دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش آرایش برای رفع گودی زیر چشم با ترفندهای حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با نحوه آرایش برای رفع گودی زیر چشم ها آشنا شدید که امیدواریم به کمک این ترفندها بتوانید میکاپ صورت حرفه ای و بی نظیری داشته باشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی می باشید که با مشکل سیاهی و گودی زیر چشم مواجه هستید می توانید با انجام میکاپی حرفه ای به رفع گودی زیر چشم های خود بپردازید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

آموزش آرایش رفع گودی زیر چشم

اگر میکاپ صورت بدرستی انجام شود عیب های موجود در فرم صورت تا حدودی پنهان می شوند. برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم می توانید از ترفندهایی آسان و در عین حال حرفه ای در هنگام میکاپ صورت خود استفاده نمایید و از این طریق جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

میکاپ رفع گودی زیر چشم

ترفندهای آرایشی برای رفع کبودی و گودی زیر چشم

۱. ابتدا به کمک کرم پودری که همرنگ با پوست تان است پوست صورت خود را یکدست نمایید سپس به کمک کرم پودری که روشن تر است روی بینی و گونه و پیشانی خود را بپوشانید.

۲. بعد از زدن فاندیشن به کمک برس سایه همه نقاط زیر چشم و اطراف آن را یک لایه رژلب قرمز بزنید تا تیرگی موجود در زیر چشم ها ناپدید شود همچنین رژلب را باید مقداری به سمت بالا و تا قسمت خط ابروها پخش نمایید.

۳. برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید روی لایه قرمز ایجاد شده مقداری کانسیلر بزنید. اگر دارای پوستی روشن هستید باید از کانسیلر صورتی استفاده کنید و اگر پوست شما تیره است می توانید از کانسیلر هلویی استفاده نمایید که باید کانسیلر را به کمک اسفنج یا برسی مناسب زیر چشم هایتان پخش نمایید.

آرایش برای رفع سیاهی چشم

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۴. به کمک پودر صورتی که نزدیک به رنگ واقعی چشم هایتان است آرایش صورت خود را تکمیل کنید تا پوست صورت شما یکدست و بدون نقص به نظر برسد.

آرایش برای رفع سیاهی چشم ها

نکات طلایی برای میکاپ رفع گودی زیر چشم ها

  • برای پوشاندن سیاهی زیر چشم می توانید از قلم پد دار استفاده نمایید زیرا این نوع ابراز آرایشی می تواند کرم را به خوبی روی پوست صورت شما پخش کند و از ماسیدن کرم روی پوست صورت جلوگیری کند.
  • یکی دیگر از انواع ترفندها برای پنهان کردن کبودی زیر چشم برجسته سازی گونه ها می باشد و شما می توانید به کمک رژگونه براق یا رنگ روشن گونه های خود را برجسته کنید و از این طریق گودی زیر چشم هایتان را تا حدودی محو کنید.

رفع سیاهی زیر چشم ها با میکاپ

در این مطلب با ترفندهایی برای آرایش رفع گودی زیر چشم ها در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم به کمک آن ها بتوانید میکاپی بی نظیر و جذاب داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *