تزیین جالب کیک تزیین کیک با خامه و اسمارتیز تزیین کیک با پاستیل تزیین کیک با اسمارتیز تزیین ساده کیک با اسمارتیز مدل دیزاین کیک تزیین جالب کیک تزیین خلاقانه کیک

می توانید به کمک پاستیل یا اسمارتیز طرح های مختلفی نظیر گل و پروانه و … را روی سطح کیک ایجاد کنید همچنین می توانید کیک را به صورت عدد سن یا حروف انگلیسی بپزید و بعد از صاف کردن سطح کیک به کمک خامه و خمیر فوندانت و … ، اسمارتیزهای رنگی را روی آن قرار دهید.

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که رنگ اسمارتیز یا پاستیل را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا دیزاین کیک زیبا و جذاب تر به نظر برسد همچنین می توانید از ترکیب شکلات و پاستیل و ترافل برای دیزاین کیک استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این ایده ها به سلیقه شخصی و موادی که دسترس دارید بستگی دارد.

علاوه بر سطح روی کیک می توانید اطراف کیک را هم به کمک شکلات رنگی یا پاستیل تزیین نمایید و اگر تمایل دارید کیک تزیینی ساده داشته باشد بهتر است فقط به تزیین سطح روی کیک بپردازید.

تزیین کیک تزیین کیک با اسمارتیز و پاستیل تزیینات کیک تزیین کیک خانگی تزیین جالب کیک مدل تزیین کیک با اسمارتیز مدل تزیین کیک دیزاین کیک با روشی ساده

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های تزیین کیک با اسمارتیز به کمک روش های خلاقانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی خاص و متفاوت برای کیکی که به مناسبت های مختلف پخته اید داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *