دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 راحت ترین روش تشخیص  اصالت ۷ برند معروف عینک آفتابی

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

همه ی ما با توجه به نیاز هایی که داریم روزانه، هفتگی و یا ماهانه به فروشگاه ها می‌‌رویم و یا آنلاین خرید می‌‌‌‌کنیم  و نیاز هامون رو برطرف می‌کنیم.

قطعا یکی از دغدغه هایی که همیشه موقع خرید داشتیم اصل بودن اون کالایی است که می‌‌‌‌‌‌ خریم و همیشه دلمان می‌خواهد با توجه به میزان پولی که پرداخت می‌کنیم از بالاترین کیفت نیز برخوردار باشیم

به عنوان مثال در خرید آنلاین عینک آفتابی و یا خرید حضوری عینک، در هر دوصورت اصالت کالا برای ما بسیار مهم است و به آن اهمیت می‌دهیم

در این مقاله به بررسی ۷ برند مطرح و معروف عینک سازی دنیا یعنی : ری بن(Ray Ban)، سیلوئت(Silhouette)، پرسول(Persol)، آناهیکمن (Ana hickmann)، اوسه(Osse) و همچنین برندهای اوگا(Oga) و ربل(Rebel) که هر دو از کمپانی بزرگ مورل فرانسه هستند می‌پردازیم و نحوه ی تشخیص اصالت عینک های این برندها و خریدی راحت و ایده آل تر آنها را باهم بررسی می‌کنیم

از برندهای معروف ری بن و پرسول شروع می کنیم

پرسول و ری بن هر دو از برندهای درجه یک شرکت بزرگ لوکس اتیکای ایتالیا هستند . اگر عینکی باشید و یا از عینک آفتابی استفاده کنید قطعا در طول زندگی یک بار نام برند ری بن(Ray Ban) به گوشتان خورده است این برند همانطور که در ایران بسیار محبوب است جزء برند هایی است که در اروپا نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما برند با اصالت پرسول که یکی  از برند های واقعا شیک و خاص عینک است، اگر عینک باز باشید حتما پرسول جز ایده آل های شما است.

بهترین روش تشخیص عینک اصل ری بن

در اینجا تیم حرفه ای عینک وحدت با تهیه یک ویدیو و مقاله ۳ روش ساده تشخیص عینک آفتابی ری بن اصل را  معرفی می کنند به طور مثال یکی از روش های مطمئن و معرفی شده این ویدئو استفاده از بارکد درج شده بر روی جعبه است که نحوه استفاده از این بارکد بصورت کامل و مختصر همراه با راهنمای تصویری در ویدیو توضیح داده شده.

و اما عینک آفتابی پرسول اصل

جدا از بحث بار کد موجود بر روی جعبه برای تعیین اصالت عینک آفتابی یکی از راحترین روش های اصالت کالا مراجعه به نمایندگی های برند ها است چرا که محصولات موجود در نمایندگی با نظارت خود کمپانی ها و بطور مستقیم عرضه می‌‌شود که وحدت اپتیک از نمایندگی های با قدمت پرسول در ایران است که در این لینک روش های بیشتر اصل بودن پرسول (چه عینک آفتابی و چه طبی) نیز شرح داده شده است.

تشخیص عینک آفتابی اصل

اصالت عینک آفتابی آناهیکمن و اوسه

دو برند معتبر و در عین حال اقتصادی تر در دنیای عینک آفتابی که هرکدام از روش های تعیین اصالت خاص خودشان برخوردارند.

به عنوان مثال زمانی که شما عینک آفتابی اصل آناهیکمن را از فروشگاه عینک وحدت تهیه می‌‌کنید همراه این عینک یک کارت به شما داده می‌‌شود که تمامی‌ مشخصات عینک برروی کارت درج شده و به راحتی با وارد کردن اطلاعات در سایت نمایندگی ایران می‌ توانید از اصالت این عینک به راحتی و با چند کلیک مطلع شوید.

و همچنین برند اوسه که بازهم عینک وحدت از نمایندگی های ایران این شرکت ترکیه ای است و با خیال راحت می‌‌توانید عینک اوسه ی اصل را از نماینگی وحدت به صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید

بهترین روش تشخیص اصالت عینک آفتابی اوگا و عینک آفتابی ربل

گروه برند ماریوس مورل فرانسه که در حال حاضر ۶ برند مشهور از جمله OGA و REBEL را تولید می‌کند به تمامی نمایندگان خود یک Certificate فروش اهدا می‌کند و همواره بر فروشگاه های خود نیز نظارت دارد. مجموعه وحدت نیز مفتخر است از همان زمان ورود این برند مشهور به ایران تا الان ارائه کننده کامل ترین کلکسیون های عینک آفتابی و طبی OGA و REBEL باشد. نمونه ای از این نشان نمایندگی مورل که مروبوط به عینک وحدت می‌شود را می‌تونید در عکس زیر مشاهده کنید.

همانطور که قبلا گفتیم خرید از نمایندگی یکی از راحت ترین و ساده ترین راه های خرید عینک آفتابی اصل است، همچنین شما می‌ توانید با ورود به سایت عینک آفتابی وحدت، بخش مقالات؛ مقاله مربوط به نمایندگی ماریوس مورل را بررسی نمایید تا با روش های دیگر تشخیص اصالت محصولات مورل بیشتر آشنا شوید.

عینک آفتابی اصل

سیلوئت اصل

برند پر طرفدار سیلوئت که بسیاری از وزرا، وکلا، تاجران و مدیران پر مشغله در ایران و جهان به این برند اتریشی علاقه دارند و این علاقه چند دلیل دارد؛ از اصلی ترین دلیلی که این برند را در دنیا معروف کرده سبکی فوق العاده این برند است به طوری که حتی برخی از سیلوئت های موجود در سایت وحدت تنها ۲ گرم وزن دارند و عینک وحدت با در اختیار داشتن گواهی نمایندگی این برند؛ سیلوئت های اصل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌‌دهد. در ضمن شما می‌توانید نام نمایندگی فروش را در سایت خود سیلوئت مثل عکس زیر ببینید.

عینک آفتابی اصل

چطوری عینک اصل را تشخیص بدیم؟

اینکه چطوری تشخیص بدهیم عینکی که داریم اصل هست یا خیر مرحله ای است قبل از خرید. تمام تلاش مجموعه ای مانند اپتیک وحدت در این ۴۰ سال این بوده است که بتواند کالایی با اصالت به مردم فهیم ایران ارائه کند. کسب نمایندگی های متعدد در تمام این سالها بخشی اش اعتماد شما مشتریان محترم بوده. شما می‌توانید جهت خرید آنلاین عینک آفتابی با مشاورین مجموعه در تماس باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *