دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی شهر بن آلمان و مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

بن یکی از مهم ترین شهرهای آلمان است این شهر زیبا به عنوان پایتخت سابق آلمان شناخته می شود و به دلیل فرهنگ پربار خود در میان علاقه مندان بسیار شهرت دارد. این شهر زیبا دارای دیدنی های بسیار متنوعی است قلعه ها، خانه های تاریخی و چشم اندازهای طبیعی از مهم ترین جاذبه های توریستی در این شهر زیبای آلمان محسوب می شوند.

گذر رودخانه راین از نزدیکی این شهر موجب اهمیت بیشتر آن شده است رودخانه راین یکی از مهم ترین رودخانه های دنیا و جاذبه های توریستی آلمان است این شهر با وجود وسعت کم خود از ارزش فرهنگی بالایی برخوردار است و پیشینه فرهنگی بسیار غنی دارد سالانه میزان زیادی از گردشگران برای بازدید از جاذبه های مختلف به این شهر می آیند و از نزدیک چشم اندازهای آن را مشاهده می کنند. شما در سفر هیجان انگیز خود به این شهر کوچک می توانید تجربه های مختلفی را به دست آورید اگر از علاقه مندان به جاذبه های فرهنگی و مهمد فرهنگ دنیا هستید می توانید سری به این شهر بزنید شهری که با وجود موزه های هنری و معماری های برجسته خود شناخته شده است. تمام این ویژگی ها را می توانید در قلعه دراچنبورگ که یکی از قلعه های تاریخی این شهر است ببینید این قلعه در قرن ۱۹ ساخته شده است و دارای قدمت تاریخی است.

دیدنی های شهر بن آلمان:

اگر یک توریست عاشق هستید حتما باید سری به خیابان های شکوفه گیلاس بزنید خیابانی که رد فصل های بهار چشم انداز آن زیباتر می شود و توجه شما را به خود جلب می کند این خیابان مکان مناسبی برای قدم زدن و نهایت لذت را از قدم زدن در آن خواهید برد. بسیاری از فستیوال های بزرگ در این خیابان ها برگزار می شوند به ویژه با وجود معماری های نئوکلاسیک نیز جذابیت آن ها بیشتر می گردد.

 

خانه و تالار بتهوون:

همانطور که از اسم این مکان پیداست این خانه متعلق به آهنگساز معروف آلمانی بتهوون بوده است و اکنون از آن به عنوان یک موزه ی فوق العاده مربوط به موسیقی می باشد که گردشگران می توانند با زندگی این آهنگساز معروف بیشتر آشنا شوند. این موزه قدیمی یکی از مهم ترین مکان های دیدنی در بن آلمان می باشد که سالیانه نمایشگاه های مهم مربوط به موسیقی در آن برگزار می شود. وقتی که به این مکان برسید راهنماهای زیادی در این خانه و تالار وجود دارد که به شما بخش های مختلف موزه را نشان خواهند داد و برای شما نحوه زندگی و زندگینامه کامل این آهنگساز بزرگ را توضیح خواهند داد. همچنین در تالار آن همه روزه کنسرت گروه بتهوون برگزار می شود که می توانید با تهیه بلیط از موسیقی های آن لذت ببرید.

ساختمان های بن

قصر پاپلیزدرف:

این قصر زیبا یکی از مهم ترین نماد های شهر بن می باشد که زیبایی خاصی به تمام شهر بخشیده است و بسیار چشم گیر می باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید پیشنهاد می کنیم بازدید از این قصر زیبا را فراموش نکنید و حتما از آن بازدید نمایید. این قصر بی نظیر از معماری بسیار شگفت انگیزی برخوردار است و قدمت آن به قرن ۱۸ میلادی باز می گردد. در اطراف این قصر معروف باغ گیاه شناسی بن واقع شده است و گردشگران می توانند علاوه بر بازدید از این قصر از باغ گیاه شناسی بن نیز بازدید نمایند. بازدید از این قصر همه روزه به جز روزهای تعطیل امکان پذیر می باشد.

موزه بن

  •  آرون گروپس

دره اَور:

یک مکان فوق العاده سرسبز و بی نظیر که در تابستان به اوج زیبایی خود می رسد و شما را با خلقت های بزرگ خداوند و طبیعت آن حیرت زده می کند. در این دره زیبا می توانید پیاده روی نمایید و از چشم انداز آن لذت ببرید. همچنین در مسیرهایی از این دره دوچرخه نیز به اجاره داد می شود تا بتوانید در این دره از لذت دوچرخه سواری نیز بهره مند شوید. این دره ی دیدنی در خارج از شهر بن قرار دارد و در روز هایی از سال فستیوال های تفریحی بسیار لذت بخشی برگزار می شود. اگر قصد سفر به این شهر را دارید پیشنهاد می کنیم از دره اَور بازدید نمایید این دره یکی از زیباترین مکان های این شهر می باشد.

طبیعت بن

یاپانیشر گارتن:

یک دیگر از دیدنی های بن آلمان این باغ زیبا می باشد که می تواند یک روز فوق العاده زیبا را برای گردشگران خود بسازد اگر به این شهر سفر کرده اید پیشنهاد میکنیم به این این مکان زیبا سفر کنید و از محیط آن استفاده نمایید. این باغ که نام دیگر آن باغ ژاپنی می باشد توسط یک فرد ژاپنی در سال ۱۹۷۰ راه اندازی شده است و یاپانیشر گارتن را تبدیل به یک نماد مهم برای مردم شهر بن تبدیل کرده است. گردشگران می توانند با سفر به این مکان با گونه های مختلف گل ها آشنا شوند و از زیبایی های این گیاهان لذت ببرند. این باغ دیدنی همه روزه به جز روزهای تعطیل باز می باشد و راهنماهای زیادی در آن برای گمراه نشدن مسافران استخدام شده اند تا شما عزیزان بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

دیدنی های بن

قلعه دراخنبرگ:

این قلعه دیدنی یکی از بهترین گزینه های بازدید در طول سفر می باشد که برای بازدید از آن باید ۷ یورو پرداخت نمایید. این قلعه زیبا در ارتفاعات تپه های این شهر قرار گرفته است و از بالای آن می توانید چشم انداز زیبای رودخانه راین و این شهر رنگارنگ را ببینید. همچنین اگر علاقه مند به معماری و تاریخ هستید قلعه دراخنبرگ می تواند شما را حیرت زده نماید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید پیشنهاد می کنیم حتما این قلعه بی نظیر را در لیست سفر خود قرار دهید.

قلعه بن

جاذبه های دیدنی شهر برن بسیار متنوع و جذاب هستند بسیاری از بناهای تاریخی که در این شهر ساخته شده اند دارای قدمت تاریخی هستند و ارزش نظامی دارند قلعه گادسبرگ که یکی از قلعه های تاریخی در این شهر است ارزش نظامی و مذهبی داشته است. این شهر یکی از مهم ترین شهرها و دیدنی های آلمان است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *