دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معرفی دیدنی های شهر زیبای اوترخت در کشور هلند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

اوترخت یکی از جاذبه های توریستی و مهم در هلند است این شهر به عنوان چهارمین شهر بزرگ در هلند شناخته می شود و یکی از مهم ترین مراکز اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تاریخی در هلند محسوب می شود. این شهر قرن ها تهمیت تاریخی در این منطقه داشته است و این روزها نیز به دلیل برخورداری از مهم ترین دیدنی های خود شناخته شده است و دارای اهمیت توریستی بسیار زیادی است.

کشور هلند دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است این کشور هر ساله گردشگران و علاقه مندان بسیار زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند یکی از مهم ترین شهرهای واقع در این کشور شهر اوترخت است این شهر در شمار بزرگ ترین شهرهای کشور شناخته می شود اهمیت این شهر به دلیل وجود فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می باشد و هر ساله نیز رو به پیشرفت است این شهر دارای به روزترین ساختمان ها است و از جذابیت های زیادی برخوردار است. اگر قصد دارید تا به یکی از دیگر از مناطق زیبای هلند سفر کنید باید سری به شهر اوترخت و ساختمان های مدرن، تاریخی و جاذبه های طبیعی آن بزنید این شهر دارای مهم ترین کانال های ارتباطی آبی است و به همین جهت این شهر به یکی از مناطق توریستی جذاب هلند تبدیل شده است. یکی از مناطق تماشایی که در این شهر واقع شده است الد تاوان است این قسمت از شهر دارای ساختمان های مختلف تاریخی و قرون وسطی است این شهر فاصله اندکی تا آمستردام دارد و همین موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب کند. شما با سفر به این شهر می توانید از جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای زیبایی همچون کانال های آبی بازدید نمایید و در ادامه این بخش نیز با جاذبه های بیشتری از این شهر آشنا خواهید شد.

دیدنی های شهر اوترخت در هلند:

اوترخت به دلیل تنوع فرهنگی که دارد در هلند بسیار شناخته شده است وجود این فرهنگی در این شهر موجب شده است تا گردشگران از جاذبه های فرهنگی آن نیز دیدن نمایند فرهنگ مجموعه ای از آداب و رسوم و عادت های غذایی در یک منطقه است که در این شهر نیز دارای ارزش بالایی است و می توانید یکی از مهم ترین جاذبه های آن محسوب شود. همچنین این شهر از اهمیت جغرافیایی نیز برخوردار است این شهر از شهرهای مرکزی در هلند به شمار می آید که در فاصله ۴۵ کیلومتری از شهر آمستردام واقع شده است این شهر به عنوان چهارمین شهر بزرگ در کشور هلند شناخته می شود این شهر در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و به همین دلیل مهد مهاجران تحصیلی است.

طبیعت اوترخت

ویژگی های آب و هوایی در این منطقه موجب شده است تا گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر کنند این شهر از آب و هوای مطبوع و مرغوبی برخوردار است در برخی از ماه های خشک در این منطقه نیز بارندگی وجود دارد و از این رو دارای آب و هوای مطبوع و معتدلی است. این شهر در فصل های مختلفی از سال دارای جاذبه های خاص خود است و به دلیل بارش های مکرری که بر این منطقه حاکم است آب و هوای مطبوعی دارد و در هر فصل نیز از جذابیت های خاص خود برای گردشگران و علاقه مندان برخوردار است.

از جشنواره های مختلف بازدید کنید!

شاید یکی از جذابیت های فرهنگی مهمی که در سفر خود به شهر اوتخت باید از آن ها دیدن کنید بازدید از جشنواره های فرهنگی مختلفی است که مهم ترین رویدادها را در خود جای داده اند از مهم ترین جشنواره ها و فستیوال هایی که در این شهر برگزار می شوند می توان به فستیوال روز پادشاه، فیلم هلندی، موسیقی و پاراد اشاره کرد که علاقه مندان خاص خود را نیز دارند. این جشنوراه های فرنگی هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا هستند و به دلیل ارزش فرهنگی که در میان گردشگران دارند مورد توجه هستند و شاید یکی از مهم ترین دیدنی های این شهر نیز محسوب شوند.

دیدنی های اوترخت

  •  آرون گروپس

دیدنی های شهر اوترخت:

شهر اوترخت به واسطه قدنت تاریخی و ارزش فرهنگی خود در هلند شناخته شده است هر ساله علاقه مندان و گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از جاذبه های این شهر به هلند سفر می کنند این شهر دارای جاذبه های مهمی همچون موزه مرکزی، کلیسا جامع سنت مارتین، قلعه دهار و … است. جاذبه های توریستی در این شهر از تنوع بی شماری برخوردار هستند و شما علاقه مندان می توانید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مدرن و طبیعی دیدن نمایید تنوع این جاذبه ها موجب می شوند تا علاقه مندان زیادی هر ساله به این شهر سفر نمایند.

نمای اوترخت

در سفر خود به این شهر می توانید سری به رستوران های مختلف نیز بزنید رستوران های این شهر محلی و مدرن هستند و با ارائه منوهای جذاب غذایی مورد توجه گردشگران هستند مهم ترین رستوران های این شهر بیتر بالن، و رستوران های محلی هستند که غذاهای خوش طعمی را سرو می کنند. بهتر است در سفر خود به این شهر و بازدید از دیدنی های اوترخت سری به مرازک خرید آن نیز بزنید مهم ترین این مراکز خرید شامل مرکز خرید هما، اوروخت و … هستند که بازدیدکنندگان بسیار زیادی نیز دارد.

اگر قصد دارید از مراکز تفریحی و تفرجگاه های این شهر نیز دیدن کنید باید سری به مهم ترین مکان های تفریحی در این شهر نیز بزنید پارک گریفت، جولینا پارک، پارک لوپنبورگ، هگلاند پارک و … از مهم ترین مکان های تفریحی هستند که در این شهر می توانید به سراغ آن ها بروید و از جاذبه های زیبای آن نیز دیدن نمایید.

جشنوراه های اوترخت

درباره شهر اوترخت بیشتر بدانید:

این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهایی است که در هلند قرار دارد و به دلیل برخورداری از جاذبه های تاریخی خود یکی از مکان های دیدنی هلند محسوب می شود محله های تاریخی، ساختمان های شهری و آثار تاریخی از مهم ترین آثار ارزشمند در این مناطق محسوب می شوند این شهر یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران هلندی است و به واسطه قدمت تاریخی فرهنگی خود دارای ارزش بالایی است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *